از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام کنکور 1400 – زمان و راهنمای ثبت نام کنکور 1400

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام کنکور 1400

 

با شروع بهمن ماه و نزدیک شدن به ایام ثبت نام کنکور که معمولا اواخر بهمن ماه است ، تب و تاب و استرس داوطلبان کنکوری بیش از پیش می شود و در پی آنند که با اطلاع از زمان دقیق شروع ثبت نام ، هر چه سریع تر ثبت نام خود را انجام دهند و از کنکور جا نمانند. مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور ، آزمون سراسری 1400 گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان در روزهای دهم و یازدهم تیرماه 1400 برگزار خواهد شد که البته همه چیز بستگی به کنترل بیماری کرونا دارد و اگر همانند سال قبل شرایط برگزاری آزمون برای بیش از یک میلیون داوطلب فراهم نباشد ، ممکن است آزمون به تعویق بیفتد.

در ادامه این مطلب زمان و راهنمای ثبت نام کنکور 1400 را ارائه کرده ایم ، شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور و انجام ثبت نام خود توسط مشاوران مجرب ، با مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

زمان ثبت نام کنکور 1400

به اطلاع متفاضیان ثبت نام و شرکت در ازمون سراسری سال 1400 می رسانیم که ثبت نام کنکور سراسری 1400 برای پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، دانشگاه مجازی ، پردیس خودگردان ، پیام نور ، غیر انتفاعی و … از روز یکشنبه به تاریخ 12 بهمن ماه آغاز می شود و به داوطلبان حدود هفته و تا تاریخ 18 بهمن ماه ، فرصت ثبت نام داده خواهد شد.

ثبت نام کنکور سراسری 1400 در روز شنبه 18 بهمن ماه پایان می پذیرد و متقاضیان در این مهلت مقرر فرصت دارند که با تهیه مدارک لازم و مراجعه به سایت سازمان سنجش ، هر چه سریع تر ثبت نام خود را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور - با خیال راحت و درست ثبت نام کنید

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام جاماندگان از کنکور و همچنین انجام ثبت نام خود توسط مشاوران مجرب ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید و با خیال راحت ثبت نام آزمون سراسری خود را توسط مشاوران انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دفترچه ثبت نام کنکور 1400

برای اطلاع رسانی به داوطلبان در خصوص شرایط و ضوابط شرکت در ازمون سراسری و نحوه ثبت نام در سایت سنجش ، دفترچه راهنمایی منتشر می شود که در این دفترچه به تمام جزئیات مربوط به ثبت نام آزمون سراسری پرداخته شده است. داوطلبان ملزم هستند که پیش از اقدام به ثبت نام و واریز هزینه در سایت سنجش ، ابتدا دفترچه را مطالعه نمایند و پس از اینکه در جریان تمام شرایط قرار گرفتند ، نام نویسی خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است که دفترچه ثبت نام کنکور سراسری برای تمام گروه های آزمایشی مشترک است و مجموعا یک دفترچه راهنما منتشر می شود که زمان انتشار نیز روز اول ثبت نام یعنی روز یکشنبه 12 بهمن ماه است

لازم به ذکر است که هر ساله در شرایط ثبت نام کنکور سراسری تغییراتی اعمال می شود که داوطلبان لازم است از این شرایط آگاهی یابند و سپس ثبت نام کنند.

در مورد شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400 سوالی دارید ؟

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور - با خیال راحت و درست ثبت نام کنید

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه ثبت نام ازمون سراسری 1400

ثبت نام آزمون سراسری 1400 به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و داوطلبان باید ابتدا با خرید کارت اعتباری ، هزینه ثبت نام را واریز نمایند و سپس فرم تقاضانامه را دریافت و تکمیل کنند. برای تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری 1400 ، لازم است به اطلاعات زیر دسترسی داشته باشید :

  • کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبان نظام قدیم
  • کد سوابق تحصیلی دیپلم داوطلبان نظام جدید
  • کد دانش آموزی دیپلم داوطلب
  • کد دانش آموزی پیش دانشگاهی داوطلب
  • کد پیگیری سهمیه رزمندگان و ایثارگری
  • کد منطقه
  • کد مدرسه
  • کد استان
  • کد نظام وظیفه
  • و …

با توجه به اینکه بیشتر داوطلبان با روند ثبت نام آزمون سراسری اشنایی ندارند و در سال های گذشته بارها پیش آمده است که درج اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام سبب محرومیت داوطلب از شرکت در ازمون شده است ، به شما عزیزان توصیه می شود که حتما ثبت نام خود را توسط فردی آگاه انجام دهید تا هیچ مشکلی به وجود نیاید. در صورت تمایل می توانید ثبت نام کنکور سراسری خود را به کمک مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما انجام دهید. کارشناسان ارشد ما چندین بار ثبت نام داوطلبان را انجام داده اند و با مراحل ثبت نام و اطلاعات مورد نیاز جهت تکمیل فرم ، آشنایی کامل دارند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر