از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاور خصوصی کنکور – بهترین مشاور خصوصی کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاور خصوصی کنکور - بهترین مشاور خصوصی کنکور

 

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در سال کنکور زمان لازم را برای امتحان کردن انواع روش های برنامه ریزی و مطالعه ندارند و باید از شخصی که متخصص این امور است ، کمک بگیرند تا در این مسیر پر پیج و خم ، بهترین راه را به داوطلب نشان دهد. مشاور خصوصی کنکور علاوه بر اینکه خودش کنکور را پشت سر گداشته است ، با داوطلبان کنکوری زیادی ارتباط داشته و تجربیات ارزشمندی دارد که می تواند بهترین راهنمای شما در یکسال کنکور باشد.

برنامه ریزی دقیق و شخصی برای کنکور و همچنین مشاوره اختصاصی برای انتخاب رشته و هر آنچه برای یک کنکور موفق لازم دارید را از کارشناسان ارشد ما بپرسید ، 8 صبح لغایت 12 شب همه ایام هفته حتی روزهای تعطیل پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

همین حالا تماس بگیرید ، از تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر 

تماس از سراسر کشور   ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲

 

چرا باید مشاوره خصوصی کنکور داشته باشیم ؟

ممکن است بسیاری از شما بپرسید که ایا حضور مشاور خصوصی الزامی است ؟ چرا باید مشاور خصوصی داشته باشیم ؟ آیا خودمان نمی توانیم مشاور خودمان باشیم و برای خود برنامه ریزی کنیم ؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که سال کنکور به هیچ وجه سال آزمون و خطا نیست و نباید آزمونی را که آینده تحصیلی و در نهایت آینده شغلی شما را رقم می زند ، دست کم بگیرید.

در میان داوطلبان کنکوری کمتر کسانی هستند که می توانند مشاور خودشان باشند و یا در اطرافیانشان کسانی هستند که به دلیل تجربه زیاد ، راهنمای آنها هستند. اما اکثر داوطلبان به خصوص داوطلبانی که برای اولین بار در فضای کنکور قرار گرفته اند ، هیچ گونه آشنایی با روش های برنامه ریزی برای کنکور که موثر باشد ، روش های مطالعه دروس  اختصاصی ، تکنیک های اصولی تست زنی و … ندارند و از طرفی فرصت یکساله شرکت در کنکور سراسری این امکان را به داوطلب نمی دهد که مدام با برنامه ریزی های غلط نتیجه عکس بگیرد و دوباره یک برنامه ریزی جدید که ممکن است بازهم غلط باشد ، تنظیم کند.

به همین دلیل است که تاکید میکنیم حتما از تجربیات و تخصص مشاوره خصوصی کنکور در تمام مراحل آمادگی برای کنکور بهره مند شوید. مشاوری که خودش از بهترین دانشگاه و رشته فارغ التحصیل شده است و زمانی نیز جرو رتبه های برتر نیز بوده است ، به خوبی می داند که یک برنامه ریزی تحصیلی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا نتیجه مثبت دهد و بتوان به آن پایبند بود و یا اینکه در هر درس باید چگونه و چه روش مطالعه ای را به کار گرفت تا یادگیری کامل تری انجام گیرد.

مرتبط بخوانید : بهترین مشاور تحصیلی در تهران

مشاور خصوصی کنکور چه کارهایی را برای شما انجام می دهد

وظایف مشاور خصوصی کنکور در قبال داوطلبان و دانش آموزان به شرح زیر است :

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره کنکور 1401 - بهترین مرکز مشاوره کنکور تلفنی و مفید ترین مقالات کاربردی کنکور

ارائه برنامه ریزی منحصر به فرد

اولین قدم برای موفقیت در کنکور سراسری داشتن برنامه ریزی درسی متناسب با توانمندی های شما و همسو با اهدافتان است. وقتی با یک برنامه ریزی تحصیلی حرفه ای پیش بروید ، به مرور پیشرفت می کنید و مشاور با ارائه برنامه ریزی هفتگی ، روزانه و ماهانه در تمام اوقات شما  هم درس خواندن و هم تفریح و استراحت و زمان کارهای متفرقه را می گنجاند. نکته ای که در برنامه ریزی کردن مهم است ، شخصی بودن آن است و به هیچ وجه نباید یک برنامه ریزی ثابت را به تعداد زیادی از داوطلبان پیشنهاد کرد.

در برنامه ریزی تنظیم شده توسط مشاور خصوصی کنکور زمان درس خواندن شما مشخص است ، اینکه در هر ساعت چه درسی را بخوانید تعیین شده است ، از چه منابعی در هر درس استفاده کنید ، برای هر درس چقدر تست و چقدر تشریحی تمرین کنید ، چه زمانی مرور کنید ، چه زمانی تست بزنید ، از چه منابعی تست بزنید و …. تمام این موارد در برنامه ریزی شما لحاظ می شود.

دریافت گزارش کار روزانه

مشاور تلفنی خصوصی کنکور به صورت روزانه از شما گزارش کار دریافت می کند تا بداند تا چه حد در عمل به برنامه ریزی موفق بوده اید و در صورتی که به هر دلیلی از برنامه عقب مانده باشید ، زمان های جبرانی برای شما تعیین می کند تا بتوانید به برنامه برسید.

علاوه بر دو مورد فوق ، ارائه روش های صحیح مطالعه هر درس و بهترین تکنیک های تست زنی ، انالیز کارنامه کنکور آزمایشی شما ، بررسی نقاط ضعف و قوتتان و … از دیگر وظایف مشاور خصوصی کنکور است.

چه کسانی باید مشاور خصوصی کنکور داشته باشند

اگر پشت کنکوری هستید ، حتما باید مشاور داشته باشید. شما حداقل یکبار در فضای کنکور بوده اید ولی نتوانسته اید نتیجه دلخواه را به دست آورید پس حتما در شیوه های مطالعاتی و برنامه ریزی شما مشکلی وجود دارد که موفق نمی شوید. از طرفی پشت کنکوریها معمولا بیشتر از سایر داوطلبان فشار های روانی را تحمل می کنند و معمولا سرزنش های اطرافیان را متحمل می شوید که ممکن است در درس خواند شما تاثیر بگذارد.

اگر جزو داوطلبانی هستید که چند سال از فضای درس و مدرسه دور بوده اید ، اکیدا توصیه می شود که با مشاور مجرب کنکور در ارتباط باشید. در سال های اخیر کتاب ها و منابع درسی تغییرات زیادی داشته اند ، ضرایب دروس ، رشته های دانشگاهی ، رشته های هر زیر گروه ، قوانین شرکت در آزمون سراسری و …. همگی تغییر کرده اند و مسلما بدون اطلاع از این موارد نمی توان به موفقیت رسید.

مرتبط بخوانید : مشاوره تلفنی انتخاب رشته – بهترین مرکز مشاوره تلفنی

مشاور خصوصی برای دانش آموزان دوازدهمی

اکثریت داوطلبان کنکور را دانش آموزان سال دوازدهمی تشکیل می دهند که برنامه ریزی برای این دسته از داوطلبان به مراتب حساس تر است زیرا باید هم برای مدرسه و به صورت تشریحی درس بخوانند و هم برای کنکور و به صورت تستی و با توجه به اینکه ساعاتی از روز را در مدرسه هستند و زمان کمتری دارند ، باید طوری برای آنها برنامه ریزی شود که بتوانند تا زمان برگزاری کنکور تمام دروس سه سال آخر را جمع بندی کنند.

هیچ برنامه ای به اندازه یک برنامه ریزی شخصی که توسط مشاورین با تجربه کنکور تهیه شده باشد شما را در این سال سرنوشت ساز یاری نخواهد کرد ، همین امروز برای دریافت برنامه ریزی کنکور با ما تماس بگیرید ، کارشناسان ما در تمام طول سال کنکور همراه شما خواهند بود.

تماس از سراسر کشور  9099071612

از تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر 

مشاور کنکور خصوصی یا گروهی ؟ کدام بهتر است

مشاور خصوصی کنکور - بهترین مشاور خصوصی کنکور

 

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره کنکور تلفنی 📞 پایان اضطراب شما

همیشه توصیه ما به دانش آموزان و داوطلبان عزیز این است که حتی الامکان از جلسات مشاوره خصوصی به جای مشاوره گروهی استفاده کنند. در مشاوره گروهی که توسط موسسات کنکوری برای داوطلبان برگزار می شود ، مسائلی مطرح است که درباره تمام داوطلبان صدق نمی کند زیرا شرایط هر داوطلب با سایر داوطلبان متفاوت است. همچنین در جلسات مشاوره گروهی به دلیل آنکه تعداد شرکت کنندگان زیاد است امکان پرسش و پاسخ وجود ندارد و کمبود زمان جلسات مشاوره گروهی باعث می شود که شما نتوانید سوالاتتان را از مشاور بپرسید.

در مشاوره تحصیلی خصوصی یا همان جلسات تک نفره ، مشاور تمام شرایط ، توانمندی ها ، روحیات و وضعیت شخص شما را در نظر می گیرد و در نتیجه بهتر می توانید راهنمایی شوید و برنامه ریزی درسی که دریافت می کنید ، فقط مختص به خود شماست. در مشاوره تلفنی خصوصی به دلیل آنکه ارتباط مستقیم با مشاور ندارید ، راحت تر می توانید مشکلتان را با مشاور در میان بگذارید و مشاور با اطلاع از محدودیت ها و امکاناتی که شما دارید ، بهتر می تواند همراهیتان کند.

شماره تماس مشاور خصوصی

شماره تماس مشاوره کنکور سراسری در ابتدا و انتهای این صفحه درج شده است و شما عزیزان می توانید بدون تعیین وقت قبلی و بدون صرف هزینه ایاب و ذهاب ، از طریق یک تماس تلفنی ساده که از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از مشاوره های حضوری است ، با برترین مشاوران در ارتباط باشید و پس از صحبت کردن با چند مشاور ، مشاور خصوصی خود را انتخاب کنید.

سوالات شما

  • چگونه مشاور خصوصی کنکور داشته باشیم ؟

می توانید برای داشتن مشاور خصوصی با مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید.

  • مشاور خصوصی کنکور چه کمکی به داوطلب می کند ؟

مشاور خصوصی کنکور به داوطلبان در شیوه صحیح برنامه ریزی ، روش های مطالعه دروس ، انتخاب رشته ، تست زنی اصولی و … کمک می کند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مشاوره کنکور - بهترین مرکز مشاوره کنکور تلفنی و مفید ترین مقالات کاربردی کنکور

مشاوره کنکور 1401 – بهترین مرکز مشاوره کنکور تلفنی و مفید ترین مقالات کاربردی کنکور

اگر به دنبال بهترین مشاوره کنکور 1401  هستید و به یک برنامه ریزی درسی حرفه …

یک نظر

  1. سلام میشه درباره هزینه مشاور خصوصی کنکور راهنمایی کنید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر