از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 📞 زمان و سایت اعتراض به نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

 

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

سازمان سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور برای آن دسته از شرکت کنندگانی که مشکلی در نتایج دریافتی خود دارند و بنا به دلایلی نسبت به نتیجه آزمون سنجش هوش خود معترض هستند، امکان اعتراض را فراهم کرده‌ است. اگر داوطلب اعتراضی به نتایج داشته‌ باشد می تواند با بیان آن برای تجدید نظر و تغییر نتیجه اقدام نماید. در ادامه این مطلب قصد داریم خوانندگان را با روند اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 آشنا کنیم.

شما عزیزان می توانید سوالات خود را در خصوص اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از مشاوران ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آزمونی است که تحت عنوان آزمون سنجش هوش هرساله توسط سازمان سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور برنامه ریزی و اجرا می شود. دانش آموزانی که مشتاق به حضور در مدارس استعداد درخشان هستند می توانند از طریق این آزمون وارد مدارس شوند و به تحصیلی با کیفیت علمی بالاتر در این مدارس مشغول شوند.

این آزمون پس از اتمام سال تحصیلی، در اواخر خرداد ماه یا اوایل تیر ماه برگزار می شود. حدودا یک ماه پس از برگزاری آزمون نیز نتایج آن اعلام می شود. طبق دستور العمل درج شده‌‎‌‌ در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون برای داوطبین پذیرفته‌ شده‌ در آزمون کارنامه ای منتشر نمی شود. اما برای شرکت کنندگانی که نمره قبولی کسب نکرده‌ اند کارنامه ای منتشر می شود که در آن تعداد سوال های درست، غلط و نزده‌ و اظلاعاتی مثل نمره آخرین نفر قبولی در مدارس مورد تقاضا ثبت شده‌ است.

سازمان سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور برای کسانی که قصد اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی را دارند مهلت زمانی چند روزه ای تعریف می کند تا معترضان درخواست شان را ثبت کنند. این مهلت زمانی دو یا سه روزه است که امکان دارد دو روز هم تمدید شده‌ و نهایتا پنج روز زمان دز اختیار داوطلبین پذیرفته‌ نشده‌ قرار دهد تا اعتراض خود را در سامانه وارد کنند. زمان اعتراض هم معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون در اوایل مرداد ماه می باشد.

مرتبط بخوانید : سوالات هوش آزمون تیزهوشان ششم – دانلود نمونه سوالات هوش آزمون تیزهوشان ششم

سایت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

آن دسته از دانش آموزانی که نمره قبولی آزمون را کسب نکرده‌ اند و در آزمون مردود شده‌ اند برای اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی می توانند از طریق سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir اقدام به ثبت اعتراض کنند. در صورتی که مشکلی در نتایج وجود داشته‌ باشد با تجدبد نظر اصلاح خواهد شد. همچنین حدودا یک هفته پس از ثبت اعتراض نتیجه اعتراض از طریق همین سایت در اختیار دانش اموز قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

سازمان سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور برای دانش آموزانی که نتوانسته‌ اند نمره و رتبه قبولی کسب نمایند حق اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی را قائل شده‌ است. دانش آموزانی که کارنامه عدم قبولی را دریافت کرده‌ اند و نسبت به نتیجه معترضند می توانند طبق دستور العمل زیر نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند:

  1. وارد سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir شوید.
  2. با استفاده از کد کای . شماره دانش آموزی وارد پرتال دانش آموزی خود شوید.
  3. وارد قسمت اعتراض به نتایج تیزهوشان شوید و از این قسمت روی مدیریت کلیک کنید و در ادامه وارد بخش ثبت درخواست تجدید نظر شوید.
  4. یک فرم در مقابل شما باز می شود که فرم ثبت اعتراض است. دز این فرم درخواست های اعتراض زیر موجود هستند :
  • مطابقت نداشتن تعداد پاسخ های صحیح، نزده‌ و غلط مندرج در کارنامه با تصویر پاسخ برگ
  • خطا در محاسبه نمره کل آزمون
  • مطابقت نداشتن اولویت های مندرج در کارنامه با اولویت های درج شده‌ در کارت ورود به جلسه
  • اعمال نشدن‌ ضابطه پذیرش مربوط به دوقلوها
  • سایر موارد
احتمالا این را هم بپسندید  آموزش ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم 1403 📞 مرحله به مرحله آموزش ثبت نام آزمون سنجش هوش

از بین این در خواست های اعتراض یک تا سه مورد را انتخاب کرده‌ و در قسمت توضیحات هرکدام اعتراض خود را به صورت شفاف شرح دهید و اعتراض را در سایت ذخیره و بارگذاری کنید. لازم به ذکر است هر داوطلب دارای کارنامه مردودی فقط یک بار حق ثبت اعتراض را دارد.

اعلام نتایج اعتراضات تیزهوشان

بعد از بررسی درخواست داوطلبان معترض ، کارنامه جدیدی برای آنها صادر خواهد شد که طبق این کارنامه مشخص می شود که درخواست اعتراض آنها مورد تایید بوده است یا خیر. در صورت مورد تایید بودن درخواست ، لازم است کارنامه را دقیق تر بررسی کنید. اگر جزو قبول شدگان مدرسه بودید ، می بایست ثبت نام خود را انجام دهید. اگر هم قبول نشده باشید ، دیگر امکان اعتراض مجدد برای شما وجود نخواهد داشت.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 

سوالات متداول

  • آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای داوطلبین وجود دارد ؟

بله؛ سازمان سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور برای دانش آموزانی که نتوانسته‌ اند نمره و رتبه قبولی کسب نمایند حق اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی را قائل شده‌ است.

  • پس از ثبت اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی چقدر زمان می برد نتیجه اعتراض منتشر شود ؟

حدودا یک هفته پس از بارگذاری اعتراض روی سامانه، نتیجه اعتراض در سایت قرار داده‌ می شود.

  • از چه سایتی برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم استفاده کنیم ؟

شما دانش آموزان برای اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان سنجش هوش ششم ابتدایی می توانید از طریق سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir اقدام به ثبت اعتراض کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت سمپاد اهواز 📞 ورود به سایت سمپاد اهواز و راهنمای استفاده

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون جانمایی تیزهوشان

آزمون جانمایی تیزهوشان 📞 راهنمای برگزاری آزمون جانمایی مدارس سمپاد

مدارس تیزهوشان ، آزمون های مختلفی را در پایه های تحصیلی متفاوت برگزار می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر