از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

عصر جدید دانش آموزی در شاد 1401 – راهنمای ثبت نام و شرایط شرکت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

عصر جدید دانش آموزی در شاد
عصر جدید دانش آموزی در شاد طرحی جدید است که توسط وزارت آموزش و پرورش جهت استعدادیابی دانش آموزان برگزار می شود. این طرح به صورت یک مسابقه است و دانش آموزان می توانند مهارت های قابل ارائه و جذاب خود را برای مخاطبان در حوزه های متفاوت به سکوی ایران قوی ارسال کنند و منتظر اعلام برنده ها و دریافت جوایز باشند. راهنمای ثبت نام و شرایط شرکت در طرح عصر جدید دانش آموزی شاد را در ادامه این مطلب به شما دانش آموزان و والدین عزیز ، شرح می دهیم.
اگر متقاضی شرکت در مسابقه عصر جدید دانش آموزی در شاد هستید ، در صورتی که هر گونه سؤال و یا ابهام دارید ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

عصر جدید دانش آموزی در شاد چیست

شبکه شاد پیام رسان مورد استفاده در میان دانش آموزان است که در زمان بیماری کرونا برای اجرای آموزش مجازی ، این برنامه توسط سازمان آموزش و پرورش راه اندازی شد. پیام رسان شاد تک بعدی نیست و فقط به آموزش دانش آموزان توجه ندارد ، از طریق این پیام رسان می توان در مسابقات مختلف شرکت کرد و اخیرا مسابقه سکوی ایران قوی نیز به آن اضافه شده است تا دانش آموزان دارای مهارت ها و استعداد های خاص ، بتوانند در این مسابقات شرکت کنند و جوایزی دریافت نمایند.

هدف از عصر جدید دانش آموزی در شاد

هدف از عصر جدید دانش آموزي در شاد ، شناسایی و معرفی استعدادهای برتر دانش آموزان در زمینه های مختلف علمی ، هنری ، ورزشی ، فرهنگی و … است در قالب سکوی ایران قوی است. در این طرح سعی بر این است که استعداد های برتر و توانمندی های دانش آموزان کشف شود و راهی برای ورود دانش آموزان مستعد به دنیای رسانه فراهم شود.

احتمالا این را هم بپسندید  استیکر برنامه شاد - دانلود استیکر برای برنامه شاد

شعار مسابقه عصر جدید دانش آموزي در شاد

مسابقه عصر جدید دانش‌ آموزي در شاد  با شعار “با دستان هم ، ایران قوی میسازیم” برگزار می شود. دانش آموزان می توانند در تمام حوزه های نقاشی ، هنر های دستی ، عکاسی ، ورزشی ، علمی و مهارتی ، هنرهای نمایشی ، ریاضیات ، هنرهای آوایی و قرانی ، موسیقی و کلیه مهارت هایی که قابل ارائه و جذاب برای مخاطبان است ، از مهارت خود فیلم بگیرند و به سکوی ایران قوی ارسال می کنند.

نحوه شرکت در مسابقه عصر جدید دانش آموزی در شاد

نحوه شرکت در مسابقه عصر جدید دانش آموزی شاد بدین صورت است که دانش آموز باید اپلیکیشن شاد را نصب کند و وارد بخش  “تابستان من” شود. سپس در این بخش گزینه “سکوی ایران قوی” را انتخاب نماید و پس از عضویت در کانال اطلاع رسانی و مطالعه شیوه نامه مسابقه ، آثار خود را با استانداردهایی که تعریف شده است ، تا نوزدهم مردادماه به صورت ویدئو ارسال کند.

پس از اینکه ویدئوهای ارسالی دانش آموزان دریافت شود ، داوری اولیه انجام می گیرد و از دانش آموزان دارای آثار منتخب برای اجرای حضوری دعوت می شود. ضمن اینکه آثار برگزیده دانش آموزان منطقه توسط اساتید و داوران مسابقه بررسی می شود و پس از کسب شایستگی ها و حد نصاب ، برای حضور در مرحله کشوری دعوت می شوند. در مرحله کشوری نیز دانش آموزان با یکدیگر رقابت می کنند و در انتها به برگزیدگان ، جوایز نفیس اعطا می گردد.

سوالات متداول

  • منظور از عصر جدید دانش‌ آموزی در شاد چیست ؟
احتمالا این را هم بپسندید  شاد وب برای کامپیوتر - راهنمای ورود و استفاده از شاد در کامپیوتر

عصر جدید دانش‌ آموزي در شاد یک طرح جدید تابستانه برای دانش آموزان است که به منظور کشف استعدادها و توانمندی های دانش آموزان ، برگزار می شود.

  • شرایط شرکت در مسابقه عصر جدید دانش‌ آموزي در شاد چیست ؟

شرکت در مسابقه عصر جدید دانش آموزي شاد شرایط خاصی ندارد و دانش آموز می تواند مهارت های علمی ، هنری ، فرهنگی و … را به صورت فیلم برای مسابقه ارسال کند.

  • چگونه در مسابقه عصر جدید دانش‌ آموزي در شاد شرکت کنیم ؟

نحوه شرکت در مسابقه عصر جدید دانش آموزي در شاد را می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دانلود شاد برای کامپیوتر

دانلود شاد برای کامپیوتر – دانلود و راهنمای استفاده از برنامه شاد در کامپیوتر

  پیام رسان شاد چند ماه پس از غیرحضوری شدن مدارس توسط سازمان آموزش و …

یک نظر

  1. سلام شاد بعد از درج شماره تلفن ورود نمیکنه به دلیل تعویض گوشی پاک شده بود الان چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر