از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه بارگذاری فایل در سامانه دان برای دانشجویان – به همراه راهنمای تصویری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه بارگذاری فایل در سامانه دان برای دانشجویان

 

سامانه دانان که به با نام سامانه دان نیز شناخته می شود ، سامانه راه اندازی شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری کلاس های مجازی و آزمون های آنلاین است. در این سامانه برای تعامل بیشتر دانشجویان و اساتید ، قابلیت هایی تعریف شده است که از جمله این قابلیت ها ، امکان ارائه کلاسی توسط دانشجوست. دانشجویان می توانند با تهیه پاورپوینت و … ارائه با کیفیت تری را در کلاس داشته باشند. با توجه به آشنا نبودن بسیاری از دانشجویان با نحوه بارگذاری فایل در سامانه دان ، در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم.

دانشجویان عزیز اگر برای بارگذاری فایل در سامانه دانان با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان با مشاوران وبسایت مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه بارگذاری فایل در سامانه دان برای دانشجویان

علاوه بر سامانه وادانا ، برخی از واحد های دانشگاه آزاد از سامانه دان برای ارائه آموزش های مجازی استفاده می کنند که کاربری آسان تری نسبت به سامانه وادانا دارد. برای ورود به سامانه دان نیاز به نصب هیچ نرم افزاری مثل فلش پلیر یا ادوبی کانکت نیست و دانشجو تنها با درج شماره دانشجویی و رمز عبور خود ، می توان وارد محیط کلاس یا آزمون های این سامانه شود.

روال برگزاری کلاس های مجازی در سامانه دان معمولا بدین صورت است که اساتید یک فایل را در سامانه بارگذاری می کنند و به صورت صوتی ، تدریس را انجام می دهند. برخی از اساتید برای فعالیت کلاسی دانشجویان نمره در نظر می گیرند که فعالیت کلاسی شامل کنفرانس ، ارائه مطلب و … است و دانشجویانی که فعالیت ها را انجام ندهند ، نمره کلاسی دریافت نخواهند کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه دان دانشگاه ازاد - لینک ورود و راهنمای سامانه دان

برای ارائه در کلاس مجازی باید پاورپوینت یا word تهیه شده را تبدیل به pdf کنید زیرا فقط نسخه pdf در سامانه دان قابل اجرا است. دانشجویان جهت بارگذاری فایل در سامانه باید به استاد درخواست دهند تا برای آنها دسترسی آپلود فایل را باز کند.

پس از اینکه استاد دسترسی ایجاد کرد ، صفحه ای مانند تصویر زیر برای دانشجو نمایش داده می شود که باید بر روی گزینه + سمت راست صفحه کلیک کرده و سپس گزینه “بارگذاری فایل ارائه” را انتخاب نماید.

نحوه بارگذاری فایل در سامانه دانان برای دانشجویان

 

در قدم بعد گزینه “فایل های خود را برای آپلود کشیده و در اینجا رها کنید” را انتخاب نمایید. یا می توانید بر روی لینک “یا برای انتخاب فایل کلیک کنید” کلیک نمایید و محل را از محلی که ذحیره کرده اید ، یافته و وارد سامانه کنید.

نحوه بارگذاری فایل در سامانه دانان برای دانشجویان

پس از بارگذاری فایل طبق شماره گذاری انجام شده در تصویر فوق فایل مورد نظررتان را تیک بزنید (شماره 2) و سپس کلید بارگذاری را که در شماره 3 نشان داده شده است را انتخاب کنید.

چند ثانیه که صبر کنید ، فایل با موفقیت بارگذاری خواهد شد و دانشجویان حاضر در کلاس و همچنین استاد ، فایل شما را مشاهده خواهند کرد.

سوالات متداول

  • نحوه بارگذاری فایل در سامانه دان برای دانشجویان به چه صورت است ؟

راهنمای تصویری نحوه بارگذاری فایل در سامانه دان برای دانشجویان در این مطلب قرار داده شده است.

  • دلیل عدم بارگذاری فایل در سامانه دان چیست ؟

دانشجویان باید برای ارائه در کلاس ، از فایل pdf استفاده کنند و فایل word یا پاورپوینت با مشکل بارگذاری مواجه می شود.

  • نحوه بارگذاری فایل در سامانه دان با گوشی به چه صورت است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  مشکلات آموزش مجازی دانشگاه آزاد - راه حل مشکلات پر تکرار

دانشجویان با گوشی نیز می توانند فایل در سامانه دانان بارگذاری کنند و مراحل بارگذاری نیز در این مطلب قرار داده شده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر