از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاور کنکور رایگان – وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی و کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاور کنکور رایگان ، وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی و کنکور

 

کسب موفقیت در کنکور سراسری و قبول شدن در رشته و دانشگاه خوب ، تبدیل به یکی از آرزوهای دانش آموزان شده است و مطمئنا برای شرکت در این آزمون سرنوشت ساز باید از راهنمایی های تخصصی مشاور کنکور رایگان بهره مند شد تا با داشتن یک برنامه ریزی درسی اصولی و تهیه بهترین منابع ، بتوان پربازده مطالعه کرد و نتیجه مثبت آن را نیز دید.

وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی و کنکور “پاسخ با ما” خدمات مشاور کنکور رایگان را به صورت مقالاتی منتشر می کند و در اختیار شما قرار می دهد تا با مطالعه آن ها بتوانید از مواردی مانند نحوه برنامه ریزی ، تکنیک های تست زنی ، روش مطالعه هر یک از دروس و … آشنا شوید. اما اگر شما هم جز دانش آموزان و داوطلبان پر تلاش می باشید که به درستی معتقدند برای نتیجه گیری بهتر نیاز به یک مشاور کنکور حرفه ای دارند که روزانه با آنها در ارتباط بوده و پیگیر و راهنمای برنامه درسی شان باشد، می توانید با قیمت بسیار مناسب تر از مشاوره حضوری از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی بهره مند شوید.

تاثیر مشاور کنکور رایگان بر موفقیت در کنکور سراسری

بر اساس بررسی هایی که در میان رتبه های برتر کنکور سال های گذشته انجام گرفته شده است ، بسیاری از این رتبه های برتر حتی با ساعت مطالعه کم توانسته اند نتیجه درخشانی را کسب کنند. به نظر شما چه دلیلی باعث شده است که شما با ساعات مطالعاتی خیلی زیاد نتوانید درصد های بالا کسب کنید اما رقبایتان کمتر از شما مطالعه کند و درصد بالاتر نیز به دست آورند ؟

بدون شک تنها دلیل موفقیت این دسته از داوطلبان را می توان در برنامه ریزی درسی منحصر به فردی که دارند دانست و حتما در انجام برنامه ریزی خود از تجربیات مشاوران متخصص و مشاوره کنکور رایگان استفاده کرده اند، زیرا مشاوران به دلیل ارتباط با رتبه های برتر کنکور ، از پیچ و خم این مسیر و تکنیک های موفقیت آشنا هستند و می توانند به خوبی داوطلبان را راهنمایی کنند.

تاثیر مشاوره تحصیلی در موفقیت برای همه روشن است و حتی بسیاری از داوطلبان که با یک مشاور کنکور رایگان صحبت می کنند ، تازه توجه می شوند که چقدر مشکلات مطالعاتی مانند برنامه ریزی غلط ، انتخاب منابع اشتباه ، عدم اطلاع از نحوه تست زدن و … دارند ولی در وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی و کنکور ” پاسخ با ما ” که برترین مشاوران کشور در آن جمع آوری شده اند تمامی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان سنجیده می شود و یک برنامه ریزی کاملا رایگان را در اختیارتان قرار می دهند.

در چه مواقعی به مشاور کنکور رایگان احتیاج است ؟

بسیاری از شما که درس خواندن برای کنکور را شروع کرده اید ، برای اولین بار است که می خواهید در یکی از آزمون های سراسری شرکت کنید و حتما دچار سردرگمی شده اید که

  • چگونه برنامه ریزی کنم ؟
  • از کدام درس شروع به مطالعه کنم ؟
  • روزانه چند ساعت درس بخوانم  ؟
  • برای هر درس چقدر وقت اختصاص دهم ؟
  • کدام درس ها در کنکور بیشتر مطرح می شوند ؟
احتمالا این را هم بپسندید  بهترین روش درس خواندن برای کنکور - آمادگی برای کنکور با بهترین روش درس خواندن

و سوالاتی مشابه این سوالات که باید پاسخ داده شوند تا بتوانید موفق شوید. شما در همه حال نیاز به دریافت مشاوره دارید از همان ابتدا که می خواهید شروع کنید باید در یک مسیر درست قرار بگیرید تا پس از چند ماه تلاش های بی وقفه شما هدر نرود.

حل مشکل عدم دسترسی و هزینه بالای مشاوره کنکور

اکثر دانش آموزان برای دریافت مشاوره دو مشکل اساسی دارند :

دسترسی نداشتن به مشاور

این مشکل توسط وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی و کنکور ” پاسخ با ما ” حل شده است و حتی اگر در نقاط محروم کشور زندگی می کنید ، می توانید بدون هیچ دردسری و حتی بدون رزرو نوبت قبلی از طریق یک تماس ساده به برترین مشاوران کشور متصل شوید. توجه داشته باشید که وقتی می گوییم برترین مشاوران کشور ، یعنی می توانید با خیالی راحت مشاوره تخصصی از آن ها دریافت کنید و حتما با پیگیری های منظم و دقیقی که دارند ، بهترین برنامه ریزی را برای شما انجام می دهند.

هزینه بسیار زیاد مشاور

همانطور که می دانید در حال حاضر هزینه مشاوره حضوری کم تر از 500 هزار تومان نیست و تازه این مبلغ برای ساعت مشاوره ای حدود 1 الی 1/5 ساعت می باشد و فرضا اگر شما هفته ای دو بار هم مشاوره دریافت کنید چند میلیون تومان در ماه باید هزینه کنید که بسیار زیاد است.

اما مشاوره کنکور تلفنی با هزینه ای بسیار کم تر از هزینه فوق ، یک مشاوره تخصصی را در تمام زمینه های تحصیلی ارائه می دهد توجه داشته باشید که حتی یک دبیر هم برای تدریس خصوصی مبلغ بالایی را دریافت می کند اما شما می توانید از طریق مشاور کنکور رایگان ، با مبلغ کم تر تمام امور درسی تان را پیگیری کنید.

خدماتی که مشاور کنکور رایگان ارائه می دهد

مشاور کنکور رایگان ، وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی و کنکور

 

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک - معرفی جامع و بازارکار

خدمات مشاور کنکور رایگان در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ، همانطور که گفته شد بصورت مقالات تخصصی مشاوره کنکور منتشر شده در سایت میباشد ، این مقالات در تمامی موضوعات مرتبط با کنکور از جمله موضوعات زیر بوده و همچنین کارشناسان ما در بخش تلفنی با کمترین هزینه پاسخگوی سوالات شما در هر یک از زمینه های زیر است ؟

  • آیا نمی توانید برای خود برنامه ریزی انجام دهید ؟
  • آیا به دلیل آنکه دانش آموز هستید زمان کمی برای مطالعه برنامه ریزی دارید ؟
  • آیا با روش مطالعه دروس عمومی و اختصاصی آشنا هستید ؟
  • آیا می دانید که برنامه ریزی 3 ماه آخر کنکور باید به چه صورت باشد ؟
  • آیا در انتخاب بهترین منابع نیاز به مشاوره دارید ؟
  • آیا با تکنیک جمع بندی به روش سه روز یکبار آشنا هستید ؟
  • آیا می دانید که چه رشته ای مناسب با تیپ شخصیتی شماست ؟
  • آیا از بازار کار و میزان در آمد رشته های مختلف اطلاع دارید ؟
  • آیا می دانید که بهترین دانشگاه ها در رشته های مختلف کدامند ؟
  • آیا از رتبه قبولی رشته ها اطلاع دارید ؟
  • آیا از درصد دروس لازم برای قبولی رشته ها مطلع هستید ؟

و صدها مشاوره تخصصی که توسط مشاوران ارشد انجام می گیرد. دسترسی به مشاوران در تمام ساعات طول روز امکان پذیر است و می توانید چندین ساعت با مشاور خود در ارتباط باشید. هم چنین اگر سوالی دارید ، می توانید در قسمت نظرات آن ها را بپرسید و ما در سریع ترین زمان پاسخگوی سوالات شما هستیم.

مطالب مشاوره کنکور رایگان پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کنکوری :

جدول برنامه ریزی درسی روزانه ، هفتگی و ماهانه کنکور
نمونه برنامه ریزی درسی + PDF 
معرفی رشته پزشکی 
معرفی رشته دندانپزشکی 
معرفی رشته دامپزشکی 
معرفی رشته داروسازی
معرفی رشته پرستاری
دندانپزشکی بدون کنکور
پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور
معرفی رشته های بدون کنکور روزانه ، نوبت دوم و آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ضرایب کنکور دی ماه

ضرایب کنکور دی ماه – ضرایب دروس اختصاصی در 5 گروه آزمایشی

کنکور سراسری دی ماه 1402 در روزهای 29 و 30 دی ماه 1401 برگزار خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر