از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

خرید صندلی خودگردان – خرید صندلی خودگردان و آزاد ؟ هر آنچه باید بدانید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

خرید صندلی خودگردان

 

همواره داوطلبان بسیاری با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس می گیرند و درباره صحت یا عدم صحت خرید صندلی دانشگاه پردیس خودگردان و خرید صندلی دانشگاه آزاد مخصوصا در رشته های پزشکی و پیراپزشکی سوالاتی میپرسند. حتما شما هم به گوشتان خورده است که بعضی از دانشگاه های پردیس خودگردان و ازاد در ازای دریافت شهریه زیاد در رشته های پزشکی و پیراپزشکی اقدام به فروش صندلی می کنند و میخواهید بدانید که آیا این موضوع مورد تایید است یا خیر. این مطلب را آماده کرده ایم تا شفاف سازی لازم را در این خصوص انجام دهیم.

معرفی دانشگاه پردیس خودگردان

پیش از پرداختن به بحث خرید و فروش صندلی رشته های پر متقاضی همچون شاخه های پزشکی و پیراپزشکی ، ابتدا بهتر است که با دانشگاه پردیس خودگردان آشنا شوید. دانشگاه پردیس خودگردان در ابتدا با هدف جذب دانشجویان خارج از کشور راه اندازی شد و به همین دلیل دانشگاه پردیس بین الملل نام داشت اما به مرور با توجه به استقبال کم دانشجویان خارجی ، نام این دانشگاه به پردیس خودگردان تغییر یافت و هم اکنون این دانشگاه با دریافت شهریه به دو صورت بدون کنکور و با کنکور پذیرش دانشجو را انجام می دهد.

در دانشگاه پردیس خودگردان که شهریه پرداز و همچنین شعبه دوم دانشگاه روزانه است ، امکانات آموزشی ، سطح علمی ، کیفیت برگزاری کلاس ها ، اساتید و …. همانند دانشگاه روزانه است ولی شرایط پذیرش آسان تری دارد و حتی در رشته هایی مثل پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و …. رتبه های به نسبت بالاتر یعنی بدتری را در مقایسه با دانشگاه روزانه پذیرش می کند و در نتیجه شما راحت تر در این دانشگاه قبول می شوید.

برای پیگیری اخبار مربوط به ارائه یا عدم ارائه رشته های پزشکی و دندانپزشکی بدون کنکور در دانشگاه پردیس خودگردان در سال 1400 ، با مشاوران ما در ارتباط باشید تا در صورت تصمیم دانشگاه های پردیس خودگردان برای ارائه بدون کنکور این رشته ها ، سریع اطلاع یابید و پیش از تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام خود را به کمک مشاوران انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

ایا خرید صندلی دانشگاه پردیس خودگردان صحت دارد

همانطور که پیش تر نیز گفته شد ، ورود و تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان به دو صورت با کنکور و بدون کنکور امکان پذیر است و شما بر حسب علاقه ای که دارید می توانید به یکی از این دو روش وارد دانشگاه پردیس خودگردان شوید و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنید. رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، هوشبری ، مامایی و … نیز در دانشگاه پردیس خودگردان ارائه می شود اما با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش این رشته ها کم است و از طرفی علاقه مندان باید رتبه مناسبی را نیز کسب کنند ، ممکن است فکر خرید صندلی دانشگاه پردیس خودگردان به ذهن همه شما خطور کند که بتوانید صرفا با پرداخت شهریه و به صورت بدون کنکور ، وارد رشته های برتر این دانشگاه شوید.

اما لازم است در این خصوص بدانید که هر نوع خرید و فروش صندلی دانشگاه پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد در رشته های پزشکی ، رشته های پیراپزشکی ، رشته های ریاضی و فنی مهندسی و …. مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری نمی باشد و اگر دانشگاهی اقدام به این کار کند ، مجوز قانونی ندارد.

داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل بدون کنکور در رشته های علوم پزشکی هستند و میخواهند بدون شرکت در کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوند و یا قصد تحصیل در خارج از کشور دارند ، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره میتوانند با مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس حاصل فرمایند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تحصیل در رشته های علوم پزشکی بدون شرکت در کنکور

با توجه به اینکه خرید صندلی دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و همچنین رشته های پیراپزشکی غیر قانونی است و وزارت بهداشت و وزارت علوم تحقیقات این اقدام دانشگاه های پردیس خودگردان و آزاد را تایید نمی کنند ، شما می توانید از راه های دیگری در رشته های پزشکی بدون کنکور پذیرفته شوید.

هر ساله تعدادی از رشته های گروه علوم پزشکی همچون پرستاری ، هوشبری ، مامایی ، دامپزشکی و …. در دانشگاه های روزانه ، آزاد و حتی علمی کاربردی بدون کنکور ارائه می شوند که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور می توانید در این رشته ها ثبت نام کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

3 نظر

  1. فاطمه فردوسی

    با عرض سلام وادب من دارای مدرک ارشد زبان انگلیسی وعضواستعدهای درخشان هستم ایا می توانم دررشته داروسازی یا دندانپزشکی ادامه تحصیل دهم مشکل مالی هم ندارم ولی اگر مدرکش اعتبار نداشته باشد دراین باره چه کاری می توانیم انجام دهیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته های علوم پزشکی به صورت بدون کنکور ارائه نمی شوند و باید در کنکور تجربی شرکت کرده و رتبه لازم را به دست آورید.

  2. سلام وقت بخیر آیا دانشگاه های پردیس خودگردان پزشکی امسال تکمیل ظرفیت دارند؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر