از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان در مدارس تیزهوشان 1403 📞 زمان ثبت نام حضوری مدارس سمپاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان در مدارس تیزهوشان

دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، پس از اعلام نتایج و مشاهده کارنامه خود ، در صورتی که جزو پذیرفته شدگان این مدارس باشند باید برای ثبت نام حضوری خود در دانشگاه اقدام نمایند. مهلت ثبت نام پذیرفته‌ شدگان در مدارس تیزهوشان 1403 از سوی هر یک از مدارس اعلام خواهد شد و دانش آموزان باید با در دست داشتن مدارک لازم به مدرسه مد نظر مراجعه کرده‌ و ثبت نام خود را قطعی نمایند.

برای اطلاع از آخرین مهلت ثبت نام حضوری مدرسه تیزهوشان مد نظر خود ، آدرس مدرسه ، مدارک لازم جهت ثبت نام و …. با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1403

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 در مردادماه اعلام می گردد. دانش آموزانی که در این آزمون شرکت کرده‌ اند بایستی برای دریافت نتایج به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایند. سپس با دریافت کارنامه از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند.

دانش آموزان باید پس از اطلاع از قبولی در مدارس تیزهوشان ، برای ثبت نام حضوری اقدام نمایند. تاریخ ثبت نام و آدرس مدرسه پذیرفته‌ شده‌ دانش آموز بر روی کارنامه درج می شود. دانش آموز در صورت عدم مراجعه به مدرسه در موعد مقرر ، به معنای انصراف می باشد. ضمن اینکه فرصت دیگری برای ثبت نام وجود نخواهد داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های مدارس تیزهوشان 1403 📞 انتخاب رشته در مدارس تیزهوشان

از جمله مدارک لازم جهت ثبت نام در مدرسه تیزهوشان متوسطه اول عبارتند از پرینت کارنامه از سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir ، کپی شناسنامه و کارت ملی دانش آموز پدر و مادر و اصل شناسنامه دانش آموز ، 6 قطعه عکس رنگی 4*3 ، پرونده تحصیلی دوره ابتدایی ، حکم کارگزینی اولیاء فرهنگی و …. می باشد.

مرتبط بخوانید : اعتراض به سوالات تیزهوشان

مهلت ثبت نام پذیرفته‌ شدگان در مدارس تیزهوشان نهم به دهم

نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 در روز دهه دوم مرداد ماه اعلام می شود و اسامی پذیرفته‌ شدگان دوره دوم متوسطه این مدارس در سامانه my.medu.ir قرار گرفته‌ است. دانش آموزانی که نام آنها در لیست پذیرفته‌ شدگان مدارس تیزهوشان قرار دارد ، باید هر چه سریع تر و پیش از پایان مهلت مقرر و تکمیل شدن‌ ظرفیت مدرسه ، نسبت به ثبت نام در مدرسه اقدام نمایند و اگر در تاریخ تعیین شده‌ مراجعه نکنند ، برای آنها انصراف در نظر گرفته‌ خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین مهلت ثبت نام حضوری مدرسه تیزهوشان مد نظر خود ، آدرس مدرسه ، مدارک لازم جهت ثبت نام و …. با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آدرس مدرسه پذیرفته‌ شده‌ دانش آموزان و تاریخ مراجعه به مدرسه جهت ثبت نام حضوری ، در کارنامه درج شده‌ است و از جمله مدارک لازم برای ثبت نام حضوری شامل پرونده تحصیلی دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه ، پرینت کارنامه از سایت azmoon.medu.ir ، کپی شناسنامه و کارت ملی دانش آموز پدر و مادر و اصل شناسنامه دانش آموز ، برگه هدایت تحصیلی نهم به دهم ، 6 قطعه عکس رنگی 4*3 ، حکم کارگزینی اولیاء فرهنگی ، و … می باشد.

مرتبط بخوانید : آیا مدارس سلام خوب هستند – کیفیت مدارس سلام

سوالات متداول

  • مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان در مدارس تیزهوشان 1403 تا چه تاریخی است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  رشته های مدارس تیزهوشان 1403 📞 انتخاب رشته در مدارس تیزهوشان

دانش آموزان پذیرفته‌ شده‌ در مدارس تیزهوشان حداکثر تا سه هفته پس از اعلام نتایج فرصت ثبت نام حضوری دارند.

  • ثبت نام پذیرفته‌ شدگان مدارس استعدادهای درخشان دوره دوم متوسطه چگونه انجام می گیرد ؟

پذیرفته‌ شدگان دوره دوم متوسطه مدارس تیزهوشان باید همراه به مدارک لازم به صورت حضوری به مدرسه پذیرفته‌ شده‌ مراجعه نمایند.

  • دانش آموزان برای ثبت نام حضوری در مدارس سمپاد به چه مدارکی نیاز دارند ؟

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری در مدارس سمپاد شامل کارنامه ، شناسنامه و … می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

یک نظر

  1. محمد حسین

    سلام
    من قبول شدم ولی روی کارنامه قبولی نه زمان مراجعه به مدرسه رو موشته و نه آدرس رو الان نمیدونم چه زمانی باید به مدرسه ای که قبول شدم مراجعه کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر