از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهرهای دانشگاه افسری بانوان – لیست کامل شهرها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهرهای دانشگاه افسری بانوان

 

شهرهای دانشگاه افسری بانوان برای بسیاری از داوطلبان خانم که علاقه مند به تحصیل در مجتمع آموزشی عالی کوثر و ورود به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشند ، سوال برانگیز است. دانشگاه افسری بانوان با عنوان مجتمع آموزش عالی زنان پلیس کوثر و یا مجتمع آموزشی عالی کوثر نیروی انتظامی در زیر مجموعه دانشگاه علوم انتظامی امین در استان تهران قرار دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با شهرهای دانشگاه افسری بانوان آشنا شویم.

برای اطلاع از شهرهای دانشگاه افسری بانوان ، با مشاوران مجرب پاسخ با ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دانشگاه افسری بانوان

دانشگاه افسری بانوان با هدف جذب ، پذیرش و آموزش نیروهای ماهر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از میان بانوان ، تاسیس و مشغول به فعالیت شده است.  دانشگاه افسری بانوان از دانشکده های دانشگاه علوم انتظامی امین می باشد و به عبارتی در زیرمجموعه دانشگاه علوم انتظامی امین قرار دارد.

دانشگاه علوم انتظامی امین و همینطور دانشگاه افسری بانوان زیر نظارت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ابران هستند. این دانشگاه دارای هفت دانشکده تخصصی و همینطور یک مجتمع آموزشی عالی ویژه پلیس زن است. در دانشگاه افسری بانوان نیز رشته های تحصیلی مختلف در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می گردد. لازم است اشاره کنیم که تحصیل در شهرهای دانشگاه افسری بانوان به صورت شبانه روزی می باشد.

شهرهای دانشگاه افسری بانوان

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه افسری بانوان هستند ، برای اینکه یک پلیس شوند این سوال را دارند که دانشگاه افسری بانوان در کدام شهر ها مستقر می باشد. همانطور که اشاره کردیم دانشگاه افسری بانوان در زیر مجموعه دانشگاه علوم انتظامی امین است که ساختمان مرکزی آن در استان تهران مستقر می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارتش برای بانوان

مجتمع آموزشی عالی کوثر یا همان دانشگاه افسری بانوان سعی دارد در تابعیت از دانشگاه علوم انتظامی امین ، نیروی متخصص و کار آزموده را از میان دانشجویان زن ، گزینش و پذیرش کند. در این دانشگاه دانشجویان دختر پلیس با کادر اداری خانم مواجه هستند و می توانند با آرامش خاطر در این دانشگاه تحصیل کنند.

دانشگاه افسری بانوان امکانات تحصیلی ، شرایط آموزش های خاص نظامی ، امکانات خوابگاهی و ورزشی پیشرفته و … را برای دانشجویان خود در نظر گرفته است. لازم است اشاره داشته باشیم که دانشجویان از بدو ورود به دانشگاه افسری بانوان در نیروی انتظامی استخدام رسمی می شوند. بنابراین یکی از مواردی که در شهرهای دانشگاه افسری بانوان دارای اهمیت است ، تعهد خدمت در رشته های ارائه شده در این دانشگاه می باشد که بهتر است متقاضیان قبل از ورود به این دانشگاه از آن مطلع شوند.

نحوه پذیرش در شهرهای دانشگاه افسری بانوان

پذیرش در دانشگاه افسری بانوان به این صورت می باشد که فرد باید از طریق کنکور سراسری اقدام کند. پس از شرکت در کنکور سراسری و اعلام علاقه مندی به شرکت در این آزمون ، داوطلب باید با اطلاع از زمان برگزاری ، در جلسه آزمون حضور داشته باشد.

آنچه که حائز اهمیت است این موضوع می باشد که داوطلب پس از شرکت در کنکور سراسری زیرگروه آزمایشی مورد نظر خود ، موفق به کسب رتبه و تراز لازم شود و بتواند در فرم انتخاب رشته کد رشته محل های مربوط به دانشگاه افسری را درج کند تا در شهرهای دانشگاه افسری بانوان مشغول به تحصیل گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  مزایای دانشگاه افسری بانوان 📞 مزایا و معایب تحصیل در دانشگاه افسری بانوان 1402

البته رشته های ارائه شده در دانشگاه افسری بانوان از رشته های نیمه متمرکز می باشد و داوطلبان باید با شرکت در مرحله مصاحبه نیز موفق به کسب نمره لازم شوند. آزمون های این مرحله شامل آزمون های آمادگی جسمانی ، آزمون های روانشناسی ، سنجش سلامت جسم و روان و … می باشد.

البته روش دومی برای ورود به دانشگاه افسری بانوان نیز وجود دارد که در این روش، گزینش داوطلبان از میان فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگر می باشد. رشته متقاضیان باید مرتبط با ماموریت های پلیسی باشد.

سوالات متداول 

  • شهرهای دانشگاه افسری بانوان کدام شهر ها می باشند ؟

دانشگاه افسری بانوان از مجتمع های آموزشی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی امین می باشد که ساختمان اصلی آن در استان تهران واقع شده است.

  • نحوه ورود به دانشگاه افسری بانوان به چه صورت است ؟

ورود به دانشگاه افسری بانوان از طریق کنکور سراسری و گزینش فارغ التحصیلان دیگر رشته ها امکان پذیر است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سوالات مصاحبه دانشگاه افسری بانوان

سوالات مصاحبه دانشگاه افسری بانوان 1402 📞 لیست کامل سوالات

دانشگاه افسری بانوان که با نام دانشگاه کوثر شناخته می شود ، در برخی از …

6 نظر

  1. سلام متولد ۱۳۸۰ هستم آیا الآن هم می توانم ثبت نام کنم بعد دانشگاه فقط تهران داره دیگه هیچ شهری برای رشته افسری نداره

  2. سیده ام البنین فقیه

    سلام من 15 سالم و الان میخوام رشته انتخاب کنم خود فقط تو تهران میتونیم ثبت نام کنیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    • سلام عزیزم شما هنوز سن قانونیتون نرسیده اول شما باید رشته انسانی رو انتخاب کنید تا بعد

  3. سلام من متولد ۸۴ هستم الانم پایه یازدهم انسانی تحصیل میکنم
    آیا من باید از الان ثبت نام کنم؟

  4. سلام باید چه رتبه و ترازی برای رفتن به دانشگاه کوثر کسب کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر