از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تمدید تاریخ اعزام – نحوه به تعویق انداختن تاریخ اعزام به خدمت سربازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تمدید تاریخ اعزام

 

امکان تمدید تاریخ اعزام سربازی توسط سازمان نظام وظیفه عمومی برای آن دسته از سربازانی که امکان اعزام به خدمت را در موعد مقرر ندارند ، فراهم شده است. شما سربازان اگر می خواهید زمان شروع به خدمت خود را به تعویق بیاندازید ، می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی درخواستی مبنی بر تمدید تاریخ اعزام در سازمان نظام وظیفه عمومی ثبت کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد. اگر شرایط لازم را داشتید ، با درخواست شما موافقت می شود و تاریخی جدید برای تاریخ اعزام شما مشخص خواهد شد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا درباره تمدید تاریخ اعزام سربازی اطلاعات بیشتری به دست آورید.

برای راهنمایی در زمینه دوران آموزشی و خدمت سربازی و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

منظور از تمدید تاریخ اعزام سربازی

مشمولان سربازی پس از آنکه مراحل اعزام به خدمت سربازی خود را انجام می دهند ، برگه ای به آنها تحویل داده می شود که در این برگه زمان اعزام به خدمت سرببازی آنها مشخص است. سربازان باید در زمان مقرر برای حضور در محل خدمت اقدام کنند و در صورت غیبت ، احتمالا اضافه خدمت شامل حال آنها شود.

اما ممکن است بعضی از سربازان بنا به دلایلی امکان اعزام به خدمت در تاریخ تعیین شده را نداشته باشند. برای این دسته از سربازان تسهیلاتی در نظر گرفته شده است بدین صورت که می توانند تقاضای تمدید تاریخ اعزام سربازی خود را داشته باشند. با تمدید تاریخ اعزام سربازی ، غیبت برای مشمول ثبت نمی شود و با شرایط خاصی می تواند از این امکان بهره مند شود.

شرایط تمدید زمان اعزام سربازی

برای تمدید تاریخ اعزام سربازی خود باید یکسری شرایط را داشته باشید که در این بخش بررسی می کنیم :

  • اگر غیبت داشته باشید ، نمی توانید برای تمدید تاریخ اعزام سربازی خود درخواست دهید.
  • برای ثبت درخواست تمدید اعزام سربازی خود باید 40 روز قبل از تاریخ اعزام اقدام نمایید.
  • مشمولان سربازی فقط یکبار می توانند زمان اعزام به سربازی خود را به تعویق بیاندازند.
  • اگر دو برادر مشمول خدمت سربازی همزمان باشند ، یکی از برادران می تواند تا زمان اتمام سربازی برادر خود ، تاریخ اعزام به سربازی خود را به تعویق بیاندازد.
  • سربازان مشمول دارای بیماری های خاص که پزشک مورد تایید نظام وظیفه برای آنها معافیت پزشکی موقت صادر کرده است ، می توانند زمان اعزام به سربازی خود را تغییر دهند.
  • اگر از بستگان درجه یک مشمول سربازی یا همسر او فوت شده باشد ، امکان تغییر زمان سربازی وجود دارد.
  • اگر مشمول یا خانواده او به دلیل بلایای طبیعی آسیب دیده باشند یا منزل محل زندگی آنها خسارت دیده باشد ، می توانند از شرایط تمدید خدمت سربازی بهره مند شوند.
  • مشمولان سربازی که قرار است به حج بروند ، امکان تمدید اعزام به خدمت را دارند.
  • مشمولانی که تاریخ اعزام آنها در مردادماه ، شهریورماه و دی ماه است ، اگر در کنکور سراسری شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته هستند ، می توانند برای منتظر ماندن برای جواب نهایی کنکور ، پرینت کارنامه خود را به سازمان وظیفه تحویل دهند و زمان اعزام به خدمت سربازی خود را به تعویق بیاندازند.
  • مشمولان خدمت سربازی که فرزند معلول دارند و در حال انجام مراحل معافیت از سربازی می باشند ، می توانند زمان سربازی خود را به تعویق بیاندازند.
  • مشمولانی که همسر ، فرزند و پدر آن ها بیمار باشند و نیاز به مراقبت داشته باشند ، امکان تغییر تاریخ اعزام به سربازی خود را دارند.
  • مشمولانی که تاریخ عروسی آن ها با تاریخ اعزامشان در یک روز است ،  امکان تغییر تاریخ اعزام به سربازی خود را دارند.
  • فرزند مشمولی که سن بالاتر از 18 سال دارد و  پدر او در حبس است ، می تواند برای تغییر زمان اعزام به خدمت سربازی خود درخواست دهد.
  • اگر زمان اعزام مشمول با تاریخ کنکور کارشناسی ارشد و دکتری یک زمان باشد ، تغییر زمان اعزام به خدمت امکان پذیر است.
احتمالا این را هم بپسندید  قوانین امریه سربازی - قوانین و مقررات جدید امریه سربازی 1401

راهنمای اقدام به تمدید تاریخ اعزام

متقاضیان تمدید تاریخ اعزام سربازی می توانند به دو روش حضوری یا غیر حضوری اقدام کنند. در روش حضوری می بایست به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید و درخواست خود را با ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز ، ثبت نمایید.

در روش غیر حضوری نیز تمدید تاریخ اعزام سربازی از طریق سایت سخا امکان پذیر است. وارد این سامانه شوید و از بخش خدمات الکترونیک نظام وظیفه ، اقدام نمایید. بدین مظور باید کد ملی خود را در بخش نام کاربری و کد سخا را نیز به عنوان رمز عبور وارد کنید. سپس کد امنیتی تصویر را درج نمایید و دکمه ورود را بزنید

پس از انتقال به صفحه بعد ، در منوی سمت راست صفحه گزینه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که باید بر روی گزینه “تمدید و تعجیل” کلیک نمایید. سپس باقی مراحل را طی کنید تا درخواست شما ثبت شود.

مدارک لازم برای تمدید زمان اعزام به سربازی

برای ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت سربازی باید مدارکی را ارائه کنید که به شرح زیر می باشند

  • کارت ملی و شناسنامه
  • تکمیل فرم مربوط به تمدید زمان اعزام به سربازی
  • معافیت موقت پزشکی: ارائه مدارک مربوط به بیماری مشمول
  • تمدید زمان خدمت برای نتایح نهایی کنکور سراسری شامل ارائه پرینت کارنامه اولیه سنجش
  • تمدید زمان خدمت اگر که پدر مشمول در حبس باشد شامل ارائه گواهی از مراجع قضایی و یا زندان
  • تمدید زمان اعزام به خدمت اگر که روز اعزام به خدمت با تاریخ کنکور کارشناسی ارشد و دکتری یکسان باشد شامل ارائه پرینت کارت ورود به جلسه مشمول
احتمالا این را هم بپسندید  کارت تلفن برای سربازی - خرید و دریافت کارت تلفن برای سربازی

سوالات شما

  •  آیا تمدید تاریخ اعزام سربازی امکان پذیر است ؟

بله سربازان مشمولی که قصد تغییر زمان اعزام به خدمت خود را دارند ، این امکان برای آنها فراهم می باشد.

  • شرایط لازم برای تمدید تاریخ اعزام سربازی چیست ؟

نداشتن غیبت سربازی ، ارائه مدارک مورد نیاز ، ثبت درخواست 40 روز قبل از تاریخ اعزام و … از شرایط لازم برای به تعویق انداختن زمان اعزام به خدمت سربازی می باشند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تغییر یگان آموزشی

تغییر یگان آموزشی – شرایط و نحوه تغییر یگان آموزشی سربازی

  تمام سربازان از جمله سربازان امریه و … پیش از شروع به خدمت ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر