از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی 1402 📞 زمان اعلام نتایج و راهنمای دریافت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی

دانش آموزان استان خراسان رضوی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، باید در زمان اعلام نتایج کارنامه خود را دریافت نمایند تا از وضعیت قبولی یا عدم قبولی شان مطلع گردند. اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی در سامانه نمونه دولتی می باشد و بر خلاف سال های قبل که نتایج به صورت استانی اعلام می شد ، برای اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 کلیه استان ها ، یک سامانه مشترک در نظر گرفته شده است. در ادامه این مطلب ، زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی 1402 را بررسی خواهیم کرد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی 1402

آزمون مدارس نمونه دولتی در 9 تیرماه 1402 برگزار می شود که برخلاف سال های قبل ، نحوه برگزاری آزمون به صورت استانی می باشد و در نتیجه نتایج نیز استان به استان اعلام خواهد شد. زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی فعلا مشخص نیست اما پیش بینی می شود حداکثر تا نیمه اول مرداد ماه یعنی 6 هفته پس از برگزاری آزمون ، نتایج اعلام شوند. برای اطلاع از اخبار اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : تراز ذخیره های نمونه دولتی

نحوه مشاهده نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی

همانطور که بالاتر گفته‌ شد ، نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت استان به استان اعلام می شود و دانش آموزان استان خراسان رضوی جهت دریافت کارنامه آزمون خود باید به سامانه my.medu.ir مراجعه نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  مدارس نمونه دولتی اصفهان 📞 راهنمای ثبت نام مدارس متوسطه اول و دوم نمونه دولتی

پس از وارد شدن‌ به سامانه فوق ، لازم است کد ملی و رمز عبور همگام درج شود و در صورت فراموشی رمز عبور همگام برای بازیابی آن باید به مدیر مدرسه محل تحصیل مراجعه نمایید.

مرتبط بخوانید : nemone razavi medu ir – لینک ثبت نام مدارس نمونه دولتی مشهد و راهنمای آزمون و نتایج

ایا اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان لیست ذخیره دارد

پس از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مشهد ، با سه دسته از دانش آموزان روبرو هستیم. دسته اول دانش آموزانی هستند که تراز لازم برای قبولی را کسب کرده‌ اند و در یکی از سه مدرسه انتخابی ، موفق به قبولی شده‌ اند. این دسته از دانش آموزان لازم است همراه با مدارک لازم برای ثبت نام حضوری اقدام نمایند.

دسته دوم نیز دانش آموزانی هستند که قبول نشده‌ اند یعنی نتوانسته‌ اند حداقل تراز قبولی نمونه دولتی مدارس انتخابی خود را به دست آورند که البته برای این دسته از دانش آموزان امکان اعتراض به نتایج وجود دارد.

دسته سوم دانش آموزان ذخیره نمونه دولتی هستند که ممکن است ذخیره اول ، دوم ، دهم یا ذخیره بیستم مدرسه باشند. با توجه به اینکه بعضی از قبول شدگان مدارس نمونه دولتی ، به دلیل جابجایی به شهری دیگر مدرسه خود را تغییر می دهند و یا بعضی از دانش آموزان همزمان با قبولی در مدرسه نمونه دولتی ، در مدرسه تیزهوشان نیز پذیرفته‌ می شوند ، در این صورت ظرفیت مدرسه خالی می شود و از دانش آموزان ذخیره خواسته می شود برای ثبت نام مراجعه کنند.

مرتبط بخوانید : لیست ذخیره نمونه دولتی خراسان رضوی – راهنمای کامل

بنابراین اگر پس از مشاهده نتایج ، در لیست ذخیره های نمونه دولتی بودید باید منتظر تماس مدرسه باشید تا در صورت خالی بودن‌ ظرفیت ، شما را برای ثبت نام دعوت کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون نمونه دولتی اصفهان 1403 📞 از ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

اعتراض به نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی 1402

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی

اگر پس از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی جزو پذیرفته‌ شدگان نبودید یا در لیست ذخیره های نمونه دولتی نبودید ، امکان اعتراض به نتایج برای شما فراهم است البته در صورتی که دلایل موجه و منطقی داشته‌ باشید و متوجه شوید در محاسبه درصد دروس و تراز آزمون شما اشتباهی رخ داده‌ است.

زمان اعتراض به نتایج نمونه دولتی مشهد در سایت my.medu.ir اطلاع رسانی می شود و فقط در تاریخی که اعلام می شود ، می توانید اعتراض خود را ثبت کنید و به درخواست های ثبت شده‌ در خارج از مهلت تعیین شده‌ ، رسیدگی نمی شود.

سوالات متداول

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مشهد حداکثر 6 هفته پس از برگزاری آزمون منتشر می شود.

  • ایا امکان اعتراض به نتایج نمونه دولتی مشهد وجود دارد ؟

بله ، شرایط برای اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی وجود دارد.

  • برای مشاهده نتایج نمونه دولتی خراسان به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی در سایت my.medu.ir منتشر می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم از آزمون های پرمتقاضی در سطح مدارس است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر