از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه سما شریعتی | معرفی و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه سما شریعتی | معرفی و راهنمای ثبت نام

دانشگاه سما شریعتی – تهران جنوب ، یکی از آموزشکده های فنی حرفه ای فعال در دوره کاردانی پیوسته این استان می باشد. این دانشگاه از دارندگان دیپلم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش ، دانشجو می پذیرد و علاقه مندان به شرط تحصیل در رشته ای همنام با رشته فارغ التحصیلی خود ، می توانند وارد دانشگاه سما شوند.

با توجه به اینکه رشته های دانشگاه سما در دوره کاردانی پیوسته ارائه می شود ، دانشجویان پس از دو سال تحصیل در این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند و می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس اقدام نمایند.

راهنمای ثبت نام دانشگاه سما شریعتی

ثبت نام واحد سما شریعتی به صورت همزمان با ثبت نام دانشگاه آزاد و در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد. داوطلبانی که علاقه مند به رشته های تحصیلی این دانشگاه هستند ، برای انجام مراحل ثبت نام باید وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org شوند و در زمان انتخاب رشته ، رشته های دانشگاه سما شریعتی را انتخاب نمایند.

لیست رشته های دانشگاه سما در داخل دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه ازاد موجود است و پس از بررسی رشته ها ، چنانچه رشته مد نظر شما ارائه شده باشد می توایند برای ثبت نام اقدام کنید.

لازم به ذکر است که در چند سال گذشته ثبت نام ورودی بهمن ماه این دانشگاه  به صورت حضوری انجام گرفته شده است و ممکن است در سال 99 نیز ثبت نام ترم بهمن ماه حضوری باشد.

راهنمای ورود به سامانه دانشگاه سما شریعتی

دانشجویان ورودی جدید جهت انجام پیش ثبت نام اولیه در دانشگاه شریعتی ، بایستی وارد سامانه اینترنتی این دانشگاه شوند و مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه سما تهرانسر | هر آنچه باید بدانید ، از معرفی تا راهنمای ثبت نام

برای وارد شدن به سامانه اینترنتی سما شریعتی کلیک کنید

دانشگاه سما شریعتی | معرفی و راهنمای ثبت نام

تصویر فوق ، صفحه اول سامانه دانشگاه شریعتی است که از طریق هر یک از گزینه ها می توانید وارد بخش های مختلف شوید.

برای وارد شدن به پروتال دانشجویی سما شریعتی کلیک کنید

از طریق لینک فوق نیز می توانید وارد پروتال دانشجویی دانشگاه سما شریعتی شوید و با درج نام کاربری و رمز عبورتان و ورود به صفحه شخصی خود ، اموری مانند پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، رزرو غذا و … را انجام دهید.

دانشگاه سما شریعتی | معرفی و راهنمای ثبت نام

آدرس و شماره تماس دانشگاه سما شریعتی

  • آدرس : تهران – پاسداران – گلستان هشتم – نبش پایدارفرد – پلاک 60
  • کد پستی : 1668636911
  • شماره تماس : 22769765 الی 67
  • آدرس سامانه اینترنتی : samashariati.org
  • ایمیل : info@samashariati.org

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی تر در خصوص دانشگاه سما شریعتی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی “پاسخ با ما” تماس بگیرید. هم چنین اگر در هر یک از مراحل ثبت نام در این دانشگاه یا در زمان انتخاب واحد و پرداخت شهریه ، با مشکلی مواجه شدید از کارشناسان ارشد در این مرکز مشاوره راهنمایی دریافت کنید تا مشکل تان حل شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر برای 8 رشته تحصیلی دوره کاردانی پیوسته ، در سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر