از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرایط ثبت نام ماندگار البرز 1403 📞 شرایط آزمون ورودی هفتم و دهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آزمون نمونه دولتی البرز

مدرسه ماندگار البرز از برترین مدارس کشور است که در دوره اول و دوم متوسطه از میان دانش آموزان پسر واجد شرایط با برگزاری آزمون ورودی ، دانش آموز پذیرش می کند. رشته‌ های تحصیلی دایر در دبیرستان ماندگار البرز شامل رشته‌ های ریاضی ، تجربی و انسانی هستند که علاقه مندان با هدایت تحصیلی در پایه نهم و دارا بودن شرایط لازم می توانند برای ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. شرایط ثبت نام ماندگار البرز موضوعی است که در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم. اگر شما هم جزو علاقه مندان این مدرسه هستید ، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه ثبت نام مدارس ماندگار البرز و پرسیدن سوالات خود راجع به آزمون این مدرسه ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی دبیرستان ماندگار البرز

پیش از بررسی شرایط ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز ، می خواهیم این مدرسه را به شما معرفی کنیم. ماندگار البرز از قدیمی ترین دبیرستان های معتبر در شهر تهران است که قدمت آن مربوط به سال 1250 است. در دبیرستان ماندگار البرز دانش آموزان مستعد تحصیل می کنند و نیازمند قبولی در آزمون ورودی می باشد.

ماندگار البرز دانش آموزان نمونه  ای داشته‌ است که از جمله آنها شهید دکتر مصطفی چمران  است. این مدرسه فقط در دوره دوم متوسطه دایر بود اما اخیر برای پذیرش دانش آموز در پایه هفتم نیز آزمون برگزار می نماید.

مرتبط بخوانید : نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1403 

دانش آموزانی که علاقه مند هستند در دبیرستان ماندگار البرز پذیرفته‌ شوند ، باید دارای شرایط لازم باشند و در صورتی که بعد از پذیرش مشخص شود که واجد شرایط نبوده‌ اند ، قبولی آنها لغو می شود. شرایط ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز به شرح زیر است :

  • دارا بودن‌ تابعیت یارانی
  • دارا بودن‌ حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم برای ورود به پایه دهم
  • مشغول به تحصیل بودن‌ در پایه نهم
  • دانش آموزان در زمان ثبت نام باید رشته‌ تحصیلی خود را از میان رشته‌ های ریاضی ، تجربی و انسانی انتخاب کنند.
  • تغییر رشته‌ بعد از قبولی در مدرسه امکان پذیر نیست.
  • 10 درصد از ظرفیت پذیرش مدارس ماندگار البرز به فرزندان همکاران فرهنگی اختصاص داده‌ می شود اما به این شرط که حداقل 90 درصد نمره تراز شده‌ آخرین فرد قبولی را کسب کنند.
  • 10 درصد از ظرفیت پذیرش مدارس ماندگار البرز به دانش آموزان شاهد شامل شامل فرزنـدان شـهدا ، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد اختصاص داده‌ می شود اما با این شرط که حداقل 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته‌ شده‌ را به دست آورند و طبق اولویت بندی دارای امتیاز لازم باشند.
  • دانش آموزانی که جزو اقلیت های مذهبی مورد تایید جمهوری اسلامی هستند در آزمون دارای سوالاتی در مورد اقلیت های مذهبی خواهند بود.

مرتبط بخوانید : ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز

شرکت آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1403 

پذیرش در پایه های هفتم و دهم دبیرستان ماندگار البرز با دارا بودن‌ شرایط لازم و شرکت در آزمون ورودی امکان پذیر است. ثبت نام آزمون این مدرسه به صورت اینترنتی و از طریق سایت Azmoon.tehranedu.ir انجام می گیرد البته لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که آزمون پایه هفتم دو سالی است که برگزار نمی شود و برای سال آینده مشخص نیست که برگزار خواهد شد یا خیر.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 📞 راهنمای کامل ثبت نام تمام پایه های ماندگار البرز

زمان ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز معمولا در فروردین ماه هر سال است و اطلاعیه دقیق زمانبندی ثبت نام در سایت قرار داده‌ می شود. دانش آموزان فقط در تاریخ اعلام شده‌ فرصت دارند که ثبت نام خود را با ارائه اطلاعات و مدارک لازم انجام دهند و منتظر برگزاری آزمون باشند. اگر برای ثبت نام اینترنتی آزمون ماندگار البرز در سایت Azmoon.tehranedu.ir نیاز به راهنمایی داشتید ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما کمک بگیرید.

مرتبط بخوانید : شهریه دبیرستان ماندگار البرز

سوالات شما

  • آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در کدام مقاطع برگزار می شود ؟

پذیرش دانش آموز در دبیرستان ماندگار البرز در پایه های هفتم و دهم است.

  • آیا ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز شرط معدل دارد ؟

بله دانش آموزان متقاضی تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز باید دارای حداقل معدل باشند که در این مطلب بررسی شده‌ است.

  • آیا آزمون ششم به هفتم ماندگار البرز امسال برگزار می شود ؟

آزمون هفتم دبیرستان ماندگار البرز دو سال است که برگزار نمی شود و برای امسال مشخص نیست که برگزار خواهد شد یا خیر.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دبیرستان ماندگار البرز

شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 هزینه تحصیل در مدرسه ماندگار البرز

تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز رایگان نبوده و دانش آموزان باید هر ساله شهریه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر