از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارتش برای بانوان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارتش برای بانوان

 

شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارتش برای بانوان در دفترچه راهنمای انتخاب رشته زیرگروه آزمایشی علوم تجربی درج گردیده است. دانشگاه علوم پزشکی ارتش و یا دانشگاه علوم پزشکی اجا از دانشگاه های زیرمجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در رشته های گروه پزشکی از میان داوطلبان خانم و آقا با شرایط خاصی دانشجو می پذیرد. در ادامه این مطلب قصد داریم به شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکي ارتش برای بانوان بپردازیم.

برای اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکي ارتش برای بانوان ، با مشاوران مجرب پاسخ با ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارتش برای بانوان

همانطور که اشاره کردیم دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشته های گروه پزشکی و با بورسیه ارتش و با شرایط خاصی از میان داوطلبان خانم ، اقدام به جذب دانشجو می کند. دسته ای از داوطلبان خانم باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ، دارای شرایط دیگری با عنوان شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکي ارتش برای بانوان نیز باشند که قصد داریم در ادامه به آن بپردازیم.

داشتن صلاحیت علمی

دانشگاه علوم پزشکی ارتش برای رشته های گروه پزشکي و پیراپزشکی که در این دانشگاه برای بانوان ارائه می شود ، یک حداقل ترازی را اعلام کرده است. دسته ای از بانوان و داوطلبان کنکور سراسری تجربی ، مجاز به انتخاب رشته های ارائه شده شامل پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش می باشند که تراز و نمره علمی آن ها بالای 9000 باشد. این تراز برای انتخاب رشته های پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ابران شامل پرستاری ، تراز 7000 است.

احتمالا این را هم بپسندید  مزایای دانشگاه افسری بانوان 📞 مزایا و معایب تحصیل در دانشگاه افسری بانوان 1402

در مرحله دیگر و با شرکت داوطلب در مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش نیز باید صلاحیت علمی داوطلب را هیئت علمی منتخب و مصاحبه کننده دانشگاه تائید کنند.

شرط سنی و معدل

از دیگر شرایط تعریف شده برای ورود به دانشگاه علوم پزشکي ارتش ، شرط سنی می باشد. بانوانی که قصد انتخاب رشته های پزشکی و پیراپزشکی علوم پزشکی ارتش را دارند ، باید در بدو ورود به دانشگاه دارای حداقل 16 سال و حداکثر 22 سال باشند.

لازم به ذکر است حداکثر شرط سنی برای داوطلبان با سهمیه خانواده شهدا تا 5 سال قابل افزایش است. به این معنی که حداکثر سن ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارتش برای بانوانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند و از سهمیه شهدا برخوردار می باشند ، 27 سال می باشد.

شرط معدل برای کسب عنوان قبولی و پذیرش در رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، داشتن حداقل معدل دیپلم 16 می باشد.

برای دسته ای از داوطلبان که دارای سهمیه ایثارگران هستند ، در صورتی که حد نصاب رتبه و تراز قبولی را کسب کرده باشند ؛ شریط معدل در نظر گرفته نمی شود.

شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارتش برای بانوان متاهل

مطابق با مقررات و شرایط پذیرش دانشگاه علوم پزشکی ارتش برای بانوان متاهل ، این دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب کد رشته محل های ارائه شده در این دانشگاه نمی باشند.

شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکي ارتش برای بانوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی

داوطلبان خانم کنکور سراسری تجربی که علاقه مند به انتخاب رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش هستند ، در صورتی که قبلا در مقاطع تحصیلی کاردانی ، کارشناسی و بالاتر فارغ التحصیل شده اند ؛ مجاز به انتخاب رشته و ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارتش نمی باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهرهای دانشگاه افسری بانوان - لیست کامل شهرها

قبول شدن در مصاحبه از شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارتش برای بانوان

رشته های ارائه شده در دانشگاه علوم پزشکی ارتش ، از رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور سراسری تجربی می باشد. در صورتی که داوطلبان واجد الشرایط نسبت به انتخاب این کد رشته محل ها در فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده باشند ، برای شرکت در مصاحبه به دانشگاه دعوت می شوند.

پذیرش نهایی داوطلب خانم در رشته های پزشکی و پیراپزشکی مشروط به قبولی آن ها در مصاحبه می باشد. مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش شامل تست ورزشی ، معاینات پزشکی و مصاحبه شفاهی عقیدتی سیاسی ، مذهبی ، احکام ، اطلاعات عمومی ، روانشناسی و … می باشد.

سوالات متداول

  • آیا داوطلبان خانم می توانند وارد دانشگاه علوم پزشکی ارتش شوند ؟

بله ، دانشگاه علوم پزشکی ارتش برخی از رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی را با بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران برای بانوان ارائه می دهد.

  • شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکي ارتش برای بانوان شامل چه مواردی است ؟

شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکي ارتش برای بانوان را در متن مقاله به طور کامل بررسی کردیم.

  • آیا از شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکي ارتش برای بانوان ، شرط معدل نیز می باشد ؟

بله ، داوطلبان خانم برای انتخاب تمامی رشته ها در دانشگاه علوم پزشکی ارتش ، حداقل باید دارای معدل دیپلم 16 باشند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سوالات مصاحبه دانشگاه افسری بانوان

سوالات مصاحبه دانشگاه افسری بانوان 1402 📞 لیست کامل سوالات

دانشگاه افسری بانوان که با نام دانشگاه کوثر شناخته می شود ، در برخی از …

3 نظر

  1. حداقل قد برای بانوان چند است؟

  2. آرمینا صالحی

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید برای تحصیل پزشکی در آنجا بانوان الزام به پوشیدن چادر هستن؟

    • سلام پزشکان خانم بورسیه ارتش برای تخصص میتوانند در همه ی رشته های تخصص رو شرکت کنن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر