از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن – راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن ماه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن - راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن ماه

 

دانشگاه آزاد علاوه بر نیمسال اول تحصیلی ، معمولا طرح تکمیل ظرفیت را برای نیمسال دوم تحصیلی یعنی ترم بهمن ماه نیز برگزار می کند ، البته در سال 98 طرح تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ماه اجرا نشد و فقط برای ورودی مهر ماه انجام گرفت و برای سال 99 هنوز اطلاعیه ای مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری تکمیل ظرفیت برای ترم بهمن ماه منتشر نشده است.

در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور آزاد بهمن ماه ، داوطلبان باید از زمان آن و هم چنین شرایط لازم برای شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو ، مطلع گردند تا بار دیگر شانس خود را برای قبولی در رشته و دانشگاه بهتر امتحان کنند. در ادامه مطلب راهنمای کاملی از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را برای رشته های با کنکور می توانید مطالعه کنید.

راهنمای شرکت در تکمیل ظرفیت آزاد بهمن ماه 99

احتمال داده می شود تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای دانشگاه آزاد در نیمسال دوم تحصیلی از نیمه دوم دی ماه آغاز شود و داوطلبان فرصت چند روزه ای دارند که با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و در صورت پذیرش ، از دهه سوم بهمن ماه وارد دانشگاه خواهند شد.

داوطلبان جهت شرکت در تکمیل ظرفیت مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته محل در گروه آزمایشی خود هستند و برای اطلاع از رشته ها و دانشگاه های ارائه شده می توانند دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ماه را از سایت دانلود و بررسی نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای دانشگاه علوم تحقیقات 1401 – در تمام گروه های آزمایشی

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بهمن ماه 99

لینک فوق فوق همزمان با انتشار دفترچه فعال می شود.

کدام دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت هستند ؟

کلیه داوطلبانی که ثبت نام کنکور سراسری را انجام داده اند ، حتی در صورت عدم حضور در آزمون که برایشان کارنامه صادر شده است ، در صورتی که بر اساس مندرجات کارنامه کنکور مجاز به انتخاب رشته آزاد شده باشند ، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت آزاد بهمن هستند.

داوطلبانی که در انتخاب رشته اولیه کنکور سراسری و آزاد در یکی از رشته محل ها پذیرفته شده اند ، در صورت عدم رضایت از رشته خود می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند اما باید دقت داشته باشند که اگر در تکمیل ظرفیت قبول شوند ، اجازه بازگشت به رشته قبلی خود را نخواهند داشت و باید در رشته جدید ثبت نام کنند.

توصیه می شود پیش از اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزاد بهمن ماه ، از ظرفیت رشته ها ، شهریه ، رتبه لازم برای قبولی ، نحوه چیدمان فرم انتخاب رشته برای افزایش شانس پذیرش اطلاع پیدا کنید تا پس از پذیرش نهایی مشکلی ایجاد نشود. در همین راستا می توانید جهت دریافت مشاوره تخصصی از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی “پاسخ با ما” راهنمایی بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان 1402 📞 زمان ، شرایط ثبت نام و لیست رشته ها

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان برای رشته‌ های مختلف بدون کنکور و با کنکور برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر