از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه دان دانشگاه ازاد – لینک ورود و راهنمای سامانه دان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه دان دانشگاه آزاد

 

از بهمن ماه سال 98 با تعطیلی دانشگاه ها و مجازی شدن کلاس ها ، دانشگاه ازاد اسلامی سامانه وادانا را به دانشجویان معرفی کرد تا در زمان تعطیلات و فراهم نبودن شرایط برگزاری کلاس های حضوری ، از این سامانه برای آموزش مجازی استفاده کنند. اما مشکلاتی که سامانه وادانا داشت و بسیاری از دانشجویان موفق به شرکت در کلاس های مجازی نبودند ، تعدادی از واحد های دانشگاه ازاد اسلامی تصمیم گرفتند که سامانه دان را جایگزین سامانه وادانا کنند که دسترسی آسان تری هم دارد. در ادامه راهنمای کاملی از نحوه ورود به سامانه دان دانشگاه ازاد ، ارائه کرده ایم.

راهنمای ورود به سامانه دان دانشگاه ازاد

با توجه به اینکه ورود به سامانه وادانا از طریق نصب چند نرم افزار امکان پذیر بود و بسیاری از دانشجویان حتی با وجود نصب نرم افزار ، در ورود به این سامانه با مشکل مواجه بودند ، نیاز به سامانه ای با بروزرسانی به موقع و دسترسی آسان تر بود تا تمام دانشجویان امکان شرکت در کلاس های مجازی را داشته باشند.

سامانه دان توسط تعدادی از واحد های دانشگاه ازاد اسلامی مثل دانشگاه تهران مرکز ، یادگار امام ، علوم تحقیقات ، شهر قدس و … معرفی شده است که برای ورود به این سامانه نیاز به نصب هیچ نرم افزار خاصی نیست و با هر دستگاهی از جمله گوشی تلفن همراه و کامپیوتر ، امکان ورود به سامانه دان فراهم می باشد.

دانشجویان عزیز و اساتید گرامی اگر در ورود و استفاده از بخش های مختلف سامانه دان با مشکلی مواجه هستید ، حتما از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید. ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

احتمالا این را هم بپسندید  مشکلات آموزش مجازی دانشگاه آزاد - راه حل مشکلات پر تکرار

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آدرس سامانه دان دانشگاه ازاد

ادرس سامانه دان دانشگاه ازاد به نشانی daanaan.daan.ir می باشد و در اولین مرحله جهت ورود به سامانه ، باید از لیست دانشگاه ها نام دانشگاه خود را بیابید.

سامانه دان دانشگاه آزاد

 

پس از پیدا کردن نام دانشگاه خود ، بر روی دکمه ورود کلیک کنید تا به صفحه زیر هدایت شوید. سپس بر روی گزینه ورود با شماره شناسایی کلیک نمایید.

سامانه دان دانشگاه آزاد

 

در قدم بعدی کد دانشجویی یا کد استادی خود را به همراه کلمه عبور درج نمایید.

دانشجویان و اساتید عزیز توجه داشته باشید که در بخش کد دانشجویی / کد استادی باید کد دانشگاه خود را نیز در ابتدای شماره دانشحویی یا استادی خود درج نمایید.

سامانه دان دانشگاه آزاد

بخش جلسات و دوره های سامانه دان

اگر اطلاعات خود را به درستی درج کرده باشید ، با زدن دکمه ورود به صفحه زیر منتقل خواهید شد. در این صفحه لازم است بر روی یکی از گزینه های دوره های من یا جلسات من کلیک کنید.

  • در بخش جلسات من ، درس هایی را مشاهده خواهید کرد که در همان روز برای آنها کلاس تشکیل خواهد شد.
  • در بخش جلسات من ، درس هایی را مشاهده خواهید کرد که در طول ترم دارید.

سامانه دان دانشگاه آزاد

 

اگر وارد بخش جلسات من شوید ، لیست کلاس های همان روز برای شما نمایش داده می شود که ساعت شروع کلاس نیز در مقابل هر درس درج شده است. بر روی گزینه ورود دانشجو بزنید تا وارد کلاس شوید.

سامانه دان دانشگاه آزاد

 

در بخش دوره های من نیز لیست تمام دروس شما درج شده است.

سامانه دان دانشگاه آزاد

دسترسی سریع به جلسات آنلاین دانشگاه ازاد

همچنین شما می توانید شناسه و گذرواژه جلسه را از دوستان یا استاد خود بگیرید و با درج آنها در بخش دسترسی سریع به جلسات ، راحت تر وارد کلاس شوید. این بخش بیشتر در مواقعی کاربرد دارد که ورود به کلاس با کندی انجام می گیرد.

سامانه دان دانشگاه آزاد

 

دانشجویان برای ورود به سامانه دان دانشگاه ازاد حتما در زمان تعیین شده وارد شوید و در غیر این صورت با زدن دکمه ورود دانشجو ، پیام زیر را دریافت خواهید کرد.

سامانه دان دانشگاه آزاد

 

اگر زمان شروع کلاس فرارسیده باشد ولی هنوز استاد وارد کلاس نشده باشد ، با زدن دکمه ورود دانشجو پیام زیر را دریافت خواهید کرد و باید منتظر بمانید تا استاد وارد کلاس شود. در واقع اگر استاد وارد کلاس نشده باشد ، دانشجویان نیز نمی توانند وارد شوند.

سامانه دان دانشگاه آزاد

 

محیط کلاس مجازی سامانه دان دانشگاه ازاد به صورت تصویر زیر است. در بخش پایینی دو آیکون جلسه صوتی و جلسه تصویری را مشاهده می کنید که از این دو گزینه می توانید صدا و تصویر خود را قطع و وصل کنید.

سامانه دان دانشگاه آزاد

 

در بخش گفتگوی عمومی می توانید پیام ارسال کنید و اگر سوالی داشتید ، از هم کلاسی ها یا استاد بپرسید.

سامانه دان دانشگاه آزاد

 

برای فعال شدن میکروفون دانشجو در سامانه دان دانشگاه ازاد ، استاد باید میکروفون دانشجو را فعال کند و سپس دانشجو با یکبار رفرش کردن سایت ، گزینه فعال کردن میکروفون را مشاهده می کند که با کلیک بر روی آن میکروفون او فعال می شود و برای حاضرین کلاس ، صدا پخش می شود.

دانشجویان عزیز اگر در استفاده از سامانه دان مشکلی دارید و نمی توانید وارد سامانه شوید ، توصیه می کنیم ما کارشناسان پشتیبانی دانان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. شماره های تماس در ابتدا و انتهای همین صفحه درج شده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر