از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد 1401 – زمان ، مدارک و نحوه ثبت نام قبول شدگان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

 

پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور و با کنکور مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد باید برای ثبت نام قطعی خود به دانشگاه مراجعه کنند البته ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ابتدا به صورت پیش ثبت نام اینترنتی انجام می گیرد و بعد از تایید مدارک و شرایط دانشجو از سوی دانشگاه ، پیامکی برای دانشجو ارسال می شود که می تواند باقی مراحل ثبت نام را به صورت حضوری انجام دهد. در این مطلب می خواهیم جزئیات کامل ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد 1401 را شرح دهیم. اگر شما هم از قبول شدگان این دانشگاه هستید و می خواهید برای ثبت نام اقدام کنید ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه پیش ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد 1401

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دانشگاه های جامع کشور ، هر ساله در تمام مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ، هم به روش با کنکور و هم به روش بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند و داوطلبان می توانند با ثبت نام در کنکور و انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد و یا ثبت نام بدون کنکور (یا ثبت نام استعداد درخشان ارشد و دکتری) در این دانشگاه پذیرفته شوند.

حدود یک ماه پس از ثبت نام در رشته های دانشگاه آزاد ، نتایج آن اعلام می گردد و داوطلبانی که تمایل به ادامه تحصیل در رشته محل قبول شده خود دارند باید برای ثبت نام حضوری هم به دانشگاه مراجعه کنند و قبل از آن نیز مراحل پیش ثبت نام اینترنتی را انجام دهند. با توجه به اینکه نتایج نهایی انتخاب رشته اکثر مقاطع دانشگاه آزاد در اواخر شهریورماه اعلام می گردد ، فرصت ثبت نام قبول شدگان حداکثر تا دو هفته پس از اعلام نتایج و تا اواسط مهر ماه خواهد بود. همچنین قبول شدگان نیمسال بهمن ماه دانشگاه آزاد باید تا اواسط بهمن ماه برای ثبت نام قطعی خود اقدام نمایند.

مرتبط بخوانید : پشتیبانی سایت آموزشیار و نحوه ورود به سامانه آموزشیار

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد 1401

نحوه ثبت نام قبول شدگان دانشگاه آزاد شامل دو مرحله ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری است. ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد در سایت آموزشیار انجام می گیرد و دانشجو باید با استفاده از شماره دانشجویی موقتی که به او اختصاص داده شده است ، وارد سایت آموزشیار شده و مراحل اولیه ثبت نام را انجام دهد.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام دانشگاه دی ماه 1403 - راهنمای ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دی ماه

در پیش ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد ، نیاز به شماره دانشجویی موقت می باشد که این کد در کارنامه نهایی هر یک از داوطلبان درج می شود. پس از انجام مراحل ثبت نام در سایت آموزشیار ، شماره دانشجویی دائم برای دانشجو صادر می شود که باید با این شماره دانشجویی ، شهریه علی الحساب را پرداخت کند. بعد از پرداخت شهریه در سایت آموزشیار ، نوبت به ثبت نام حضوری و ارائه مدارک به دانشگاه است و در نهایت ، انتخاب واحد ترم اول دانشجو انجام می گیرد.

مرتبط بخوانید : مهلت ثبت نام قبول شدگان ارشد دانشگاه آزاد  و مدارک لازم برای ثبت نام قبول شدگان ارشد

مدارک لازم برای ثبت نام قبول شدگان دانشگاه آزاد 1401

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

 

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد برای هر یک از مقاطع از طریق سایت آموزشیار اطلاع رسانی می شود و ارائه اصل و کپی تمام مدارک خواسته شده جهت ثبت نام قطعی الزامی می باشد. دانشجویان علاوه بر مدارک تحصیلی و هویتی خود از جمله ریز نمرات مقطع تحصیلی قبلی ، مدرک مقطع تحصیلی قبلی ، کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت برای آقایان ، شناسنامه ، کارت ملی و عکس ، باید رسید تاییدیه تحصیلی خود را نیز به دانشگاه ارائه کنند که بخشی از این مدارک در زمان پیش ثبت نام اینترنتی هم نیاز می باشند.

مرتبط بخوانید : دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

انصراف از ثبت نام دانشگاه آزاد 1401

اگر از قبول شدگان دانشگاه آزاد هستید ولی بنا به هر دلیلی نمی خواهید در رشته و دانشگاه قبول شده خود ثبت نام کنید ، عدم ثبت نام شما مشکلی برای شرکت در کنکور سال آینده به وجود نمی آورد ولی به شرطی که شهریه پرداخت نکرده باشید. در صورت پرداخت شهریه ترم اول و انصراف از ادامه تحصیل ، شهریه پرداختی شما عودت داده نمی شود اما هزینه انصراف هم از شما دریافت نخواهد شد ولی در صورت ادامه تحصیل و ورود به ترم های بالاتر اگر بخواهید انصراف دهید ، مشمول پرداخت جریمه انصراف از تحصیل خواهید بود.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد غیرانتفاعی بهتره یا ازاد 📞 مقایسه کارشناسی ارشد آزاد و غیرانتفاعی

سوالات شما

  • زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد 1401 تا چه مهلتی است ؟

مهلت ثبت نام قبول شدگان دانشگاه آزاد تا اواسط مهرماه می باشد.

  • نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد چگونه است ؟

قبول شدگان دانشگاه آزاد باید به صورت اینترنتی از طریق سایت آموزشیار ثبت نام خود را انجام دهند و سپس برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی 1402 📞 راهنمای جامع انتخاب رشته با کنکور دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی مدتی پس از آنکه نتایج بر روی سایت سازمان سنجش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر