از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه سما تهران غرب | معرفی دانشگاه های سما تهران غرب

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه سما تهران غرب | معرفی دانشگاه های سما تهران غرب

 

دانشگاه سما تهران غرب یا همان دانشگاه سما جنت آباد تهران ، یکی از آموزشکده های فنی حرفه ای استان تهران است که زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کند. تفاوت این دانشگاه با دانشگاه آزاد ، تنها در رشته های تحصیلی ارائه شده می باشد و به دلیل آنکه دانشگاه سما به فارغ التحصیلان هنرستان ها اختصاص داده شده است ، فقط رشته های فنی حرفه ای را ارائه می دهد.

ثبت نام دانشگاه سما تهران غرب با ارائه مدرک دیپلم نظام جدید و نظام قدیم و به شرط معدل می باشد و داوطلبان می توانند به راحتی و بدون شرکت در کنکور سراسری ، در رشته مورد علاقه خود وارد دانشگاه سما شده و تحصیلاتشان را ارتقا دهند.

راهنمای ثبت نام دانشگاه سما تهران غرب

علاقه مندان ، جهت ثبت نام در دانشگاه سما تهران غرب بایستی منتظر اطلاعیه های مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی باشند تا از زمان و نحوه ثبت نام در این دانشگاه مطلع گردند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سما با ثبت نام دانشگاه های آزاد مشترک انجام می گیرد و معمولا روال ثبت نام بدین صورت است که باید وارد سایت azmoon.org شد و پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و مشاهده رشته ها ، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمود.

با توجه به اینکه رشته های دانشگاه سما جنت آباد فقط در دوره کاردانی پیوسته ارائه می شود ، لذا داوطلبان باید دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی پیوسته را دریافت نمایند ، زیرا دفترچه مربوط به هر یک از دوره های کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، تفکیک شده و جداست.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت دانشگاه سما – معرفی و راهنمای کامل

لازم به ذکر است که فرصت ثبت نام در دانشگاه سما تهران غرب ، فقط دو بار در سال و در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه برای داوطلبان مهیاست و به جز این دو فرصت ، زمان دیگری برای ثبت نام وجود ندارد.

توصیه می شود که با عضویت در کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام “پاسخ با ما” ، پیگیر آخرین اخبار مربوط به دانشگاه سما باشید تا به محض شروع شدن ثبت نام ، سریع تر نام نویسی کنید تا فرصت را از دست ندهید.

لیست رشته های دانشگاه سما تهران غرب

اسامی رشته های بدون کنکور دانشگاه سما تهران غرب همراه با رشته های سایر واحد های دانشگاه آزاد و سما ، در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته گردآوری شده اند و داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه از سایت azmoon.org و پیدا کردن اسم دانشگاه خود ، از رشته های ارائه شده مطلع گردند.

  1. حسابداری
  2. نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی
  3. تربی بدنی
  4. الکترونیک _ الکترونیک عمومی
  5. الکتروتکنیک – برق صنعتی
  6. ساختمان – کارهای عمومی ساختمان
  7. نقشه کشی عمومی – نقشه کشی و طراحی صنعتی
  8. نقشه کشی معماری – معماری
  9. کاردانی فنی سازه های پیش ساخته
  10. نرم افزار کامپیوتر
  11. گرافیک – گرافیک

رشته فوق مربوط به نیمسال دوم تحصیلی 98 دانشگاه سما تهران غرب می باشد و آخرین رشته های ارائه شده در این دانشگاه است. برای اطلاع از رشته های تحصیلی مهر ماه 99 ، می بایست منتظر انتشار دفترچه جدید باشیم.

دانشجویان پذیرفته شده در رشته های دانشگاه سما تهران غرب ، لازم است با مراجعه به سامانه اینترنتی دانشگاه ، نسبت به پیش ثبت نام اولیه در دانشگاه اقدام نمایند.

آدرس و شماره تماس سما تهران غرب

  • آدرس : تهران – جنت آباد شمالی – بالاتر از ایران پارس – بالاتر از انصار المهدی
  • کدپستی: 1477999651
  • شماره تماس :  17-44824715 و 44830090
  • آدرس سایت دانشگاه :  tehransama.ac.ir
  • آدرس پروتال دانشجویی دانشگاه : 5.160.64.229

در انتها لازم است نکته بسیار مهمی را به دانشجویان ورودی جدید اطلاع دهیم ، این دسته از دانشجویان جهت ثبت نام قعطی در دانشگاه ، می بایست با واردن شدن به سامانه اینترنتی دانشگاه که نشانی آن در بالا قرار داده شده است ، با ارائه مدارک تحصیلی و شناسنامه ای خود ، پیش ثبت نام اینترنتی را انجام داده و پرینت ثبت نام خود را در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه ، به مسئولان ثبت نام ارائه دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر برای 8 رشته تحصیلی دوره کاردانی پیوسته ، در سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر