از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج آزمون فنی حرفه ای 1402 📞 لینک دریافت نتایج آزمون فنی حرفه ای

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج آزمون فنی حرفه ای

سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور حدود یک هفته الی 10 روز پس از برگزاری آزمون های هماهنگ و ادواری ، نتایج آزمون اولیه را بر روی سایت قرار می دهد و مهارت آموزانی که در این آزمون ها شرکت کرده‌ اند ، می بایست در زمان تعیین شده‌ توسط سازمان ، به سایت مراجعه و با وارد کردن اطلاعات خود ، نتایج را دریافت نمایند و در صورت پذیرفته شدن ، برای شرکت در آزمون عملی اقدام کنند. این مطلب در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای و نحوه دریافت نتایح ، تهیه شده‌ است تا به سوالات شما عزیزان پاسخ داده‌ شود.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد دریافت نتایج آزمون های فنی حرفه ای از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای 1402

زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای در زمان برگزاری این آزمون ها و از قبل مشخص شده‌ است و متقاضیان باید در روز تعیین شده‌ به سایت مراجعه و نتایج را دریافت کنند. البته این امکان نیز وجود دارد که در بعضی استانها نتایج دیرتر یا زودتر اعلام شود و به همین دلیل توصیه می شود که مرتب پیگیر اطلاعیه های سایت سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور باشید و به محض انتشار نتایج ، کارنامه خود را دریافت کنید.

تاکنون چند مرحله از آزمون های هماهنگ و ادواری سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور اجرا شده‌ و نتایج نیز اعلام شده‌ است. آزمون های پیش رو ، در تاریخ های زیر برگزار می شوند و نتایج آزمون نیز از قبل تعیین شده است.

احتمالا این را هم بپسندید  نحوه دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای - راهنمای کامل + مدارک لازم

پس از برگزاری آزمون کتبی و آزمون عملی ، مهارت آموز می تواند نسبت به دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای خود اقدام نماید. استعلام کارت مهارت از طریق سایت portaltvto.com انجام می گیرد و با استفاده از این کارت امکان اشتغال در بسیاری از مراکز فراهم است. در خصوص اعتبار مدرک فنی حرفه ای نیز باید به اطلاعتان برسانیم که در حال حاضر ، معتبر ترین مدرک که مورد تایید بیش از 186 کشور خارجی نیز می باشد ، مدرک سازمان فنی حرفه ای می باشد. پس بعد از دریافت کارت مهارت خود نگرانی از جهت ورود به حرفه و اشتغال نداشته باشید.

مرتبط بخوانید : تغییر رشته از ریاضی به فنی حرفه ای – تغییر رشته از انسانی به فنی

نمره قبولی آزمون فنی حرفه ای

حد نصاب قبولی آزمون مرحله اول مهارت های فنی حرفه ای ، 50 از 100 است و مهارت آموزانی که حداقل نمره را کسب کرده‌ باشند ، مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود. نمره قبولی آزمون عملی نیز 70 از 100 است.

احتمالا این مطلب را نیز بپسندید : رشته های دانشگاه فنی حرفه ای با کنکور

نحوه دریافت نتایج آزمون فنی حرفه ای 1402 

نتایج آزمون فنی حرفه ای

برای دریافت نتایج ازمون فنی حرفه ای باید وارد سایت سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور به نشانی portaltvto.com شوید و سپس با وارد شدن به بخش نتایج آزمون و درج مشخصات لازم ، کارنامه را دریافت نمایید.

پس از ورود به این سامانه ، مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ” نتایج آزمون های تئوری “ کلیک کنید.

 

با ورود به صفحه نتایج آزمون ، دو بخش مربوط به نتایج آزمون ادواری ، صنعت و ساختمان و تفاهم نامه و بخش نتایج آزمون هماهنگ را مشاهده می کنید. وارد بخش آزمون خود شوید و سپس در مقابل آزمون مد نظر ، در ستون اعلام نتیجه بر روی عبارت مشاهده “ کلیک کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج بدون آزمون فنی حرفه ای 1402 📞 دریافت نتایج کاردانی فنی حرفه ای تمام دانشگاه ها

لینک دریافت نتایج آزمون تمام مراحل برگزار شده‌ در سایت فعال است و اگر به دلیل بی اطلاعی از زمان اعلام نتایج ، تاکنون اقدامی به دریافت نتایج خود نکرده‌ اید ، می توانید وارد سایت شده‌ و با درج اطلاعات خواسته شده‌ ، کارنامه را دریافت کنید.

با وارد شدن به صفحه نتایج آزمون خود ، لیست شهرهایی که نتایج آزمون آنها از طریق این سایت اعلام می شوند را مشاهده‌ خواهید کرد. در صورتی که استان شما نیز در لیست موجود بود ، اطلاعات لازم را وارد کنید و گزینه نمایش نتیجه را بزنید.

نتایج آزمون فنی حرفه ای

اگر پس از مشاهده نتایج ، نمره لازم را کسب کرده‌ باشید می بایست برای ثبت نام در آزمون عملی اقدام نمایید. نمره قبولی آزمون عملی نیز 70 از 100 است. اگر مهارت آموز در مرحله ازمون عملی نمره لازم را به دست نیاورد ، حداکثر یکبار دیگر مجاز به شرکت در آزمون تکرار می باشد.

سوالات متداول

  • نتیجه آزمون فنی حرفه ای در چه تاریخی اعلام می شود ؟

نتایج ازمون فنی حرفه ای حداکثر تا دو هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد.

  • برای مشاهده نتایج ازمون فنی حرفه ای به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه دریافت نتیجه ازمون فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com می باشد.

  • خد نصاب قبولی آزمون فنی حرفه ای چقدر است ؟

نمره قبولی آزمون مرحله اول مهارت های فنی حرفه ای ، 50 از 100 است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

نحوه دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای

نحوه دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای – راهنمای کامل + مدارک لازم

  کارت مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، به عنوان تنها مدرک …

3 نظر

  1. عبدالباقی صدیقی

    سلام دوره آموزشی تعمیرات موبایل مون تمام شده هنوز امتحانات ندادیم نه مدراک گرفتیم

  2. سلام،وقت بخیر.نتیجه امتحانات تئوری فنی حرفه ای مهرماه چه تاریخی اعلام میشه؟

  3. سلام.زمان اعلام نتایج کی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر