از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 معرفی سایت و مراحل ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

 

دبیرستان ماندگار البرز از قدیمی ترین و بهترین مدارس واقع شده‌ در استان تهران است سوابق درخشان علمی، آموزشی ، فرهنگی و تربیتی منحصر به فرد خود مورد توجه قرار گرفته است. دانش آموزانی که علاقه مند هستند تحصیلات خود را در این مدرسه طی کنند ، باید در آزمون ورودی شرکت نمایند که لازمه شرکت در آزمون ورودی نیز ، ثبت نام در موعد مقرر است. در این مطلب می خواهیم علاوه بر معرفی سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ، مراحل ثبت نام در این سامانه را نیز شرح دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

برای شرکت و ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز نیاز به راهنمایی دارید ؟ می توانید با مشاوران پاسخ با ما تماس بگیرید و سوالات خود را راجع به شرایط پذیرش و منابع آزمون بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان مراجعه به سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز فقط یکبار در سال برگزار می شود و دانش آموزان باید در فرصتی که در نظر گرفته می شود ، نسبت به ارائه مدارک و نام نویسی در آزمون اقدام کنند. زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز برای سال 1402 از تاریخ 16 الی 29 فروردین ماه می باشد و دانش آموزان به مدت دو هفته فرصت دارند به سامانه ثبت نام که در ادامه معرفی خواهد شد ، مراجعه کرده و با واریز هزینه ثبت نام ، نام نویسی را انجام دهند.

برای سال 1403 فعلا تاریخ دقیق ثبت نام مشخص نشده‌ است اما پیش بینی می شود طبق روال سال قبل ، در اواسط فروردین ماه ثبت نام آغاز شود.

معرفی سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره شد ، ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز به صورت اینترنتی و در سامانه خود مدرسه انجام می گیرد. سامانه ای که برای این منظور در نظر گرفته شده‌ است ، به آدرس اینترنتی azmoon.tehranedu.ir در دسترس می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 راهنمای ثبت نام اینترنتی و حضوری ماندگار البرز

پس از ورود به سایت azmoon.tehranedu.ir ، لینک ثبت نام آزمون را مشاهده خواهید کرد همچنین دفترچه راهنما نیز در این سامانه قرار داده‌ می شود و ضروری است قبل از ثبت نام ، دفترچه را مطالعه کنید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز در سایت azmoon.tehranedu.ir

برای ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز به سامانه azmoon.tehranedu.ir مراجعه کنید اما لازم است قبل از ثبت نام ، اولا دفترچه راهنما را مطالعه نمایید و ثانیا فایل عکس 4*3 پرسنلی خود را تا حجم حداكثر 300 كيلوبايت با فرمت jpg آماده کنید.

سپس به ترتیب مراحل زیر می توانید نام نویسی را انجام دهید :

در صفحه اول سامانه azmoon.tehranedu.ir بر روی لینک “آزمون ورودی دبيرستان ماندگار البرز شهر تهران سال تحصیلی 1403 – 1402” کلیک کنید.

سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

سپس باید هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز بپردازید به همین جهت لینک “پرداخت هزینه ثبت نام” را از منوی سایت انتخاب کنید. در جدول زیر هم می توانید از زمانبندی دقیق شروع و پایان ثبت نام و همچنین تاریخ برگزاری آزمون مطلع شوید.

سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

در مرحله پرداخت هزینه ، شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز برای شما توضیح داده‌ می شود که باید بررسی و تایید نمایید.

سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

پرداخت هزینه ثبت نام

پس از تایید شرایط آزمون ، به صفحه ای هدایت می شوید و از شما کد ملی و شماره تلفن همراه ولی خواسته می شود. همچنین هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 90 هزار تومان است که باید با کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت گردد.

سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

پس از واریز موفقیت آمیز هزینه ، یک رمز به شما ارائه می گردد. حال به صفحه اول سایت برگردید و بر روی گزینه “ثبت نام و تکمیل اطلاعات” مطابق با راهنمای تصویری زیر ، کلیک کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 زمان و شرایط ثبت نام

سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

در قدم بعد باید کد ملی دانش آموز و کلمه عبوری که پس از واریز هزینه ثبت نام ارائه شده‌ است را در کادرهای تعیین شده‌ درج نمایید.

سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

بعد از ورود به صفحه ثبت نام ، ابتدا باید یک عکس پرسنلی بارگذاری کنید که حداکثر حجم 300 کیلوبایت برای آن مورد تایید است. سپس باید فرم ثبت نام آزمون را با اطلاعات خواسته‌ شده‌ تکمیل کنید و در نهایت کد پیگیری را از سامانه دریافت نمایید. دریافت کد پیگیری به معنای موفقیت آمیز بودن‎‌‌ مراحل ثبت نام می باشد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز

ویرایش ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

دانش آموزان پس از ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز در تاریخ 16 الی 29 فروردین ماه ، چنانچه در بخش های مختلف فرم آزمون خود متوجه اطلاعات اشتباهی شوند ، می توانند آن را ویرایش کنند. فرصت ویرایش آزمون دبیرستان ماندگار البرز از تاریخ 2 الی 8 اردیبهشت ماه می باشد و هزینه مجددی برای آن دریافت نمی شود. دانش آموز می تواند پس از وارد کردن کد ملی و کلمه عبور ، به فرم ویرایش آزمون دسترسی پیدا کرده و آن را اصلاح نماید.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام ماندگار البرز – شرایط آزمون ورودی هفتم و دهم

سوالات شما

  • سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز کدام است؟

ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز در سایت خود مدرسه انجام می گیرد که در این مطلب معرفی کردیم.

  • آیا ثبت نام مدارس دبیرستان ماندگار هزینه دارد؟

بله ، دانش آموزان در زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز باید هزینه آن را پرداخت کنند.

  • چگونه در سایت دبیرستان ماندگار ثبت نام کنیم؟

مراحل ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز را همراه با راهنمای تصویری در این مطلب قرار داده‌ ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دبیرستان ماندگار البرز

شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 هزینه تحصیل در مدرسه ماندگار البرز

تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز رایگان نبوده و دانش آموزان باید هر ساله شهریه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر