از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 راهنمای ثبت نام اینترنتی و حضوری ماندگار البرز

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز شامل دو مرحله ثبت نام اینترنتی و حضوری است و متقاضیان ابتدا باید در آزمون ورودی شرکت کنند و اگر موفق به کسب نمره قبولی شوند ، امکان ثبت نام حضوری در مدرسه را خواهند داشت. در این مطلب می خواهیم نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403 را بررسی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

معرفی دبیرستان ماندگار البرز

دبیرستان ماندگار البرز از مدارس معتبر و قدیمی در شهر تهران است که قدمت آموزشی آن به سال 1250 شمسی بر می گردد. این مدرسه داش آموختگان نخبه بسیاری را تحویل جهان و ایران داده‌ است که شاخص ترین آنها ، شهید دکتر مصطفی چمران هستند. مدرسه ماندگار البرز برای پذیرش دانش آموزان در مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم خود آزمون ورودی را اجرا می کند که البته چند سالی است برای پایه هفتم آزمون برگزار نمی شود.

دانش آموختگان دبیرستان ماندگار البرز هر ساله مقام های برتر در المپیادهای علمی کسب می کنند و این دبیرستان در اسفندماه 1385 توسط شورای عالی آموزش و پرورش با توجه به سوابق درخشان علمی ، آموزشی و فرهنگی خود جزو مدارس برتر شناخته شده‌ است.

مرتبط بخوانید : نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

شما برای پذیرش در دبیرستان ماندگار البرز تنها باید در آزمون ورودی شرکت کنید و راه دیگری برای پذیرش در مدرسه ندارید. همانطور که بالاتر هم اشاره شد ، آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز برای پایه های تحصیلی هفتم و دهم اجرا می شود که البته در چند سال اخیر ، آزمونی برای پایه هفتم برگزار نشده‌ است.

زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1403 در فروردین ماه بوده‌ است و آزمون نیز در تاریخ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. دانش آموزان برای شرکت در این آزمون باید دارای حداقل معدل کل 18 در امتحانات نیمسال اول باشند ضمن اینکه فقط دانش آموزان ایرانی مجاز به ثبت نام و پذیرش می باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ثبت نام ماندگار البرز 1403 📞 شرایط آزمون ورودی هفتم و دهم

آیا نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز حضوری است

متقاضیان پذیرش در دبیرستان ماندگار البرز سوال می کنند که آیا نحوه ثبت نام حضوری است؟ در این باره باید به اطلاعتان برسانیم که به درخواست های ثبت نام حضوری رسیدگی نمی شود و دانش آموزان تنها با مراجعه به سایت مدرسه می توانند نام نویسی را انجام دهند. پس از مراجعه به سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ، می بایست مدارک و اطلاعات ارائه شوند و ثبت نام در آزمون ورودی انجام گیرد. سپس باید منتظر برگزاری آزمون ماند و بعد از شرکت در آزمون و قبولی ، در پایان لازم است برای ثبت نام حضوری به مدرسه مراجعه شود.

مرتبط بخوانید : ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز

معرفی سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

همانطور که گفتیم ، نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز به صورت اینترنتی است و شما باید به سایت مدرسه مراجعه نمایید. آدرس سامانه ثبت نام به نشانی azmoon.tehranedu.ir می باشد ، در این سامانه لینک دانلود دفترچه راهنما قرار داده‌ خواهد شد که برای شروع ثبت نام در آزمون ، ابتدا لازم است دفترچه را دانلود و مطالعه کنید. پس از بررسی دفترچه و مطلع شدن‌ از شرایط و مدارک ثبت نام ، می توانید مراحل ثبت نام را در سامانه آغاز کنید.

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403

برای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز در سامانه azmoon.tehranedu.ir ، می توانید به ترتیب مراحل زیر اقدام کنید :

سپس به ترتیب مراحل زیر می توانید نام نویسی را انجام دهید :

  • در صفحه اول صفحه، لینک “آزمون ورودی دبيرستان ماندگار البرز شهر تهران سال تحصیلی 1403” را انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

  • در قدم بعد از شما خواسته می شود هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز را پرداخت کنید و برای این منظور ، لینک پرداخت هزینه ثبت نام در منوی سمت راست سامانه فعال شده‌ است. بر روی آن کلیک کنید تا به درگاه پرداخت هدایت شوید.

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

  • برای پرداخت هزینه ف شرایطی که توضیح داده‌ شده‌ است را بررسی کنید و اگر مشکلی وجود نداشت ، دکمه سبز رنگ تایید و ادامه را بزنید.

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

  • بعد از تایید کردن‌ شرایط آزمون ، وارد صفحه ای می شوید که باید کد ملی را در کادر اول و شماره همراه ولی دانش آموز را در کادر دوم درج کنید. همچنین مبلغ ثبت نام برای سال 1402 به میزان 90 هزار تومان بوده‌ است.
احتمالا این را هم بپسندید  رشته های دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 معرفی رشته های ماندگار البرز

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

  • با انتخاب گزینه تایید و ادامه ، به درگاه پرداخت منتقل می شوید و می توانید با درج اطلاعات کارت بانکی ، واریز هزینه را انجام دهید. پس از واریز موفقیت آمیز هزینه ، رمزی را از سامانه دریافت خواهید کرد که باید آن را یادداشت کرده‌ و سپس به صفحه اول سامانه برگردید.
  • حال باید طبق راهنمای تصویری زیر ، گزینه “ثبت نام و تکمیل اطلاعات” را انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

  • در مرحله بعدی لازم است کد ملی دانش آموز و کلمه عبوری را در بخش های تعیین شده‌ وارد کرده‌ و بر روی گزینه “شروع ثبت نام” کلیک کنید.

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

  • پس از وارد شدن‌ به صفحه ثبت نام ، در قدم اول باید عکس پرسنلی را بارگذاری نمایید که حداکثر حجم آن 300 کیلوبایت می باشد. بعد از آپلود عکس ، فرم ثبت نام برای شما نمایش داده‌ خواهد شد که باید آن را تکمیل کنید.

مرتبط بخوانید : سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

نحوه ثبت نام حضوری دبیرستان ماندگار البرز

نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز حداکثر تا دو ماه پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد. پذیرفته‌ شدگان باید با مراجعه به مدرسه ، ثبت نام حضوری را انجام دهند. در زمان ثبت نام حضوری ، مدارکی خواسته می شود که به شرح زیر هستند :

  • اصل و کپی شناسنامه دانش آموز
  • کپی شناسنامه و کارت ملی مادر
  • کپی شناسنامه و کارت ملی پدر
  • کپی مدرک تحصیلی والدین
  • 6 قطعه عکس 4*3
  • کپی مدرک محل سکونت از جمله سند منزل و یا اجاره نامه
  • و …

همچنین در زمان ثبت نام ، باید شهریه دبیرستان ماندگار البرز نیز پرداخت شود که می توانید کل یا بخشی از آن را بپردازید.

سوالات شما

  • نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز چگونه است؟

دانش آموزان برای ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز باید به سایت مدرسه مراجعه کنند.

  • آیا ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز حضوری است؟

پذیرفته‌ شدگان مدرسه ماندگار البرز باید برای قطعی کردن پذیرش خود به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دبیرستان ماندگار البرز

شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 هزینه تحصیل در مدرسه ماندگار البرز

تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز رایگان نبوده و دانش آموزان باید هر ساله شهریه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر