از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه سما لاهیجان – معرفی و راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه سما لاهیجان – معرفی و راهنمای کامل

مرکز آموزشی و فرهنگی سما لاهیجان شامل 6 مدرسه در دوره های اول و دوم متوسطه و یک آموزشکده فنی حرفه ای با حدود 15 رشته  دانشگاهی می باشد که در سال 1384 تاسیس شده است. اولین پذیرش دانشجو در دانشگاه سما لاهیجان فقط در رشته های  کامپیوتر و حسابداری بوده است و به تدریج رشته ها افزایش یافت.

دانشکده فنی حرفه ای لاهیجان که فقط در دوره کاردانی پیوسته فعال است از دو واحد خواهران و برداران تشکیل شده است و کلاس های این دو دسته از دانشجویان مجزا برگزار شده و مختلط نیست.

شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه سما لاهیجان فقط به صورت بدون کنکور و با ارائه مدرک دیپلم است و شرایطی که برای ثبت نام این دانشگاه وجود دارد همانند شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سما لاهیجان

رشته های دانشگاه سما لاهیجان عبارتند از از الکتروتکنیک ، ساختمان ، الکترونیک ، مکانیک خودرو ،  ساخت و تولید ،  حسابداری ، تربیت بدنی ،  کامپیوتر  ، تاسیسات(تهویه مطبوع)  ،   شیمی در صنایع غذایی   ، صنایع شیمیایی  ، نقشه کشی معماری ، فیلم سازی – کارگردانی ، و جوشکاری که تماما در مقطع کاردانی پیوسته و بر اساس معدل دیپلم ارائه می شوند.

مدرک دیپلمی که برای ثبت نام واحد سما لاهیجان مد نظر است ، مدرک دیپلم نظام قدیم و نظام جدید فنی حرفه ای و کاردانش می باشد و متقاضیان فقط می توانند در رشته متناسب با دیپلم خود ثبت نام کنند و در غیر این صورت پذیرش آن ها لغو می گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  سیدا گرگان - راهنمای سیدا دانشگاه آزاد گرگان

زمان ثبت نام در دانشگاه سما لاهیجان همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد و برای انتخاب رشته داوطلبان باید وارد سایت azmoon.org  شوند و پس از انتخاب حداکثر 20 کد رشته محل و ثبت آن ها در سایت ، منتظر باشند تا نتایج اعلام شود و در صورت پذیرفته شدن به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

داوطلبان جهت انتخاب رشته دانشگاه سما مجاز هستند که یک رشته متناسب را حداکثر در 20 واحد دانشگاهی انتخاب کنند.

قابل ذکر است که پذیرفته شدگان می بایست پیش از مراجعه حضوری جهت ثبت نام ، یک پیش ثبت نام اینترنتی را در سایت دانشگاه سما لاهیجان انجام دهند و پس از بارگذاری مدارک لازم در سایت آن را به دانشگاه ارائه دهند. در ادامه راهنمای ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه توضیح داده شده است.

ورود به سامانه الکترونیکی واحد سما لاهیجان

سایت دانشگاه سما لاهیجان به نشانی samalahijan.ac.ir می باشد و اکثر کارهای دانشجویی مانند پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، آموزش مجازی ، دریافت کارنامه ، ثبت نام اولیه دانشگاه و … از طریق این سایت انجام می گیرد.

پس از ورود به آدرس فوق صفحه زیر را مشاهده می کنید و برای انجام ثبت نام دانشجویان ورود جدید گزینه “ثبت نام الکترونیکی” را انتخاب کنید.

دانشگاه سما لاهیجان – معرفی و راهنمای کامل

دانشگاه سما لاهیجان – معرفی و راهنمای کامل

 

با ورود به صفحه ثبت نام الکترونیکی ، تصویر زیر مشاهده می کنید که باید بر روی عبارت “ثبت نام دانشجویان جدید الورود” کلیک کنید.

دانشگاه سما لاهیجان – معرفی و راهنمای کامل

 

حال مدارک خواسته شده را در حجم های تعیین شده آماده کنید و با وارد شدن به مرحله بعد ، آن ها را در سایت بارگذاری کنید.

دانشگاه سما لاهیجان – معرفی و راهنمای کامل

 

راه های ارتباطی با دانشگاه سما لاهیجان

  • آدرس : لاهیجان – میدان انتظام – انتهای خیابان کشاورز
  • تلفن تماس : 5-01342249501
  • فکس : 01342249791

در صورت تمایل می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه های انتخاب واحد ، نحوه پرداخت شهریه ، نحوه ثبت نام در سایت و … با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی “پاسخ با ما” تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد 📞 راهنمای کامل ثبت نام در دانشگاه آزاد

پس از دانشگاه های روزانه و شبانه ، ثبت نام دانشگاه آزاد بیشترین متقاضیان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر