از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام پیش دبستانی – راهنمای ثبت نام پیش دبستانی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام پیش دبستانی - راهنمای ثبت نام پیش دبستانی

ثبت نام پیش دبستانی 1402 از اوایل خرداد ماه 99 تا 15 مهر ماه انجام خواهد گرفت. نام نویسی دانش آموزان در سامانه پادا پیش دبستانی به نشانی اینترنتی pada.medu.ir با توجه به کدملی نوآموزان اهمیت بسیاری دارد. والدین با مراجعه به سایت مذکور و بارگذاری مدارک به صورت اینترنتی می توانند نام نویسی دانش آموز را انجام دهند.

با توجه به آنکه این دوره اهمیت زیادی در زندگی کودکان دارد ، در این مطلب در رابطه با مدارک لازم ، زمان و نحوه  نام نویسی پیش دبستانی  1400-99 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده ایم.

راهنمای ثبت نام دوره پیش دبستانی

شرکت در دوره پیش دبستان سبب رشد جسمانی و ذهنی کودکان می شود ، توانایی و استعدادهای کودکان را تقویت می کند و باعث آمادگی دانش آموزان در یادگیری مفاهیم آموزشی در مقطع دبستان خواهد شد.

زمان ثبت نام

ثبت نام پش دبستانی 1402 از خرداد تا اوایل مهرماه صورت می گیرد. والدین برای ثبت نام کودکان خود می توانند به همراه مدارک مورد نیاز نسبت به نام نویسی فرزند خود اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام پیش دبستانی

شرکت در دوره آمادگی اختیاری است. والدین می توانند با مدارک مورد نیاز ، در بازه های زمانی تعیین شده جهت نام نویسی کودکان خود به صورت حضوری به مدرسه پیش دبستانی مورد نظر مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز

لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دوره آمادگی به شرح زیر است :

  • سه قطعه عکس 4*3
  • اصل و کپی شناسنامه نوآموز
  • کارت ملی و کپی شناسنامه والدین
  • کپی و اصل کارت واکسیناسیون نوآموز
  • تکمیل فرم اطلاعات شخصی دانش آموز
  • فرم تعهد نامه  انظباتی
  • تکمیل فرم استفاده از سرویس در صورت نیاز

مرتبط بخوانید : نمونه فرم ثبت نام پیش دبستان دانلود pdf

سن ورود به دوره پیش دبستانی

از آنجا که سن ورود به این مقطع حداقل 4 سال و حداکثر 6 سال می باشد ، کودکانی که از متولدین 2 مهر 98 تا 1 مهر 99 هستند ، می توانند در دوره پیش دبستانی یک ثبت نام کنند. برای ثبت نام پیش دبستانی دو محدوده سنی متولدین از 2 مهر 96 تا 1 مهر 97 در نظر گرفته شده است.

احتمالا این را هم بپسندید  جدول انتخاب رشته نهم - توضیح جدول انتخاب رشته نهم تمام رشته های تحصیلی

طرح سنجش سلامت چیست ؟

جهت ورود به مقطع آمادگی یا پیش دبستانی نام نویسی کودکان در طرح سنجش سلامت اجباری است. لازم به ذکر است ، آن دسته از دانش آموزانی که پیش از دبستان در این طرح شرکت کرده اند ، هنگام ورود به مقطع ابتدایی نیازی به نام نویسی دوباره نخواهند داشت.

طرح سنجش سلامت به منظور بررسی سلامت جسمی دانش آموزان پیش از ورود به دوره پیش دبستان و مقطع ابتدایی انجام خواهد گرفت. والدین می توانند با مراجعه به سامانه سنجش سلامت ، به صورت الکترونیکی در این سامانه ثبت نام کرده و در زمان مقرر به پایگاه سنجش سلامت مراجعه کنند. نام نویسی دانش آموزان در خرداد ماه آغاز می شود که امسال با توجه به گسترش ویروس کرونا ، نوبت دهی سنجش سلامت دانش آموزان از 11 تیر انجام شده و از اول مرداد ماه آغاز خواهد شد.

مرتبط بخوانید : پادا پیش دبستانی – سامانه پادا ثبت نام پیش دبستان و سنجش سلامت

ثبت نام پیش دبستانی در سامانه پادا

جهت نام نویسی در مدرسه پیش دبستان ، از طریق ورود به سامانه پادا با بارگذاری اطلاعات به صورت اینترنتی ، نیاز به مراجعه حضوری براینام نویسی نمی باشد. برای ثبت نام دانش آموز در سامانه پادا ، اطلاعاتی مانند کد ملی دانش آموز ، نام و نام خانوادگی دانش آموز ، کد ملی والدین و … مورد نیاز است.

دانش آموزان پیش دبستان که یکبار در این سامانه ثبت نام کرده اند اسامی و مشخصات آنها در سایت ذخیره می شود و در مقاطع تحصیلی بالاتر نیازی به ثبت نام مجدد نخواهد بود.

در این مطلب اطلاعات جامعی در رابطه با زمان نام نویسی و نحوه ثبت نام پیش دبستانی در اختیار شما قرار داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام در سامانه پادا برای دوره پیش دبستانی می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام پیش دبستان – زمان ثبت نام و لیست مدارک

سوالات شما

  • ثبت نام پیش دبستان در چه تاریخی انجام می گیرد ؟

زمان ثبت نام پیش دبستانی ها از اوایل خردادماه تا اوایل مهرماه می باشد.

  • ثبت نام پیش دبستان در کدام سامانه است ؟

ثبت نام پیش دبستان در سایت پادا انجام می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین مدارس تهران

بهترین مدارس تهران 📞 معرفی با کیفیت ترین مدارس تهران در کلیه پایه ها

بهترین مدارس تهران در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم دایر هستند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر