از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 1402 📞 معرفی سایت و راهنمای انتخاب رشته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی انجام می گیرد و داوطلبان باید با مراجعه به سامانه مربوطه اقدام به انتخاب رشته‌ کنند. در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان مشابه با مرحله قبلی ، ابتدا انتخاب رشته‌ صورت می پذیرد و سپس از میان داوطلبان واجد شرایط به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شود. سپس مراحل مصاحبه و معاینات پزشکی طی می شود و در نهایت پذیرفته شدگان نهایی اعلام می شود. بنابراین بدون ثبت نام و انتخاب رشته‌ ، امکان دعوت به مصاحبه وجود ندارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برای سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به طور کامل راهنمایی شوید.

برای راهنمایی کامل در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 1402 

سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ، سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. داوطلبانی که متقاضی قبولی در رشته‌ های تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان هستند ، باید در این سامانه انتخاب رشته‌ خود را انجام دهند و اگر واجد شرایط باشند برای مصاحبه دعوت می شوند.

در سایت سازمان سنجش لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان نیز قرار داده‌ می شود و شما برای دانلود دفترچه جدید فقط باید از طریق همین سامانه اقدام نمایید.

مرتبط بخوانید : زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

راهنمای ثبت نام اینترنتی تکمیل ظرفیت تربیت معلم

نکته ای که لازم است متقاضیان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به آن توجه داشته باشند این است که ثبت نام در تکمیل ظرفیت نیاز به انجام انتخاب رشته‌ مجدد دارد و اینطور نیست که با توجه به انتخاب رشته‌ قبلی ، دعوت به مصاحبه انجام بگیرد. بنابراین شما اگر در مرحله اصلی اقدام به انتخاب رشته‌ کرده‌ اید و قبول نشده‌ اید ، برای شرکت در تکمیل ظرفیت باید دوباره انتخاب رشته‌ کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  کارنامه قبولی دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 تمام رشته ها و گروه های آزمایشی

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و ابتدا دفترچه راهنما را دانلود نمایید. داخل دفترچه تکمیل ظرفیت ، لیست رشته‌ های ارائه شده‌ و ظرفیت پذیرش آنها ذکر شده‌ است و شما باید با بررسی دفترچه ، مطلع شوید که رشته‌ یا رشته‌ های مورد تقاضایتان ارائه شده‌ اند یا خیر.

در رابطه با ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان این نکته را هم بدانید که پذیرش به صورت بومی اتجام می گیرد و اگر در واحد های پردیس فرهنگیان بومی استان شما رشته‌ ای ارائه نشده‌ است ، شما مجاز به ثبت نام نمی باشید. در این مرحله تعداد رشته‌ های ارائه شده‌ و ظرفیت پذیرش آنها بسیار محدود است به همین دلیل شانس قبولی فقط برای تعداد کمی از متقاضیان وجود دارد.

مرتبط بخوانید : راهنمای قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه ها

پرداخت هزینه ثبت نام تکمیل ظرفیت

سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

پس از اینکه کد رشته‌ ها را تهیه کردید ، حالا باید در سایت سنجش هزینه بپردازید و فرم انتخاب رشته‌ را تکمیل نمایید. برای پرداخت هزینه نیاز به کارت بانکی عضو شبکه شتاب است و از طریق خرید سریال اعتباری ، هزینه پرداخت می شود. با واریز موفقیت آمیز هزینه ، دسترسی به فرم انتخاب رشته‌ را خواهید داشت و می توانید آن را با تعداد کد رشته‌ های مجاز تکمیل نمایید.

پس از تکمیل فرم و تایید نهایی ، لازم است کد پیگیری را از سامانه دریافت کنید و اگر سایت این کد را به شما ارائه نداد ، احتمالا مشکلی در مراحل ثبت نام وجود دارد و باید مجدد اقدام به ثبت نام کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  قوانین پوشش در دانشگاه فرهنگیان 📞 آیا دانشگاه فرهنگیان شرط چادر دارد ؟

سوالات شما

  • برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

  • آیا ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان با پرداخت هزینه در سامانه همراه است ؟

بله  قبل از هر اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت فرهنگیان ابتدا باید هزینه آن پرداخت شود.

  • چگونه فرم انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را تکمیل کنیم ؟

برای تکمیل فرم انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ابتدا باید در سایت سنجش هزنیه بپردازید و سپس دسترسی به فرم برای شما فعال می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر