از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه استفاده از میکروفن در سامانه دان – بررسی علت وصل نشدن صدا در سامانه دان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه استفاده از میکروفن در سامانه دان

 

سامانه دان ، سامانه برگزاری کلاس های مجازی و آزمون های آنلاین دانشگاه آزاد است و دانشجویان می بایست از طریق این سامانه پیگیر کلاس های درس باشند. در سامانه دان قابلیت هایی فراهم شده است که تعامل میان دانشجویان حاضر در کلاس و استاد افزایش یابد و امکان صحبت در کلاس توسط دانشجو ، یکی از این قابلیت هاست. در ادامه این مطلب به بررسی نحوه استفاده از میکروفن در سامانه دان می پردازیم.

دانشجویان عزیز اگر برای استفاده از میکروفن در سامانه دان با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان با مشاوران وبسایت مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه استفاده از میکروفن در سامانه دان

دانشجویان دانشگاه آزاد که در سامانه دان کلاس های مجازی را می گذرانند ، برای ارائه های کلاسی و کنفرانس ، باید دسترسی به میکروفن داشته باشند تا بتوانند صحبت کنند. فعال کردن میکروفن دانشجو توسط استاد انجام می گیرد بنابراین در مرحله بعد دانشجو باید به استاد درخواست بدهد تا میکروفن او را فعال کند.

در مرحله بعدی یعنی پس از آنکه میکروفن دانشجو توسط استاد فعال شد ، علامت 🎧 بر روی صفحه کلاس دانشجو نمایش داده می شود و پیامی مبنی بر “چنانچه مایل هستید تا از امکانات صوتی ذیل استفاده کنید، روی آن کلیک نمایید” دریافت می شود. دانشجو باید بر روی این علامت کلیک کند تا صدای او در کلاس پخش شود.

احتمالا این را هم بپسندید  نحوه بارگذاری فایل در سامانه دان برای دانشجویان - به همراه راهنمای تصویری

البته برخی از اساتید میکروفن تمام دانشجویان را در ابتدای کلاس فعال می کنند و در این صورت نیازی به ارسال درخواست از سوی دانشجو نیست. اگر به عنوان دانشجو وارد کلاس شوید دو گزینه “میکروفن” و “تنها شنونده” را مشاهده خواهید کرد که باید برای صحبت در کلاس گزینه “میکروفن” را انتخاب نمایید و در غیر این صورت باید بر روی گزینه “تنها شنونده” کلیک کنید.

اگر گزینه میکروفن را انتخاب کنید ، در مرجله بعد باید بر روی عبارت Allow کلیک نمایید سپس یک تست صدا انجام می دهید و اگر پس از چند کلمه صحبت کردن ، صدای خود را بشنوید ، مشکلی در ارتباط صوتی نخواهید داشت و می توانید در کلاس صحبت کنید.

این مطلب را نیز بخوانید : نحوه آزمون در سامانه دان

بررسی علت وصل نشدن صدا در سامانه دان

مشکل صدا در کلاس مجازی با گوشی یا لپ تاپ ممکن است به دلیل مشکل از سمت سامانه یا از سمت دانشجو باشد. اگر برای وصل کردن میکروفن در کلاس مجازی با مشکل مواجه شدید ، یکبار از سامانه خارج شده و مجددا وارد شوید. با این روش به احتمال زیاد مشکل شما حل خواهد شد.

روش دیگر برای رفع مشکل وصل نشدن صدا در سامانه دان ، استفاده از یک دستگاه دیگر برای ورود به کلاس است. اگر با کامپیوتر یا لپ تاپ وارد شده اید ، با گوشی نیز امتحان کنید و یا بالعکس. همچنین اگر از گوشی استفاده می کنید حتما هندزفری داشته باشید ولی برای لپ تاپ یا کامپیوتر بهتر است بدون هندزفری وارد کلاس شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه دان دانشگاه ازاد - لینک ورود و راهنمای سامانه دان

سوالات متداول

  • ایا دانشجویان امکان صحبت در کلاس مجازی سامانه دان را دارند ؟

بله دانشجویانی که از سامانه دانان برای کلاس های مجازی استفاده می کنند ، امکان صحبت کردن در کلاس را دارند.

  • نحوه استفاده از میکروفن در سامانه دان دانشگا آزاد به چه صورت است ؟

در قدم اول استاد باید میکروفن دانشجو را فعال کند.

  • علت وصل نشدن صدا در سامانه دان چیست ؟

ممکن است مشک وصل نشدن صدا در سامانه دان به دلیل خطای سامانه یا مشکل از سمت دانشجو باشد. توصیه می شود با پشتیبانی دانان تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر