از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

فرم ثبت نام تیزهوشان نهم 1403 📞 زمان و راهنمای تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان نهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

فرم ثبت نام تیزهوشان نهم

 

دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول که می خواهند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنند ، باید فرم ثبت نام را از سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان دریافت کرده‌ و با اطلاعات خواسته‌ شده‌ به صورت دقیق آن را تکمیل نمایند. فرم ثبت نام تیزهوشان نهم فقط در بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام در دسترس تکمیل شدن است که در ادامه به بررسی جزئیات آن می پردازیم.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس تیزهوشان ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان نهم 1403

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم توسط مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان اعلام می گردد. در سال های گذشته در فروردین ماه ثبت نام تیزهوشان نهم انجام می شد و برای امسال نیز با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق ثبت نام مشخص نشده‌ است ، پیش بینی می شود ثبت نام حداکثر از اواسط فروردین ماه آغاز شده‌ و تا اوایل اردیبهشت ماه ادامه دار باشد.

به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود برای پیگیری اخبار زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به محض شروع ثبت نام ، نام نویسی خود را به کمک مشاوران ما انجام دهید و از آزمون جا نمایند.

مرتبط بخوانید : ظرفیت مدارس تیزهوشان نهم به دهم – در تمام مناطق و رشته های تحصیلی

نحوه تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان نهم 1403

تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به صورت اینترنتی انجام می گیرد و باید به سایت مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون تیزهوشان چند سوال دارد 📞 تعداد سوالات هوش و تحصیلی آزمون تیزهوشان

برای ورود به این سامانه نیاز به رمز همگام و کد ملی دارید که رمز همگام را باید از مدیر مدرسه بگیرید و در صورت فراموشی این رمز نیز لازم است به مدرسه مراجعه نمایید.

  • در قدم اول و پس از اینکه اطلاعات ورود را در سایت my.medu.ir درج کردید ، از شما خواسته می شود شماره شناسنامه و کد ملی را وارد کنید.
  • پس از مراحل فوق ، به پروفایل کاربری خود در سایت هدایت خواهید شد که شما باید گزینه استعداد های درخشان پایه دهم را انتخاب کنید.
  • در اولین مرحله ثبت نام ، فرم تعهد نامه را مشاهده خواهید کرد که باید تمام بندهای آن را با دقت مطالعه کنید و پس از اینکه از شرایط و قوانین آزمون مطلع شدید ، آن را تایید نمایید و تیک تایید را بزنید.
  • پس از تایید تعهد نامه ، فرم اولیه ثبت نام نمایش داده‌ می شود که اطلاعاتی شامل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، کد ملی ، جنسیت ، کد ملی پدر و … باید تایید و درج شود.

انتخاب مدرسه در آزمون تیزهوشان نهم

  • پس از تکمیل فرم اطلاعات شخصی ، باید مدرسه انتخاب کنید که شما می توانید حداکثر سه مدرسه از منطقه محل سکونت خود انتخاب نمایید و باید کد منطقه محل تحصیل کنونی ، کد استان محل تحصیل کنونی و کد مدرسه محل تحصیل کنونی خود را در این بخش درج نمایید. همچنین نیاز به درج شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه دارید و پس از آنکه تمام بخش ها را تکمیل کردید ، دکمه ذخیره و بعدی را بزنید.
  • در مرحله بعد می بایست معدل نوبت اول پایه نهم را ثبت نمایید و ذخیره کنید.
  • شما در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم می بایست انتخاب رشته خود را نیز انجام دهید و باید رشته ای را انتخاب کنید که در مدارس مورد تقاضا ارائه شده‌‌ باشد.
  • در نهایت و پس از تکمیل تمام بندهای فرم ثبت نام ، باید با پرداخت هزینه ، ثبت نام خود را قطعی کنید.
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام آزمون تیزهوشان خوزستان 1403 📞 ششم به هفتم و نهم به دهم

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

فرم ثبت نام تیزهوشان نهم

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال گذشته به مبلغ 70 هزار تومان بوده است که برای امسال پیش بینی می شود مقداری افزایش داشته باشد. شما تا قبل از پرداخت هزینه مجازید که فرم ثبت نام را به تعداد دفعات لازم ویرایش کنید ولی پس از پرداخت هزینه ، این امکان وجود ندارد پس حتما اطلاعاتی که وارد فرم ثبت نام می کنید مخصوصا معدل خود را دقیق وارد کنید و پس از اطمینان ، هزینه را بپردازید.

مرتبط بخوانید : آموزش ثبت نام در آزمون تیزهوشان دهم – مرحله به مرحله آموزش ثبت نام آزمون

سوالات متداول

  • فرم ثبت نام تیزهوشان نهم 1403 در کدام سایت قرار دارد ؟

تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان نهم در سایت my.medu.ir انجام می گیرد.

  • اطلاعات لازم برای تکمیل فرم ثبت نام تیز هوشان نهم 1403 چه اطلاعاتی است ؟

اطلاعات لازم برای پر کردن فرم ثبت نام تیزهوشان نهم را در این مطلب قرار دادیم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم 📞 معرفی 4 کتاب برتر

حتما شما هم تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید و …

یک نظر

  1. سلام ، فرم ثبت نام تیزهوشان نهم را از کجا تهیه کنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر