از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رتبه های برتری که دیر شروع کردند – بهترین نکات از زبان موفق های دقیقه 90

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رتبه های برتری که دیر شروع کردند - بهترین نکات از زبان موفق های دقیقه

 

برخی از داوطلبان کنکور سراسری به دلایل متفاوتی موفق نشده اند از ابتدا بازه های مطالعاتی درس بخوانند و گاها انگیزه و امید خود را از دست می دهند و نسبت به درس خواندن دلسرد می شوند. در واقع باید به این افراد گفت ، در سال های گذشته بوده اند رتبه های برتری که دیر شروع کردند اما با کمک گیری از عوامل مختلفی موفق شدند. درست است که با دیر شروع کردن فرصت رتبه های خیلی بالا را از دست می دهید اما به دست آوردن رتبه های برتر و سه رقمی باور پذیر است و در صورتی دور از انتظار نخواهد بود که بهترین نکات رتبه برتری ها را شما نیز رعایت کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم به شیوه درس خواندن رتبه های برتری که دیر شروع کرده اند بپردازیم.

هنوز هم دیر نیست ، در این روزهای پایانی از رقبایی که خسته شده اند سبقت بگیرید ، مشاورین با تجربه ما میتوانند با ارائه برنامه ای فشرده و اصولی روزهای باقیمانده تا کنکور شما را تبدیل به روزهای طلایی و سرنوشت ساز زندگی شما کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی هدفمند الویت اول رتبه های برتری که دیر شروع کردند

کسانی که دیر شروع کردند اما در کنکور جزو رتبه های برتر شدند ، به صورت اتفاقی به این امر دست نیافته اند. نقشه رسیدن به هدف در مسیر کنکور سراسری ، بی شک برنامه ریزی می باشد. در صورتی که از هوش و سطح آمادگی بالایی برخوردار باشید اما بدون برنامه درس بخوانید موفق نخواهید شد. پس در هر زمان و هر سطحی ، اولین گام طرح یک برنامه ریزی درسی متناسب با روحیه و شخصیت خودتان می باشد تا بتوانید با انگیزه ، امیدواری و توکل بر خدا آن را به صورت هدفمند اجرا کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی - مشاوره تلفنی ثبت نام و انتخاب رشته علمی کاربردی

برای برنامه ریزی کنکور ، حتما مباحث درس های مختلف کنکور را بر روی کاغذی بنویسید و مباحث با بودجه بندی بالاتر را در الویت خود قرار دهید و سعی کنید دروس را مبحثی پیش ببرید. حتما زمانی برای تست زدن های آموزشی ، ارزیابی و جمع بندی در برنامه خود قرار دهید و در انتها با توجه به تسلط و یادگیری خود برای هر درس در کنکور سراسری هدفگذاری کنید ؛ بدین معنا که در هر درس قصد دارید چند درصد بزنید ، توجه داشته باشید میانگین بالای 50 درصد باعث موفقیت شما خواهد شد.

داوطلبان کنکوری ، شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه بهترین شیوه برنامه ریزی درسی و اطلاع از روش های مطالعاتی دروس ، تست زنی اصولی و … با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما در ارتباط باشید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

انتخاب بهترین منابع درسی جمع بندی

رتبه های برتری که دیر شروع کردند ، مهندسی منابع خوبی داشتند که توانستند به موفقیت برسند ، چرا که داشتن منابع متعدد از انتشارات مختلف تنها منابع زیادی را روی دست داوطلبان می گذارد که خود انگیزه ادامه را از آن ها می گیرد و نسبت به درس خواندن دلسرد می کند.

سعی کنید منابع جامع از انتشارات معتبر و معروف تهیه کنید که ضمن داشتن درسنامه ، تست های کنکور سال های گذشته را به همراه تست های تالیفی مناسب ، داشته باشد تا شما بتوانید تمامی تست های آن را حل کنید و در همه تیپ های سوالی تسلط پیدا کنید و روش حل هر کدام را بدانید.

جمع بندی رتبه های برتری که دیر شروع کردند

در هر بازه زمانی که هستید جمع بندی را فراموش نکنید ، بدین صورت که یک کتاب جمع بندی برای دروس عمومی و تخصصی تهیه کنید و پس از مطالعه هر مبحث و یادگیری تکنیک های تست زنی و شیوه حل هر سوال در آن و مرور های مکرر و به دست آوردن تسلط کافی ، سعی کنید جمع بندی نیز انجام دهید ، خلاصه هایتان را یادداشت کنید که در روزهای پایانی کنکور بسیار کار آمد خواهد بود.

احتمالا این را هم بپسندید  قبولی پزشکی در شش روز - نکات طلایی روزهای آخر برای قبولی در رشته پزشکی

در مطلب بالا سعی کردیم بیشتر نکاتی را در مورد درس خواندن رتبه های برتری که دیر شروع کردند اما موفق شدند را بررسی کنیم . با توجه به اینکه شرایط هر داوطلب با دیگری متفاوت است ، برای مشاوره تخصصی مختص خودتان و پاسخ تمامی سوالاتتان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین روش درس خواندن برای کنکور - آمادگی برای کنکور با بهترین روش درس خواندن

بهترین روش درس خواندن برای کنکور – آمادگی برای کنکور با بهترین روش درس خواندن

  اصولا روش درس خواندن برای کنکور با درس خواندن برای مدرسه و امتحانات متفاوت …

2 نظر

  1. سپاس از مطلبتون ، یه برنامه فشرده برای این روزهای آخر رو از کجا میتونم تهیه کنم

  2. سلام خیلی ممنون ، رتبه های تک رقمی که دیر شروع کردند چجورین ؟ پایشون قوی بوده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر