از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران 1403 📞 استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران

قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری از موضوعات مهمی است که داوطلبان دارای شرایط استفاده از این سهمیه باید مد نظر داشته‌ باشند تا برای قبولی در دانشگاه با مشکلی مواجه نشوند. همانطور که می دانید سهمیه ایثارگران شامل دو سهمیه متفاوت 5 درصدی و 25 درصدی است. داوطلبی که از این سهمیه استفاده می کند به دلیل آنکه در جامعه آماری کمتری قرار دارد ، نسبت به داوطلب دارای سهمیه عادی شانس پذیرش بیشتری هم دارد. در ادامه این مطلب ، به بررسی قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران ، می پردازیم. همچنین می خواهیم توضیح دهیم که آیا استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران در کنکور امکان پذیر است یا خیر. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برای راهنمایی در زمینه سهمیه ایثارگران کنکور سراسری و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران 1403 

کنکور سراسری شامل چند نوع سهمیه است که عبارتند از سهمیه منطقه یک ، منطقه دو ، منطقه سه ، 5 درصد ایثارگران ، 25 درصد ایثارگران ، رزمندگان ، بهیاری ، کارمندی و … که استفاده از هر کدام از این سهمیه ها شرایطی دارد. پس از سهمیه مناطق ، سهمیه 5 درصد و 25 درصد ایثارگران پر جمعیت تر از سایرین هستند و البته فقط داوطلبانی می توانند از این سهمیه ها استفاده کنند که در یکی از دسته های زیر قرار بگیرند :

داوطلبان واجد شرایط سهمیه 25 درصد ایثارگری

  • همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر
  • آزادگان و همسر و فرزندان آنان
  • جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان

داوطلبان واجد شرایط سهمیه 5 درصد ایثارگری

  • جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنان
  • همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه
احتمالا این را هم بپسندید  آخرین رتبه قبولی هوشبری سهمیه ایثارگران 5 و 25 درصدی - طبق قبولی های 1400 و 99

25 درصد ظرفیت هر رشته‌ محل به داوطلبان دارای سهمیه 25 درصدی و 5 درصد ظرفیت هر رشته‌ محل نیز به داوطلبان دارای سهمیه 5 درصدی اختصاص می یابد ولی به شرط آنکه موفق به کسب 70 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته‌ شده‌ در گزینش آزاد آن رشته‌ محل باشند. مثلا اگر رتبه آخرین فردی که با سهمیه عادی در یک رشته‌ پذیرفته‌ شده‌ است ، 1000 است ،  داوطلب دارای سهمیه ایثارگران حداقل باید رتبه 700 را کسب کند تا مجاز به استفاده از سهمیه خود شود.

مرتبط بخوانید : استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد

امکان استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران در کنکور 1403 

سوالی که بیشتر داوطلبان دارای سهمیه ایثارگری دارند این است که آیا امکان استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری وجود دارد ؟ طبق توضیحات دفترچه ثبت نام کنکور سراسری آن دسته‌ از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران یکبار در دانشگاه روزانه پذیرفته‌ شده‌ اند ، حق استفاده مجدد از این سهمیه را ندارند. این قانون شامل تمام کسانی است که از رشته‌ و دانشگاه انصراف داده‌ اند و یا حتی با وجود پذیرش در دانشگاه ، ثبت نام قطعی انجام نداده‌ اند.

اما قوانین استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران برای پذیرفته‌ شدگان دانشگاه های غیر روزانه متفاوت است. طبق این قوانین ، اگر داوطلبی با سهمیه ایثارگران در یکی از دانشگاه های شبانه ، پردیس خودگردان ، پیام نور ، غیر انتفاعی و آزاد پذیرفته‌ شود ، در صورت انصراف از دانشگاه می تواند فقط یکبار دیگر از سهمیه خود برای شرکت در کنکور سراسری استفاده کند.

برای راهنمایی در خصوص استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران کنکور سراسری و پرسیدن سوالات خود در این رابطه ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مرتبط بخوانید : قوانین تغییر رشته در دانشگاه سراسری

تعداد دفعات مجاز استفاده از سهمیه ایثارگری

قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران

  • دانشگاه روزانه : برای قبولی در دانشگاه روزانه فقط یکبار می توان از سهمیه ایثارگران 5 درصدی و  25 درصدی استفاده کرد.
  • دانشگاه نوبت دوم : پذیرفته‌ شدگان دانشگاه نوبت دوم که با سهمیه ایثارگران پذیرش شده‌ اند ، در صورت انصراف از دانشگاه می توانند فقط یکبار دیگر از سهمیه خود استفاده کنند.
  • دانشگاه پردیس خودگردان : پذیرفته‌ شدگان دانشگاه پردیس خودگردان که با سهمیه ایثارگران پذیرش شده‌ اند ، در صورت انصراف از دانشگاه می توانند فقط یکبار دیگر از سهمیه خود استفاده کنند.
  • دانشگاه پیام نور : پذیرفته‌ شدگان دانشگاه پیام نور که با سهمیه ایثارگران پذیرش شده‌ اند ، در صورت انصراف از دانشگاه می توانند فقط یکبار دیگر از سهمیه خود استفاده کنند.
  • دانشگاه آزاد : پذیرفته‌ شدگان دانشگاه آزاد که با سهمیه ایثارگران پذیرش شده‌ اند ، در صورت انصراف از دانشگاه می توانند فقط یکبار دیگر از سهمیه خود استفاده کنند.
  • دانشگاه غیر انتفاعی : پذیرفته‌ شدگان دانشگاه غیرانتفاعی که با سهمیه ایثارگران پذیرش شده‌ اند ، در صورت انصراف از دانشگاه می توانند فقط یکبار دیگر از سهمیه خود استفاده کنند.
  • دانشگاه مجازیپذیرفته‌ شدگان دانشگاه مجازی که با سهمیه ایثارگران پذیرش شده‌ اند ، در صورت انصراف از دانشگاه می توانند فقط یکبار دیگر از سهمیه خود استفاده کنند.
احتمالا این را هم بپسندید  استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور - میزان تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور 1402

سوالات متداول

برای اطلاع از جزئیات کامل قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران این مطلب را مطالعه کنید.

  • آیا امکان استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران وجود دارد ؟

بله ، برخی از داوطلبان می توانند مجددا از سهمیه ایثارگران در کنکور استفاده کنند.

  • آیا پذیرفته‌ شدگان دانشگاه روزانه می توانند دوباره از سهمیه ایثارگران در کنکور استفاده کنند ؟

خیر ، پذیرفته‌ شدگان دانشگاه روزانه مجاز به استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران در کنکور نیستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اخرین رتبه قبولی بهداشت محیط با سهمیه ۵ درصدی

اخرین رتبه قبولی بهداشت محیط با سهمیه ۵ درصدی – طبق قبولی های 1400 و 99

  رشته مهندسی بهداشت محیط از جمله رشته های مقطع کارشناسی کنکور تجربی است که …

266 نظر

  1. سلام من کنکور۹۹ از سهمیه بیست پنج درصدی استفاده کردم و پرستاری آزاد قبول شدم حالا انصراف دادم میخاستم ببینم کنکور۱۴۰۱ سهمیه دارم برای قبولی در دانشگاه آزاد یا ملی یا خیر

    • پاسخ با ما

      با سلام. طبق قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران ، می توانید یکبار دیگر از سهمیه خود استفاده کنید.

    • سلام خسته نباشید اگر کسی با ((سهمیه ايثارگران)) در کنکور 1400 استفاده بکنه و انتخاب رشته‌ هم‌ بکنه اما قبول نشه مردود بشه.
      آيا امکان استفاده مجدد از سهمیه ايثارگران در کنکور 1401 رو داره؟
      با توجه به قانون جدید امسال‌؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله امکان پذیر است

    • سلام خسته نباشید،من در سال ۱۴۰۰در مقطع کارشناسی ارشد از سهیمه فرزند آزاده استفاده کردم و در دانشگاه روزانه مجاز به انتخاب رشته شدم،و من دانشگاه روزانه علوم قضایی رو انتخاب کردم که جزو دانشگاه های دارای بورسیه و شرایط خاص هست،و این دانشگاه علاوه بر شرکت در آزمون کارشناسی ارشد کنکور سراسری داره سه مرحله مصاحبه هست،خواستم بپرسم که اگه من در یکی از این سه مرحله مصاحبه رد بشم امکان استفاده از سهمیه ایثارگری برای سال بعد رو دارم؟ و یا اینکه چون در دانشگاه روزانه با استفاده از سهمیه ایثارگری دعوت به مصاحبه شدم ،هرچند مصاحبه رو قبول نشدم،دیگه نمیتونم از سهمیه ایثارگری در سال آینده استفاده کنم؟

  2. سلام خسته نباشید
    من سال 99 از سهمیه 5 درصدی استفاده کردم و انتخاب رشته کردم ولی جایی قبول نشدم
    سال 1400 هم استفاده کردم اما انتخاب رشته نکردم
    میخواستم بدونم بازم میتونم از سهمیم استفاده کنم براس کنکور 1401 یا چون دوبار استفاده کردم دیگه نمیتونم؟
    در هردو سال هم برای انتخاب رشته مجاز شدم سال اول انتخاب رشته کردم اما قبول نشدم سال دوم انتخاب رشته نکردم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله طبق قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران ، مجاز به استفاده مجدد از سهمیه خود هستید.

  3. سلام خسته نباشید
    من سال 95 از سهمیه ایثارگری استفاده کردم و دانشگاه روزانه قبول شدم و لیسانس گرفتم.حالا میتونم برای کنکور ارشد و آزمون های استخدامی از سهمیه استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید برای کنکور ارشد یا آزمون های استخدامی از سهمیه خود استفاده کنید.

  4. باسلام
    من یکبار از سهیه ۲۵ درصداستفاده کردم و دانشگاه روزانه قبول شدم آیا امسال میتونم ازسهمیه برای دانشگاه آزاد و پردیس استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پذیرفته شدگان دانشگاه روزانه با استفاده از سهمیه ایثارگران ، مجاز به استفاده مجدد از سهمیه خود در کنکور نیستند.

  5. سلام وقت بخیر.من سال پیش از سهمیه ایثارگریم استفاده کردم و میدونم ک امسال نمیتونم دیگه. اما میخواستم بدونم اگه سهمیه ایثارگریمو وارد کنم، ثبت میشه؟ و موقع اعلام نتایج رتبه اش میاد ولی فقط با رتبه منطقه ام گزینش میشم؟

  6. سلام
    من در کنکور ۹۴ و ۹۵ سهمیه فرزند ازادگی رو زدم، سال اول شیمی و سال بعد پرستاری اوردم، اما هیچ کدام رو نرفتم.. ایا میتونم باز هم از سهمیه استفاده کنم یا سوخت شدن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران را در مطلب بررسی کردیم برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

  7. سلام اگر کسی سهمیه ۵٪ داشته باشه میتونه همزمان از سهمیه هیئت علمی هم که داره استفاده کنه یا فقط یکیش و میتونه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در کنکور سراسری سهمیه هئیت علمی نداریم

    • سلام من ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه ازاد اراک قبول شدم با سهمیه ایثارگری ۶ ماه ولی سهمیه پدرم ۴ ماه ۲۷ روز است الان برای بارگذاری مدارک من چی کارکنم مدرک سهمیه رو بارگذاری کنم یا ن؟

  8. سلام وقت شما بخیر سال ۹۹ با استفاده از سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور پذیرفته شدم و با استفاده از سهمیه فرزند رزمنده ستاد کل نیروهای مسلح.( برای اولین بار)
    آیا برای کنکور ۱۴۰۱ و انتخاب رشته برای دوره‌های روزانه امکان استفاده مجدد از سهمیه رزمندگان را دارم؟
    با توجه به اینکه برای پذیرفته شدن بر اساس سوابق تحصیلی از این سهمیه استفاده کردم و برای اولین بار هم بود. قبلا هیچ استفاده ای از این سهمیه نکردم. ممنونم بابت پاسخگویی شما

    • پاسخ با ما

      با سلام. طبق قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران ، می توانید استفاده کنید.

    • علی ابراهیمی

      سلام وقتتون بخیر
      بنده سال ۹۴ با سهمیه در دانشگاه روزانه پرستاری قبول شدم و بعد فارغ التحصیل شدم
      آیا امکان استفاده از سهمیه در کنکور و قبولی در رشته هایی که مدرک آن دکترا هستند (مثل پزشکی و … ) را دارم؟

  9. سلام من سال ۹۱ (کنکور جدا بود) ازاد انتخاب رشته کردم و قبول شدم و لیسانس گرفتم سهمیه ۲۵درصد
    روزانه هیچی قبول نشدم ایا امسال میتونم مجدد واسه روزانه و بین الملل استفاده کنم
    با توجه به اینکه اون زمان کنکور جدا بود

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید مجددا از سهمیه خود استفاده کنید.

    • سلام خسته نباشید من سال قبل کنکور دادم و با سوابق تحصیلی به رشته مهندسی برق روزانه رفتم میخواستم بدونم میشه دوباره از سهمیه استفاده کنم واسه کنکور ۱۴۰۱؟ بعضی ها میگن سوابق تحصیلی ربطی به رتبه کنکور نداره و میتونم دوباره استفاده کنم . ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما یکبار از سهمیه خود برای قبولی در دانشگاه روزانه استفاده کرده اید و دیگر مجاز به استفاده مجدد نیستید.

  10. سلام وقتتون بخیر…هفتاد درصد نمره ک باید بیاریم تا سهمیه ۵درصد ک داریم بهمون تعلق بگیره یعنی چی ؟؟
    یعنی رتبه مون چند باید بشه؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. فرضا اگر آخرین فرد پذیرفته شده در رشته مورد تقاضای شما در سهمیه مناطق رتبه 1000 را داشته است ، شما با داشتن رتبه 700 در سهمیه ایثارگران (یعنی 70 درصد نمره آخرین فرد قبولی سهمیه عادی) ، می توانید این رشته را انتخاب کنید.

  11. درصورت قبولی با سهمیه ۲۵درصد دانشگاه آزاد حتی اگر ثبت نام نکنیم،آیا برای استفاده مجدد از سهمیه برای (سراسری و آزاد)، باز هم انصراف لازم است؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. طبق قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران ، پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد که با سهمیه ایثارگران پذیرش شده اند ، در صورت انصراف از دانشگاه می توانند فقط یکبار دیگر از سهمیه خود استفاده کنند.

  12. سلام آیا سهمیه جانبازی پدربزرگم به من تعلق میگیره یا خیر؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. سهمیه جانبازی فقط به فرزند و همسر اختصاص داده می شود.

    • سلام من از سهمیه ۵ درصدیم فقط ۱ بار تو مقطع ارشد استفاده کردم و قبول شدم ، می خوام مجدد کنکور تجربی بدم ، روزانه ، لحاظ می سه سهمیم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید از سهمیه خود در کنکور سراسری استفاده کنید.

  13. سلام من برای کنکور 401 ثبت نام کردم با سهمیه 5 درصد رزمندگان ولی امسال امکان رفتن به دانشگاه رو ندارم چطور میتونم از سهمیه ام دوباره استفاده کنم؟! برای کنکور 402؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. طبق قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران ، اگر انتخاب رشته نکنید و در دانشگاهی قبولی نشوید ، می توانید مجدد از سهمیه خود برای کنکور 1402 استفاده کنید.

  14. سلام من در کنکور فنی کارشناسی ناپیوسته استفاده کردم روزانه حالا میتوانم در کنکور سراسری شرکت کنم

  15. سلام و وقت بخیر. من در کنکور سال 87 دانشگاه آزاد قبول شدم و از سهمیه 5درصد جانبازی استفاده کردم. الان سهمیه من شده 25درصد. آیا میتوانم از سهمیه برای کنکور دولتی و آزاد استفاده کنم؟

  16. سلام خیته نباشید من سال91کنکور دادم ازاد وپیام نور اوردم ویادم نیست سهمیه رو زدم یانه ولی کنکور 1400تجربی دادم انتخاب رشته نکردم ولی سهمیه برام لحاظ شد داخل کارنامه ام نزد چیزی که قبل استفاده کردی دوسنم که روزانه بود براش لحاظ شد که قبلا استفاده کردی من درصورت انصزاف میتونستم مجدد استفاده کنم منکه فارغ تحصیل شد م چرا برام لحاظ شد یعنی سال91نزده بودم؟؟برا 401میتونم استفاده کنم ازسهمیه25

    • پاسخ با ما

      با سلام. سال 91 در دانشگاه روزانه قبول نشده اید و سال 1400 نیز انتخاب رشته نکرده اید و در دانشگاهی قبول نشده اید ، بنابراین می توانید از سهمیه خود استفاده کنید.

  17. ممنون از پاسخگویتون معذرت میخوام بابت غلط املایی گوشیم شکسته شده… الان طبق دفترچه 401غیر روزانه ها که قبول شدن دیگه نمیتونن استفاده کنن برا ایثارگران 25%یا 5% این قانون چون زده رزمندگان وداوطلب بسیجی که ازسهمیه ایثارگران قبلا یبار روزانه وغیرروزانه استفاده کرد حق استفاده مجدد ندارد .

    • پاسخ با ما

      با سلام. در سالی که شما کنکور شرکت کرده اید ، سهمیه های ایثارگران تاثیری در انتخاب رشته دانشگاه آزاد نداشته اند

  18. من سال 91کنکورریاضی دادم و95دانشگاه ازاد فارغ تحصیل شدم داخل احرازهویت دانشگاه ازادم زده پذیرش باسهمیه عادی یعنی اون موقع نزدم؟

  19. سال 91پیام نور هم قبول شدم کنکور ریاضی داده بودم واونموقع دوتا کنکور جدا ازهم بود ومن یادم نیست که اصلا سهمیه رو زدم یانه الان طبق دفترچه 401برای شرایط استفاده ازسهمیه وشرایط بنده من میتونم برا کنکور تجربی شرکت کنم ازسهمیه ایثارگران25ام استفاده کنم؟؟خدا خیرتون بده که باحوصله جواب میدید

    • پاسخ با ما

      با سلام. طبق قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران ، می توانید از سهمیه خود در کنکور استفاده کنید.

    • سلام . من امسال که کنکور بدم و انتحاب رشته کنم ، اگر چیزی نیارم سال دیگه هم میتونیم استفاده گنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در صورت عدم قبولی در دانشگاه ، سال بعد هم از سهمیه خود استفاده کنید.

  20. سلام ممنون از پاسخگویی شما ،
    من سال ۸۴ با سهمیه ایثارگران آزاد کارشناسی پذیرفته و فارغ التحصیل شدم امسال میتونم مجدد در همون مقطع و دانشگاه آزاد از سهمیه استفاده کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید از سهمیه خود مجددا استفاده کنید

    • سلام
      من در آزمون دکتری با سهمیه جانباز 5 درصد مجاز شده ام و اگر در مصاحبه قبول نشوم
      آیا سال بعد میتونم دوباره از سهمیه جانبازی 5 درصد استفاده کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر امسال با سهمیه 5 درصدی خود در دانشگاه قبول نشوید ، می توانید مجدد از سهمیه خود استفاده کنید

  21. سلام وقتتون به شادی.
    من با سوابق تحصیلی و سهمیه ۵ درصد فرزند رزمنده، پیام نور قبول شدم.

    میشه مجدد استفاده کنم برای؟
    چون داخل توضیحات دفترچه کنکور ۱۴۰۱ نوشته شده نمیشه ( البته برای افرادی که قبولیشون با ازمون بوده و سهمیه)

    درمورد افرادی که قبولیشون بر اساس سوابق تحصیلی و سهمیه ۵ درصد بوده ، چیزی ننوشتن داخل دفترچه…آدم سردرگم میشه

    شما اطلاعی دارید؟

    • پاسخ با ما

      با سلام در هر مقطع تحصیلی یکبار می توانید از سهمیه خود استفاده کنید.

  22. قبولی پیام نور درسال 91_92…و فارغ تحصیل از دانشگاه آزاد یعنس اون پیام نورا نرفتم ازسهمیه ایثارگران برا401میتونم استفاده کنم چجوری بفهمیم سهمیه داریم یانه رتبمون تو سهمیه میاد ولی میگن قبلا استفاده کردی یاازهمون اول بامناطق لحاظ میکنن؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران در مطلب بررسی شده است برای راهنمایی بیشتر لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید

  23. سلام من سال 97 با سهمیه 5 درصد براساس سوابق تحصیلی دانشگاهر فتم ولیسانس گرفتم امسال سهمیم به 25 دصد تغییر کرده ایا میتونم از سهمیه 25 درصد استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی کامل با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید.

  24. سلام من سال ۱۴۰۰از سهمیه ایثارگریم استفاده کردم دانشگاه ازاد قبول شدم ولی ثبت نام نکردم سهمیه مجدد تعلق میگیره یا خیر؟ یه سوال دیگه داشتم چه طوری باید بفهمم که دوباره سهمیم در نظر گرفته میشه با نه ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاورن ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  25. سلام سال 86 با سهمیه 25 درصد کنکور دادم و دانشگاه ازاد قبول شدم وانصراف دادم
    ایا الان بنده دارای سهمیه برای دانشگاه دولتی سهمیه دارم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله مجاز به استفاده از سهمیه خود هستید.

    • سلام ببخشید اگه ارشد قبول شیم ثبت نام کنیم و بعد همزمان بخوایم آزمون وکالت امتحان بدیم با سهمیه ایثارگری داریم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله سهمیه ایثارگری اعمال می شود.

  26. سلام من سال۹۷کنکور دادم دانشگاه ازاد قبول شدم ایا بعدازفارغالتحصیلی میتونم از سهمیه۲۵درصدم برای دانشگاه ازاد در مقطع کارشناسی بازم استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      باسلام. پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد که با سهمیه ایثارگران پذیرش شده اند ، در صورت انصراف از دانشگاه می توانند فقط یکبار دیگر از سهمیه خود استفاده کنند.

  27. سلام
    وقتتون بخیر
    پدر من جانباز ۵۰ درصد هستن
    من یکبار از سهمیم استفاده کردم
    سال ۹۱ برای کنکور تجربی
    دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران رشته ژنتیک قبول شدم و درسم هم تموم شده و فارغ التحصیل شدم
    العان میخوام دوباره کنکور تجربی شرکت کنم و تغییر رشته بدم
    آیا میتونم دوباره از سهمیم استفاده کتم؟؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد که با سهمیه ایثارگران پذیرش شده اند ، در صورت انصراف از دانشگاه می توانند فقط یکبار دیگر از سهمیه خود استفاده کنند.

  28. با سلام.ببخشید من سال ۹۰ ارشد ازاد باسهمیه ۲۵درصدی قبول شدم وفارغ التحصیل شدم اون موقع کنکورا هم جدا بود ومن تا حالا سراسری سهمیه استفاده نکردم. و حتی لیسانسم بدون سهمیه قبول شدم .سال۹۶ مجدد کنکور تجربی دادم و ازاد قبول شدم نوشته بود قبولی درسهمیه و من نرفتم ثبت نام کنم خواستم ببینم مجدد میتونم برا کنکور تجربی استفاده کنم برا روزانه و دانشگاه ازاد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  29. سلام ، توي سهميه ٥درصد ايثارگران اينكه مال چه ارگاني هم باشيم توي مقدار رتبه تاثيرش فرق داره ؟ يني مثلا كسي سهميه داوطلب بسيحي رو داره يكي سهميه فرزند نيرو هاي مسلح ، اين دو تا رتبشون فرق ميكنه ؟

  30. سلام،
    من سال ۸۹ با سهمیه ۲۵ درصدی در کنکور سراسری دانشگاه دولتی نوبت دوم (شبانه) قبول شدم و تحصیل کردم،
    الان در سال ۱۴۰۱ در کنکور کارشناسی ارشد امکان استفاده از سهمیه ۲۵ درصدی وجود داره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در کنکور ارشد از سهمیه خود استفاده کنید.

    • سلام وقتتون بخیر باشه ، میگم من سال ۹۱ دانشکاه دولتی لیسانس پرستاری گرفتم الان باز امکانش هست برای کنکور باز سهمیه داشته باشم؟ در کنکور سراسری برای همه رشته های دولتی تو مقاطع کارشناسی نمیشه دیکه سهمیه داشته باشم یا برای رشته های که دکترا دارن مثل داروسازی میشه استفاده کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در هر آزمون فقط می توان یکبار از سهمیه بهره مند شد.

  31. با سلام بنده پارسال با سهمیه ۲۵ درصد شرکت کردم ولی انتخاب رشته مردود شدم اما آزاد میکروبیولوژی قبول شدم که کلا ثبت نام نکردم با مشاورهاتون تماس گرفتم گفتن طبق دفترچه ۱۴۰۱ چه روزانه چه غیر روزانه یکبار حق استقاده از سهمیه داریم ولی توی پاسخگویی به سوالاتتون گفتین مجدد میشه چرا؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با توجه به اینکه در انتخاب رشته مردود شده اید ، امکان استفاده مجدد از سهمیه خود را دارید

  32. استفاده از سهمیه ایثارگری برا کنکور ۱۴۰۰ پیام نور قبول شدم ونرفتم وحتی ثبت نامم نکردم برای ۱۴۰۱ چرا نمیشه دوباره استفاده کنم و روی کارت ورود به جلسه ام نوشته نمیتونی؟؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  33. سلام من سال ۸۶ از سهمیه ایثارگری استفاده کردم و در مقطع کارشناسی هم فارغ تحصیل شدم البته درصد ایثارگری کمتر از ۲۵ بود.ولی حالا با توجه به رای کمیسیون بنیاد جانبازان درصد جانبازی افزایش داشته و بالای ۲۵ درصد اومده .سوالم این هست که الان میتوانم مجددا از سهمیه استفاده کنم و در رشته دیگر وارد دانشگاه شوم؟

  34. سلام. وقت بخیر
    آیا استفاده کردن من از سهمیه 5 درصدی و قبول شدن در دانشگاه روزانه باعث این میشه که خواهرم نتونه برای شرکت در کنکور از سهمیه استفاده کنه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. هر یک از فرزندان می توانند به طور جداگانه از سهمیه خود استفاده کنند.

  35. باسلام بنده سال گذشته دانشگاه آزاد قبول شدم سهمیه ۲۵ درصد
    اما در دانشگاه ثبت نام نکردم آیا امسال میتوانم از سهمیه استفاده کنم یا خیر؟

  36. سلام، من سال97 باسهمیه25درصدیه رشته کاردانی دانشگاه ازادقبول شدم وامسال هم در مقطع کارشناسی این رشته یعنی کاردانی به کارشناسی دانشگاه ملی قبول شدم اما سهمیه ام در این مقطع یعنی کاردانی به کارشناسی اعمال شد، ایامیتونم دوباره از سهمیه ام برای کنکور سراسری روزانه استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای قبولی در هر مقطع فقط یکبار می توان از سهمیه استفاده کرد

  37. سلام من سال ۸۹ با سهمیه دانشگاه روزانه قبول شدم و فارغ التحصیل شدم امسال دوباره میخوام در همون مقطع کنکور بدم و دانشگاه آزاد قبول بشم آیا میتونم از سهمیه استقاده کنم ؟

  38. سلام
    من سال اول غیرانتفاعی قبول شدم ولی نرفتم پارسال زیست غیرانتفاعی قبول شدم و ثبت نام کردم ولی دانشگاهش دوست ندارم
    می خوام امسال انصراف بدم و پیام نور بخونم
    موقع ثبت نام کنکور1401 سهمیه زدم چون می خوام سال بعد مجدد کنکور بدم
    سنجش قبول می کنه امسال برام سهمیه اعمال نکنه تا من بتونم سال بعد مجدد از سهمیه ام استفاده کنم؟

  39. سلام وقتتون بخیر، من امسال کنکور ۱۴۰۱ دادم و سهمیه ۵ درصد ایثارگری رو وارد کردم، اگه امسال انتخاب رشته نکنم سال بعد سهمیه برام اعمال میشه؟ اگه انتخاب رشته کنم و قبول نشم چطور؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر در دانشگاهی قبول نشوید سال بعد می توانید از سهمیه خود استفاده کنید

  40. با سلام و عرض خسته نباشید.بنده امسال کنکور داشتم و با مشکلات ناخواسته ای که برام پیش اومد ظاهرا میگن دو سال محروم شدم از کنکور.برای اینکه سال بعد سربازی نرم مجبورم دانشگاه پیام نور یا آزاد بدون کنکور ادامه تحصیل بدم ولی کنکور هم همزمان بدم.میخواستم ببینم میتونم از سهمیه ۲۵ درصد در کنکور دوسال بعد استفاده کنم؟؟ممنون از پاسخگوییتون

  41. سلام خسته نباشید من سال ۹۹روانشناسی شبانه قبول شدم با سهمیه ۲۵درصدی و الان ترم ۴هستم میتونم دوباره از سهمیه استفاده کنم و اگز بعد اینکه درومدم از دانشگاه انصراف بدم؟؟

  42. سلام من واسه کاردانی از سهمیه استفاده کردم آیا واسه کارشناسی میتونم از سهمیه استفاده کنم؟

    • سلام وقتتون بخیر برای کنکور ارشد روانشناسی آیا میشه برای ثبت نام کنکور سهمیه ۵ درصدی رو هم برای وزارت علوم بزنیم هم برای وزارت بهداشت؟ یا فقط باید برای ثبت نام یکیشون استفادش کنیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید در هر دو آزمون استفاده کنید.

  43. سلام سلام خسته نباشید،من در سال ۱۴۰۰در مقطع کارشناسی ارشد از سهیمه فرزند جانباز استفاده کردم و در دانشگاه روزانه مجاز به انتخاب رشته شدم،و من دانشگاه روزانه علوم قضایی رو انتخاب کردم که جزو دانشگاه های دارای بورسیه و شرایط خاص هست،و این دانشگاه علاوه بر شرکت در آزمون کارشناسی ارشد کنکور سراسری داره سه مرحله مصاحبه هست،خواستم بپرسم که اگه من در یکی از این سه مرحله مصاحبه رد بشم امکان استفاده از سهمیه ایثارگری برای سال بعد رو دارم؟ و یا اینکه چون در دانشگاه روزانه با استفاده از سهمیه ایثارگری دعوت به مصاحبه شدم ،هرچند مصاحبه رو قبول نشدم،دیگه نمیتونم از سهمیه ایثارگری در سال آینده استفاده کنم

  44. سلام خسته نباشید من سال ۱۴۰۰ با سهمیه ۵ درصد روزانه قبول شدم ولی نرفتم آیا میتوانم امسال در انتخاب رشته دوره ی روزانه را انتخاب کنم و قبول شوم ؟ و آیا میتوانم دوباره از سهمیه ی ایثارگریم استفاده کنم؟

  45. سلام من سال قبل سهمیه 5درصدمو وارد کرده بودم برا کنکور ولی قبول نشدم پیام نور ثبت نام کردم امسال تو کنکورم سهمیه اعمال نشده میشه کاری کرد؟

  46. سلام.

    امسال کنکور(1401) با سهمیه 25 درصدی
    توی سراسری (شبانه/روزانه) قبول نشدم و مجاز نیستم
    میشه اگه انتخاب رشته نکنم سال دیگه دوباره از سهمیه استفاده کنم؟

    چون شنیدم مثل اینکه قوانین تغییر کرده ولی جواب قطعی بهم ندادن
    ممنون میشم کمکم کنید.

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاورن ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  47. سلام وقت بخیر
    من سال ۱۴۰۰ انتخاب رشته انجام ندادم و امسال میخوام بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کنم
    آیا برای سال ۱۴۰۲ میتونم دوباره از سهیمه استفاده کنم ؟

  48. سللام من اامسال کنکور ریاضی شرکت کردم رتبم اومده و مجاز به انتخاب رشته هستم سهمیه ۲۵ داشتم. امسال انتخاب رشته نکنم سال دیگه میتونم دوباره از سهمیه ۲۵ استفاده کنم ؟

  49. سلام من در مقطع ارشد و دکتری آزاد از سهمیه استفاده کردم ولی در کنکور سراسری استفاده نکردم الان کنکور بدم می تونم از سهمیه استفاده کنم

  50. سلام من در کنکور ارشد و متری از سهمیه استفاده کردم ولی در کنکور سراسری استفاده نکردم الان میشه در کنکور سراسری شرکت و از سهمیه استفاده کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید از سهمیه خود برای کنکور سراسری استفاده کنید.

  51. سلام من در کنکور ارشد و دکتری از سهمیه استفاده کردم ولی در کنکور سراسری استفاده نکردم الان میشه در کنکور سراسری شرکت و از سهمیه استفاده کنم

  52. سلام خسته نباشید من سال ۹۸کنکور دادم پرستاری آزاد آوردم امسال دوباره کنکور دادم ولی از دانشگام انصراف ندادم سهمیه ۲۵٪هم اعمال شده تو رتبم میخواستم ببینم من الا میتونم درصورت قبولی دانشگاه ثبت نام کنم و از پرستاری انصراف بدم یا خیر؟

  53. سلام من موقع ثبت نام کنکور 1401 سهمیه 5درصد رو ازش استفاده نکردم آیا الان که نتایج اومده و زمان انتخاب رشته هست
    میتونم ازش استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید در زمان ثبت نام کنکور ، سهمیه اعمال شود.

  54. سلام وقت بخیر

    من در کنکور ۱۴۰۰ در ثبت نام سهیمه ایثارگری رو زدم و مجاز به انتخاب رشته شدم ولی انتخاب رشته نکردم ، میخواستم بدونم اگه امسال ینی برا کنکور ۱۴۰۱ انتخاب رشته کنم و مردود بشم آیا میتونم برا کنکور سال بعد ۱۴۰۲ از سهمیه ایثارگریم استفاده کنم؟

    • با سلام من امسال بنا به دلایلی در موقع انتخواب رشته چون رشته مورد نظرم در شهر خودم نبود یک گرایش دیگری در مقطع دکتری زدم و از سهمیه ۵ درصدی استفاده کردم ولی الان علاقه ای ندارم در این رشته درس بخونم اگه امسال مجاز بشم ولی انتخواب رشته نکنم آیا سال بعد می تونم از سهمیه ۵ درصدی جانبازان استفاده کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  55. سلام خسته نباشید،من در سال ۱۴۰۰در مقطع کارشناسی ارشد از سهیمه فرزند آزاده استفاده کردم و در دانشگاه روزانه مجاز به انتخاب رشته شدم،و من دانشگاه روزانه علوم قضایی رو انتخاب کردم که جزو دانشگاه های دارای بورسیه و شرایط خاص هست،و این دانشگاه علاوه بر شرکت در آزمون کارشناسی ارشد کنکور سراسری داره سه مرحله مصاحبه هست،خواستم بپرسم که اگه من در یکی از این سه مرحله مصاحبه رد بشم امکان استفاده از سهمیه ایثارگری برای سال بعد رو دارم؟ و یا اینکه چون در دانشگاه روزانه با استفاده از سهمیه ایثارگری دعوت به مصاحبه شدم ،هرچند مصاحبه رو قبول نشدم،دیگه نمیتونم از سهمیه ایثارگری در سال آینده استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر در دانشگاه قبول نشوید می توانید سال آینده از سهمیه خود استفاده کنید.

  56. سلام و وقت بخیر من سال ۹۴ کنکور دادم و دانشگاه ازاد قبول شدم نرفتم امسال هم کنکور دادم وانتخاب رشته کردم در صورت عدم قبولی حق استفاده دوباره دارم؟

  57. وقتتون بخیر،من سال۱۴۰۰سهمیه ۵ درصدی داشتم اما اصلا انتخاب رشته نکردم،میخوام بدونم امسال که انتخاب رشته پردم سهمیه ۵ درصدی برای من اعمال میشه یا نه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام بله اعمال می شود

    • سلام وقت بخیر دختر من با سهمیه ۵ درصد پزشکی دانشگاه ازاد قبول شده و سابقه جبهه همسرم ۸ ماه هست آیا برای آزمون دستیاری هم میتونه از سهمیه ۵ درصد مجدد استفاده کنه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام بله برای هر آزمون هر مقطع می توان از سهمیه ها استفاده کرد.

  58. سلام ،من ارشد روانشناسی پیام نور با سهمیه ۵ درصد قبول شدم ،آیا بازهم میتونم برای مقطع دکترا ازاین سهمیه استفاده کنم( سابقه جبهه همسرم ۸ ماه هست)؟

    • پاسخ با ما

      با سلام بله برای هر مقطع می توان از سهمیه ایثارگران استفاده کرد

  59. با سلام اگر با سهمیه ایثارگری دانشگاه دولتی روزانه قبول شویم و بعد انصراف دهیم آیا سال بعد امکان استفاده از سهمیه در دانشگاه غیر روزانه مانند شبانه وجود دارد

  60. با سلام من مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد با سهمیه ۵ درصد قبول شده ام و تحصیلاتم در آن مقاطع را به اتمام رسانده ام بدون هیچگونه انصراف /

    آیا میتوانم مجدد برای کنکور تجربی از سهمیه ۵ درصد خود استفاده کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام در هر مقطع تحصیلی فقط یکبار می توان از سهمیه استفاده کرد

  61. سلام
    من امسال برا کنکور علوم ارشد از سهمیه ۵ درصدیم استفاده کردم مجاز شدم و انتخاب رشته کردم و غیر انتفاعی و آزاد قبول شدم اگر نرم سهمیم میپره؟

  62. سلام.من سال ۹۸با سهمیه پنج درصد در رشته پرستاری دانشگاه روزانه قبول شدم.اگه انصراف بدم میتونم از سهمیم واسه قبولی پزشکی در دانشگاه آزاد استفاده کنم ؟

  63. سلام ببخشید من رشتم انسانیه و سهمیه ۲۵درشد دارم و کنکور دادم دانشگاه روزانه قبول شدم ولی نرفتم امسال میخوام تجربی کنکور میدم ایا میتونم از سهمیه استفاده کنم؟

    • فقط یکبار در روزانه امکان استفاده سهمیه را دارید هر رشته ای که باشید فرق نداره ، اما اگه آزاد بخواید میتونید استفاده کنید

  64. سلام من سال ۹۵ با ۵ درصد سهمیه ایثارگری پرستاری روزانه قبول شدم اما انصراف دادم بعد از فوت پدرم سهمیه ایشان۲۵ درصد شده است ایا برای کنکور ۱۴۰۲ امکان استفاده از این سهمیه برای من وجود دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام بله می توانید از سهمیه خود بهره مند شوید

    • فکر نکنم دیگه بشه فقط یکبار میشه استفاده کرد در روزانه ، فرقی نداره ۵ بودید یا ۲۵ به هر حال استفاده کردید از سهمیه

  65. سلام وقت بخیر‌ من پارسال با سهمیه ۲۵ درصدی دانشگاه روزانه قبول‌شدم‌انصراف دادم
    میخوام کنکور بدم امسال میگن که با سهمیه فقط از سراسری محرومم ولی برا دانشگاه ازاد میتونم استفاده کنم ایا صحت داره؟

  66. سلام
    من سال ۹۲ کنکور ریاضی داشتم و دانشگاه غیرانتفائی قبول شدم ولی رفتم آزاد و لیسانس گرفتم و سال ۹۸ ارشد غیرانتفائی قبول شدم و همون ترم اول انصراف دادم
    امسال میخاستم کنکور تجربی بدم برای داروسازی.
    میتونم از سهمیه جانبازی پدرم هنوز استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای هر مقطع فقط یکبار می توان از سهمیه استفاده کرد.

  67. سلام من امسال دانشگاه روزانه قبول شدم ولی برای رفتن به دانشگاه بهتر انصراف دادم که امسال پشت کنکور بمونم دوباره میتونم مثل سال قبل از سهمیه استفاده کنم

  68. سلام
    من سال ۸۸ ازاد قبول شدم با سهمیه ۲۵ درصد
    الان برای کنکور تجربی میتونم دوباره از سهمیه استفاده کنم؟
    اون زمان ازمون سراسری از ازاد جدا بود

  69. سلام سال ۸۸ با استفاده از سهمیه ۲۵ درصد دانشگاه ازاد قبول شدم و لیسانس گرفتم
    ایا الان میتونم در کنکور سراسری از سهمیه استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در هر مقطع فقط یکبار می توان از سهمیه استفاده کرد.

  70. سلام ببخشین من لیسانس از روزانه دارم از کجا بدونم سهمیه ایثارگری برام لحاظ شده اون زمان یا نه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  71. با سلام من سال 1400 با سهمیه 5 درصد ایثارگری دانشگاه دولتی قبول شدم ولی از دانشگاه انصراف زدم بعد برای 1401 نزاشتن دوباره ازش استفاده کنم .
    الان برای 1402چطور آیا میشه استفاده کرد یا نه .خواهشن جواب بدین ممنون,🙏

  72. سلام من سال ۹۰ با سهمیه دانشگاه آزاد قبول شدم و فارغ‌التحصیل شدم امسال میتونم برای پزشکی دانشگاه دولتی و روزانه از سهمیه استفاده کنم؟

  73. سلام خسته نباشید من سهمیه ۲۵ درصد دارم و اینکه امسال دانشگاه ملی قبول شدم ولی چند روز بیشتر نرفتم و انصراف دادم ایا میتونم دوباره از سهمیم استفاده کنم برای کنکور امسال ؟ دانشگاه ملی یا آزاد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  74. سلام من سال 88 از سهمیه ۲۵درصدی استفاده کردم ولی روزانه مجاز به انتخاب رشته نشدم ولی دانشگاه آزاد پرستاری قبول شدم ولی ثبت نام نکردم آیا برای کنکور ۱۴۰۱میتونم برای روزانه از سهمیه استفاده کنم ؟

  75. معین خسروی

    سلام من سال۸۸ با سهمیه ۲۵ درصد کاردانی دانشگاه علمی کاربردی قبول شدم و فارق التحصیل شدم.الان مجدد میتونم برای ازاد از سهمیه استفاده کنم؟

  76. سلام. سال ۹۷ با سهمیه ۲۵ درصدی در دانشگاه دولتی روزانه در رشته انگلیسی قبول شدم و تحصیل کردم. برای کنکور ۱۴۰۲ و برای ورود به کاردانی حسابداری میتونم بازم از این سهمیه استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما یکبار از سهمیه خود استفاده کرده اید.

  77. سلام ببخشید من پدرم 8 ماه در جبهه به عنوان سرباز حضور داشتند حالا من فقط یکبار میتونم از این سهمیه استفاده کنم خیلی ریسکی هست اگر امسال قبول نشم دیگه نمیتونم از این سهمیه استفاده کنم اگر خواسته باشم برم فرهنگیان حالا موندم چکار کنم میشه راهنمایی بفرمایید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

  78. سلام وقتتون بخیر ببخشید من الان در این کنکور در زمان ثبت نام از سهمیه 5 درصدی استفاده کنم اما در زمان انتخاب رشته که رتبم مشخص شد انتخاب رشته نکنم و انصراف بدم میتونم در همین کنکور دی دوباره از این سهمیه استفاده کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران یکبار در دانشگاه روزانه پذیرفته شده اند ، حق استفاده مجدد از این سهمیه را ندارند و این قانون شامل تمام کسانی است که از رشته و دانشگاه انصراف داده اند و یا حتی با وجود پذیرش در دانشگاه ، ثبت نام قطعی انجام نداده اند.

  79. سلام وقتتون بخیر
    لطفا جواب منو بدین خیلی ممنون میشم
    من کنکور ۱۴۰۰ ارشد با سهمیه ۵ درصد دانشگاه روزانه قبول شدم اما میخوام انصراف بدم ایا میتونم دوباره از سهمیه ۵ درصد برای کنکور سراسری تجربی شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران یکبار در دانشگاه روزانه پذیرفته شده اند ، حق استفاده مجدد از این سهمیه را ندارند و این قانون شامل تمام کسانی است که از رشته و دانشگاه انصراف داده اند و یا حتی با وجود پذیرش در دانشگاه ، ثبت نام قطعی انجام نداده اند.

  80. سلام من ۱۴۰۱ نوبت اول دی برای ایثارگری اقدام کردم و موقع ثبتانم نوشته بود که به شما سهمیه تعلق میگیره اما روی کارت ورود به جلسه نوشته بود سهمیه مناطق دقیقا باید چیکار کنم اگه مشکلی هست چیکار کنم که تو نوبت دوم این اتفاق نیفته

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  81. سلام ،،دو نفر(مثلاً خواهر و برادر) می‌توانند هم‌زمان از سهمیه ایثارگری پدرشان در کنکور سراسری استفاده کنند ؟؟

  82. با سلام بنده امسال کنکور دکتری شرکت کردم و از سهمیه ۵ درصدی هم استفاده کردم ولی چون رشته مورد علاقه من در شهر خودم نبود یک گرایش دیگه ای از شیمی رو زدم که در شهر خودم وجود داره ولی الان احساس می کنم که علاقه ای به این گرایش ندارم می خواستم بدونم اگه من امسال در صورت مجاز شدن انتخوتب رشته نکنم می تونم سال بعد از سهمیه ۵ درصدی در رشته مورد علاقه خودم استفاده کنم یا خیر با تشکر از پاسخویی تان ممنون

  83. سلام من سال ۱۴۰۰ کنکور دادم اما مردود شدم و سهمیه رو ثبت کردم ۱۴۰۱ هم ثبت کردم و مردود شدم اما یه سری رشته نیمه متمرکز رو وارد لیست کد رشته انتخاب رشته وارد کردم و یه رشته رو دعوت به مصاحبه شدم اما اون رو هم مردود شدم حالا میشه سهمیه رو استفاده کرد؟

  84. سلام وقت بخیر من سال ۹۱ کنکور دادم و از سهمیه فرزندان جانباز بالای ۲۵ درصد استفاده کردم و کارشناسی پرستاری روزانه قبول شدم و فارغ التحصیل این رشته شدم. حال اگه بخوام دوباره کنکور سراسری شرکت کنم میتونم از سهمیه ام دوباره برای قبولی تو دانشگاه آزاد یا پردیس خودگردان تو مقطع دکترای حرفه‌ای پزشکی یا دندان پزشکی استفاده کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران یکبار در دانشگاه روزانه پذیرفته شده اند ، حق استفاده مجدد از این سهمیه را ندارند و این قانون شامل تمام کسانی است که از رشته و دانشگاه انصراف داده اند و یا حتی با وجود پذیرش در دانشگاه ، ثبت نام قطعی انجام نداده اند.

  85. سلام
    من از سهیمه ۲۵ درصد درکنکور استفاده کردم و پزشکی روزانه قبول شدم
    ایا امکان تغییر رشته به دندون پزشکی آزاد دارم درصورتی که جز کد رشته های انتخابی در انتخاب رشته ام نبوده؟

  86. سلام میخواستم من الان از سهمیه توی این کنکور استفاده کردم اگه انتخاب رشته نکنم با هرنتیجه ای میتونم دوباره استفاده کنم؟؟

  87. سلام
    یبار از سهمیه ۲۵ درصد برای مقطع لیسانس (مکانیک)دانشگاه دولتی روزانه استفاده کردم و انصراف دادم
    الان میتونم از سهمیه برای مقطع دکتری (رشته های علوم پزشکی مثل دندونپزشکی و پزشکی و داروسازی) تو ازمون سراسری استفاده کنم ؟برام لحاظ میشه ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

  88. سلام ببخشید وقتی با سهمیه از دانشگاه آزاد لیسانس بگیریم دیگه نمیتونیم استفاده کنیم ازش برا کنکور

  89. سلام
    منم یازدهم هستم اگر برای کنکور از سهمیه ۵ درصد استفاده کنم برای دانشگاه های روزانه و اونجایی که میخوام نیومد میتونم سال بعد باز هم استفاده کنم؟ یعنی اگه رتبه ام خوب نباشه برای سال بعد هم میتونم از سهمیه استفاده کنم ؟

  90. سلام خسته نباشید
    پدر من ۶ ماه متوالی داوطلبانه جبهه بوده
    و بعد جبهه کنکور میدهد ، ولی یادش نمیاد که از سهمیه استفاده کرده یا نه
    حال اگر از سهمیه استفاده کرده باشد
    من که فرزند او هستم هم میتوانم استفاده کنم ، یا چون پدر استفاده کرده من نمیتونم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

  91. سلام من سال۱۴۰۰کنکور دادم وتوی انتخاب رشته بااستفاده ازسهمیه ۲۵درصد که لحاظ کرده بودم توی کنکور روانشناسی پیام نور قبول شدم اما نرفتم ایابرای سال۱۴۰۳میتونم ازسهمیه ام دوباره استفاده کنم؟؟

  92. سلام وقتتون بخیر سال 97 از سهمیه 25درصدیم استفاده کردم و دانشگاه غیر انتفاعی قبول شدم اما کلا نرفتم و اون دانشگاه ثبت نام نکردم و بدون کنکور دانشگاه ازاد رفتم میتونم از سهمیم مجدد استفاده کنم؟

  93. سپهر اکبری

    سلام وقت تون به خیر
    من شنیدم در صورت ازدواج نمیشه از سهمیه برای مقاطع بالاتر استفاده کرد
    مثلا الان من دانشجوی پزشکی در صورت ازدواج نمیتونم تو دستیارب از یهمیه استفاده کنم ؟
    ممنونم

  94. سلام خسته نباشید
    من سال ۱۴۰۰از سهمیه ی ۵درصد ایثارگری استفاده کردم و روزانه قبول شدم ولی انصراف دادم میخواستم بدونم امسال یعنی ۱۴۰۲ که کنکور دادم میتونم از سهمیم تو دانشگاه ازاد برای رشته ی پزشکی استفاده کنم ؟
    یعنی مثل سال اول دو تا رتبه بهم میده؟

  95. سلام.من سهمیه ۵ دصرد دارم.تو کارنامه رتبه با سهمیه مناطق دارم و هم رتبه با سهمیه نهایی. میشه از سهمیه مناطق استفاده کنم ولی از سهمیه ۵درصد برای پذیرش استفاده نکنم؟نمیخام از ۵درصم استفاده کنم میترسم بسوزه

  96. باسلام من برای کنکور کاردانی ۱۴۰۰از سهمیه‌ ایثارگری پنج درصد استفاده کردم و روزانه قبول شدم نیخواستم ببینم میتوانم بازم برای کنکور کاردانی به کارشناسی از سهمیه استفاده کنم ؟

  97. سلام وقتتون بخیر من برای کنکور تیرماه از سهمیه ی ایثارگریم استفاده کردمو مجاز شدم برای انتخاب رشته ی دانشگاه های روزانه و ..
    میخواستم بدونم اگه انتخاب رشته نکنم میتونم برای کنکور ۱۴۰۳ مجددا از سهمیم استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای قبولی در دانشگاه روزانه فقط یکبار می توان از سهمیه ایثارگران 5 درصدی و 25 درصدی استفاده کرد.

  98. سلام
    من تو کنکور تیرماه سال۱۴۰۲ بااستفاده از سهمیه ۵درصد تو دوره روزانه مجاز شدم.و انتخاب رشته هم نکردم
    آیا میتونم بازم از این سهمیه درکنکور ۱۴۰۳ استفاده کنم؟

  99. سلام من یک بار دانشگاه نوبت دوم قبول شدم مقطع کاردانی اما نرفتم و غیرانتفاعی رفتم .میخواستم ببینم میتونم از سهمیه استفاده کنم

  100. سلام اگر کسی با سهمیه ۵ درصو انتخاب رشته کند قبول نشود یا نرود بازم میتونه از سهمیه استفاده کنه؟

  101. سلام اگر امسال دوره های شهریه پرداز پردیس یا آزاد قبول شیم ولی ثبت نام نکنیم و پشت کنکور بمونیم سال دیگه میتونیم دوباره از سهمیه ۵ درصد استفاده کنیم؟

  102. عادل ابراهیمی

    سلام من تو کنکور ارشد 1397از سهمیه 5 درصد استفاده کردم و امسال هم با سهمیه 5 درصد از دکتری ازاد قبول شدم .میتونم ثبت نان کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله در هر مقطع می توان از سهمیه استفاده کرد.

  103. سلام اگر کسی با سهمیه 25پذیرش دانشگاه بشه بعد درصد جانبازی کمتر بشود چه چیزی میشود

  104. سلام من قبلا با سهمیه فرزند جانباز 25 درصد دانشگاه دولتی روزانه قبول شدم و فارغ التحصیل شدم, ایا میتونم مجدد از سهمیه در دانشگاه ازاد یا غیرانتفاعی و پیام نور (با سوابق تحصیلی) استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی در خصوص استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران کنکور سراسری و پرسیدن سوالات خود در این رابطه ، با مشاوران ما تماس بگیرید

  105. سلام فرزند آزاده و جانباز ۲۵ درصد هستم
    فارغ التحصیل رشته ی مهندسی پزشکی
    آزاد بنابر سوابق تحصیلیم وارد دانشگاه شدم
    از سهمیه و رتبه ی کنکورم استفاده نکردم آیا امسال میتونم کنوور بدم و از سهمیه ۲۵ درصد استفاده کنم؟

  106. سلام
    من موقع کنکور ارشد از سهمیه ۵ درصدی پدرم استفاده نکردم و پردیس خودگردان دانشگاه تهران قبول شدم ، ایا مکقع ثبت نام میتونم مدارک ایثارگری رو ارائه بدم که از تخفیف شهریه استفاده کنم؟

  107. سلام
    من از سهمیه برای کنکور ارشد استفاده کردم. الان هم دولتی قبول شدم و هم آزاد… اگه آزاد برم میتونم سال بعد هم از سهمیه استفاده کنم؟ و اینکه اگه کلا نرم چی میشه سهمیه از بین میره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر در رشته های قبولی خود ثبت نام نکنید ، امکان استفاده مجدد از سهمیه تان را خواهید داشت.

  108. سلام،ممنون میشم سوال منم جواب بدین،ببخشید اگه دانشگاه ازاد با سهمیه ۲۵ درصد قبول شویم و ثبت نهایی رو انجام ندیم،سال بعد میتونم از سهمیه ۲۵ درصد در کنکور ازاد و ملی شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  109. سلام. آیا اگه از سهمیه ایثارگران استفاده کنم و نمره لازم در ایثارگران رو نیارم، اونوقت سهمیه من به صورت آزاد حساب خواهد شد یا کلا دیگه مردود اعلام می‌شم؟

  110. سلام. من پزشک عمومی هستم و تا حالا از سهمیه م استفاده نکردم. الان برای مقطع phd میخوام اقدام کنم. اگر استفاده کنم و بعد بخوام تخصص هم بخونم و هر دو دولتی، آیا برای اون هم قابل استفاده است؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله در هر مقطع می توان یکبار از سهمیه استفاده کرد.

  111. سلام. من امسال یه اشتباهی کردم دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و از سهمیه ای که داشتم داخل اون استفاده کردم. الان میخام دوباره پشت کنکور بمونم و بخونم. باید چیکار کنم سهمیه 5 درصد ک دارم نپره

  112. سلام من با سهمیه 25درصددانشگاه روزانه قبول شدم اگه ثبت نام دانشگاه نکنم آیادوباره در کنکور میتونم از سهمیه استفاده کنم؟

  113. طیبه ارفعی

    به سلام، پسر من درسال ۱۴۰۲ در کنکور زبان ،دانشگاه خوارزمی روزانه با رتبه سهمیه ای ۵درصد ۹۹ شده ،ولی متاسفانه یک درس از دیپلم رو مردودی داره و باید دی امتحان بده ،اگه دانشگاه بعد قبولی دی ماه ،تایید نکنه که نوبت دوم در دانشگاه ثبت نام کنه ،میتونه در سال آینده در کنکور از سهمیه استفاده محدود کنه ،،،،

  114. سلام عموی بنده درصد ایثار گری و جانبازی داره راهی هست که بشه من از این سهمیه استفاده کنم؟

  115. سلام وقت تون بخیر ، منسال ۹۶ کنکور انسانی با سهمیه ۵ درصد دادم و روزانه قبول شدم الان سمهیه ام ۲۵ درصد شده میتونم مجددا با سهمیه ی ۲۵ درصد کنکور انسانی شرکت بکنم ؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است درخواست خود را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت کنید.

  116. با سلام من برای ارشد از سهمیه ۲۵ استفاده کردم دانگاه ازاد دوباره میخوام ارشد یک رشته دیگر رو بگیرم باز میتونم از سهمیه استفاده کنم برای دولتی؟

  117. سلام
    در صورت استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور ۱۴۰۲ اگر انتخاب رشته نکنیم یا انتخاب کنیم قبول نشیم امکان استفاده برای سال بعد هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید سال آینده از سهمیه خود استفاده کنید.

    • سلام من دانشگاه آزاد درس میخونم میخواستم بدونم میتونم دوباره از سهمیه استفاده کنم و بعد از نتایج انصراف بدم ؟

  118. سلام و وقت بخیر .
    بنده سال 98با سهمیه پنج درصد دانشگاه روزانه مقطع لیسانس قبول شدم .
    ایا میتوانم برای قبولی در رشته های دکترای عمومی مثل دندان و پزشکی در کنکور سراسری دوباره از سهمیه استفاده کنم؟!
    با تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. در هر مقطع فقط یکبار می توان از سهمیه ایثارگری استفاده کرد.

  119. با سلام من دانشجوی دانشگاه ازاد هستم براساس سوابق تحصیلی پذیرفته شده ام اما با ظرفیت ۲۵درصدی ایثارگران،الان میخواهم در کنکور ۱۴۰۳شرکت کنم ایا میتونم از سهمیه ام که ۲۵درصدی هست استفاده کنم؟!

  120. سلام وقتتون بخیر. من دوسال پیش از سهمیه ایثارگران استفاده کردم و روزانه سراسری قبول شدم اما بعدش انصراف دادم. الان میتونم از اون سهمیه برای دوره شبانه استفاده کنم؟ اگه میشه موقع ثبت نام باید کار خاصی کنم یا همون درخواست سهمیه رو بدم خودش اعمال میشه؟ ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است کد پیگیری سهمیه را در فرم ثبت نام درج کنید

  121. سلام میخواستم بدونم اگر از سهمیه فرزند ایثارگر در کنکور ارشد استفاده کنم در اینده که بخوام برم سربازی مجدد میتونم از سهمیه برای گرفتن کسری در سربازی استفاده کنم ؟

  122. سلام اگر ارشد با سهمیه پنج درصد قبول بشی این میتوان در ازمون وکالت از سهمیه ۵ درصد استفاده کرد یا چون در ارشد استفاده شده حق استفاده ن
    داریم؟

  123. سلام وقت بخیر ببخشید من امسال میخام کنکور ارشد شرکت کنم و برای گرایش من هم کنکور وزارت علوم وجود داره هم کنکور وزارت بهداشت
    ایا میتونم سهمیه رو برای هردو اعمال کنم؟که هرکدوم رتبه بهتری داشتم اون رو انتخاب رشته انجام بدم [ارشد وزارت علوم زودتر برگزار میشه و جوابش هم زودتر میاد]

  124. سلام
    من پدرم چند سالی هست فوت کردن وپدر بزرگ مادریم قراره سرپرستی منو به عده بگیره و جانباز هستن ایشون میخاستم بدونم که اگه منو به به سر پرستی بگیرن که جای پدرم باشن در کنکور من سهمیه ای دارم یه سهمیه جانبازی اون منو هم در برمیگیره ؟

  125. سلام وقت بخیر. من امسال یهمیه ۵ درصد داشتم و پرستاری پردیس قبول شدم ولی ثبت نام نکردم. میتونم دوباره از سهمیه ۵ درصد استفاده کنم؟

  126. سلام آیا کد ایثاگری برای یکبار صادر میشود ا یاهمون برای سال بعد ه فرزند دیگه میشه استفاده کرد نیازی برای گرفتن کپد نیست لژفاپاسخ دهید

  127. ریحانه سلطانی

    سلام من در کنکور ۱۴۰۲ با سهمیه ۵ درصد دانشگاه دولتی با سوابق قبول شدم آیا می تونم دوباره از سمیه استفاده کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای قبولی در دانشگاه روزانه فقط یکبار می توان از سهمیه ایثارگران 5 درصدی و 25 درصدی استفاده کرد.

  128. من درکنکور۴۰۲ازسهمیه ایثارگری استفاده کردم ودریک رشته روزانه پذیرفته شدم ونرفتم..ودرکارنامه سبزکدستاره ۳گرفتم یعنی من درآن رشته روزانه باسهمیه منطقه پذیرفته شدم نه ایثارگری..پس ایثارگری هیچ تاثیری درروندقبولی من نداشت..آیامجددمتوانم استفاده کنم؟

  129. سلام من دوتا فرزند دارم یکیش امسال میخواد کنکور بده ویکیش دوسال بعد آیا برای هردو ازاین سهمیه۵درصدی میتوان استفاده کرد

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله هر دو می توانند از سهمیه ایثارگری استفاده کنند.

  130. سلام من کنکور۱۴۰۲ شرکت کردم سهمیه ۲۵ درصد بعد اشتباهی سایت به من قبولی رشته ای روزانه روداده که من نزدم بعد میخواستم ببینم الان نمی تونم دیگه از سهمیه استفاده کنم چه روزانه چه ازاد لطفا جواب بدید

  131. سلام میخاستم بدونم اگه از سهمیه 5 درصدی در کنکور فرهنگیان اردیبهشت استفاده کنم و قبول بشم ولی نخام برم و باز از سهمیه در کنکور تیر بخام استفاده کنم میشه؟
    و سهمیه باید داخل کنکور سراسری اردیبهشت بزنم یا تیر ماه؟ تا تاثیر قطعی داشته باشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. از سهمیه خود می توانید در هر دو آزمون سراسری استفاده کنید.

  132. سلام اگر کسی بخواهد برای بار دوم و مجدد از سهمیه ایثارگری استفاده کند و الان در دانشگاه غیر روزانه در حال تحصیل باشد، کی باید از داشنگاهش به منظور استفاده مجدد از سهمیه ایثارگری انصراف دهد، قبل کنکور و انتخاب رشته یا بعد از کنکور و قبول شدن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پذیرفته‌ شدگان دانشگاه غیرروزانه که با سهمیه ایثارگران پذیرش شده‌ اند ، در صورت انصراف از دانشگاه می توانند فقط یکبار دیگر از سهمیه خود استفاده کنند.

  133. سلام اگر از سهمیه استفاده کنیم سال اول دولتی قبول شیم ولی دانشگاه نریم و سال دوم هم شهریه پرداز قبول شیم و ثبت نام نکنیم و دانشگاه ازاد بدون استفاده از سهمیه بریم میتونیم بازهم از سهمیه استفاده کنیم چون ثبت نام نکردیم دردانشگاه؟اخه نوشتن برای دانشگاه ازاد میشه دوبار استفاده کرد
    لطفا زود جواب بدید خیلی استرسشو دارم؛))))

    • پاسخ با ما

      با سلام. با توجه به اینکه تاکنون از سهمیه خود استفاده نکرده اید و در دانشگاه با سهمیه ثبت نام نکرده اید ، می توانید از سهمیه خود بهره مند شوید.

  134. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من کنکور ارشد معماری دادم ولی دانشگاه ازاد رو انتخاب کردم سال ۱۴۰۰
    الان میخوام کنکور تجربی بدم سهمیه ۲۵ درصد برام اعمال میشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بستگی دارد در کنکور کارشناسی خود از سهمیه استفاده کرده اید یا خیر

  135. سلام
    من کارشناسی کنکور دادم روزانه قبول شدم ولی نرفتم بجاش رفتم دانشگاه ازاد و ارشد از سهمیه ۲۵ درصد استفاده کردم رفتم دانشگاه ازاد
    الان میتونم کنکور بدم واسه روزانه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

  136. سلام وقت بخیر
    من پارسال در ازمون آموزش وپرورش شرکت کردم 25درصد جانبازی و زدم اما قبول نشدم امسال مجدد میتونم از سهمیه استفاده کنم؟؟؟

  137. سلام. میخواستم بدونم اگه از سهیمه ایثارگران استفاده کنیم ولی انتخاب رشته نکنیم، سال بعدش میتونیم دوباره از سهمیه استفاده کنیم؟

  138. سلام. برای ارشد اگه از سهمیه ۵ درصد استفاده کنیم و روزانه قبول نشیم(مردود) سال بعدش میتونیم از سهمیه استفاده کنیم؟

  139. سلام وقت بخیر من دانشجوی دانشگاه آزاد رشته ی پرستاری ترم ۲ هستم
    میخواستم بدونم اگه من انصراف بدم
    هزینه شهریه رو من پرداخت میکنم ؟!
    و اینکه میشه از سهمیه استفاده کرد ؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله باید هزینه انصراف از تحصیل پرداخت کنید

  140. سلام روز به خیر
    اگر کسی در هر دو آزمون وکالت ( آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه و آزمون کانون وکلای دادگستری ) شرکت کند آیا امکان استفاده از سهمیه ایثارگری برای هر دو آزمون را دارد؟

  141. متشکرم از پاسخگویی شما و لطفا بفرمایید آیا امکان استفاده مجدد از سهمیه ایثارگری در آزمون وکالت وجود دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در صورت عدم قبولی می توانید مجدد از سهمیه خود استفاده نمایید.

  142. سلام
    من دانشگاه آزاد بدون ازمون قبول شدم ولی ثبت نام نکردم
    در صورتی که نخوام ثبت نام کنم و شرکت نکنم چند بار دیگه میتونم از سهمیه ام استفاده کنم؟
    توجه داشته باشید کلا ثبت نام نکردم که بخوام انصراف بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید از سهمیه خود مجددا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر