از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

لیست ذخیره نمونه دولتی خراسان رضوی – راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

لیست ذخیره های نمونه دولتی خراسان رضوی

 

لیست ذخیره های نمونه دولتی خراسان رضوی از طریق سایت نمونه دولتی خراسان رضوی اعلام می شود و دانش آموزانی که جزو ذخیره شدگان بودند می توانند با مراجعه به سامانه نمونه دولتی استان خود نتایج را مشاهده کنند و در صورتی که پذیرفته شده باشند هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

اگر میخواهید شما هم نامتان در لیست ذخیره های نمونه دولتی مشهد قرار بگیرد ، می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071612 تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

لیست ذخیره های نمونه دولتی خراسان رضوی

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان رضوی تعدادی از دانش آموزان هستند که در لیست ذخیره شدگان مدارس این استان قرار گرفته اند و نمی دانند که آیا پذیرفته شده قطعی هستند یا خیر. لیست ذخیره های نمونه دولتی خراسان رضوی زمانی منتشر می شود که ظرفیت مدارس تکمیل نشود.

در واقع پس از اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی ، دانش آموزانی که در این آزمون پذیرفته شده اند باید همراه با مدارک لازم برای ثبت نام حضوری خود در مدرسه اقدام نمایند اما تعدادی از پذیرفته شدگان هستند که بنا به دلایلی از ثبت نام حضوی صرف نظر می کنند و در این صورت ظرفیت مدرسه خالی باقی می ماند و از دانش آموزان ذخیره شده برای تکمیل کردن ظرفیت خالی استفاده می شود.

برای اطلاع از اینکه آیا مدارس نمونه دولتی مد نظر شما دارای ظرفیت خالی برای دانش آموزان ذخیره هستند یا خیر با شماره های زیر تماس بگیرید و پس از گفتن نام مدارس مورد تقاضا ، اطلاعات لازم را کسب کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

در نظر داشته باشید که فرصت ثبت نام دانش آموزان ذخیره در مدارس نمونه دولتی کم است و اگر سریع اقدام نکنید ظرفیت به دانش آموزی دیگر اختصاص خواهد یافت. پس حتما از طریق شماره های فوق پیگیر موضوع باشید.

زمان اعلام نتایج لیست ذخیره های نمونه دولتی خراسان رضوی

ذخیره های نمونه دولتی کی اعلام میشود ؟ زمان اعلام انتشار لیست ذخیره های نمونه دولتی تقریبا یک هفته الی 10 روز پس از اعلام نتایج آزمون است. با اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی و ثبت نام پذیرفته شدگان ، ظرفیت های مدرسه یا تکمیل می شود و یا چند ظرفیت باقی می ماند که در این صورت به دانش آموزان ذخیره اعلام خواهد شد که برای ثبت نام در مدرسه اقدام کنند.

در سال های قبل بسیاری از دانش آموزان بودند که برای اعتراض به نتایج نمونه دولتی اقدام کردند و پس از موافقت با درخواست اعتراض آنها ، در مدرسه مورد تقاضا پذیرش شدند. پس اگر شما هم میخواهید به نتایج اعتراض کنید ولی از نحوه ارسال درخواست خود اطلاعی ندارید ، حتما با مشاوران ما تماس بگیرید و موضوع را پیگیری کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

لیست ذخیره های نمونه دولتی خراسان رضوی از طریق سایت استان اعلام می شود و سایت مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی nemoone medu ir می باشد.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • تراز لازم برای قبولی در نمونه دولتی نهم به دهم دانش آموزان ذخیره چقدر است ؟

تراز قبولی هر یک از مدارس نمونه دولتی متفاوت است و برای بررسی این موضوع بهتر است تماس بگیرید.

  • آیا ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی مشهد برگزار می شود ؟

احتمالا برگزار شود.

  • لیست ذخیره شدگان مدارس نمونه خراسان رضوی از طریق کدام سایت اعلام خواهد شد ؟

در سایت nemoone medu ir لیست ذخیره های نمونه دولتی قرار داده می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر