از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

بارم بندی امتحانات نهایی نهم 1402 📞 بارم بندی امتحانات خردادماه نهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بارم بندی امتحانات نهایی نهم

 

نمرات امتحانات نهایی پایه نهم به صورت مستقیم در انتخاب رشته نهم به دهم تاثیر گذار هستند و دانش آموزان این پایه تحصیلی که می خواهند وارد رشته مورد علاقه خود شوند و انتخاب رشته موفقی داشته باشند ، لازم است از بارم بندی امتحانات نهایی مطلع شوند و در مباحثی که مهم تر و پر سوال تر هستند ، تمرکز بیشتری کنند. بارم بندی امتحانات نهایی نهم 1402 توسط سازمان آموزش و پرورش کشور در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه امتحانات نهایی نهم  ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

بارم بندی امتحانات نهایی نهم 1402 

امتحانات نوبت دوم پایه نهم به صورت نهایی برگزار می شوند و دانش آموزان پایه نهم تمام استان ها در یک آزمون مشترک و هماهنگ کشوری شرکت خواهند کرد. سازمان آموزش و پرورش کشور برای نظم بیشتر در برنامه ریزی درسی دانش آموزان ، بارم بندي برای امتحانات نهایی منتشر می کند تا دانش آموزان بدانند که در هر درس کدام مباحث مهم تر هستند و از هر مبحث درسی چند سوال مطرح می شود تا تمرکز بیشتری بر روی آن مباحث داشته باشند.

زمان برگزاری امتحانات نهایی نهم 1402 از اوایل خردادماه است و حداکثر تا اواخر خردادماه ، فرایند برگزاری امتحانات ادامه دار خواهد بود. با توجه به شروع امتحانات از ابتدای خرداد ، بارم بندي امتحانات نیز حداکثر تا اواخر اردیبهشت ماه منتشر می شود و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

احتمالا این را هم بپسندید  برنامه امتحانات نهایی خرداد نهم 1403 📞 زمان برگزاری و دانلود برنامه امتحانات نهایی

شما والدین و دانش آموزان عزیز می توانید تا زمان انتشار بارم بندی امتحانات نهایی نهم سال 1402 ، از بارم بندی زیر اطلاع پیدا کنید.

دانلود فایل بارم بندی امتحانات نهایی نهم

البته به احتمال قوی در امتحانات نهایی 1402 نیز بارم بندی مثل سال های قبل باشد.

بارم بندی امتحانات نهایی نهم برای کدام دروس است

امتحانات نهایی نهم برای دروس فارسی ، ریاضی ، علوم تجربی ، مطالعات اجتماعی ، عربی ، زبان انگلیسی و … برگزار می شود و هر یک از این دروس دارای بارم بندي جداگانه هستند.

مرتبط بخوانید : برنامه امتحانات نهایی خرداد نهم 

مباحث ترم اول پایه نهم به دلیل آنکه یکبار در امتحانات دی ماه مورد آزمون قرار گرفته اند ، در امتحانات نهایی نوبت خرداد ماه سهم کمتری از سوالات را به خود اختصاص می دهند و بیشتر سوالات مطرح شده در امتحانات نهایی نهم ، از درس های ترم دوم است.

حذفیات امتحان نهایی پایه نهم 1402

برای سال 1402 هنوز مشخص نیست که آیا برای امتحانات نهایی پایه نهم حذفیات خواهیم داشت یا خیر و ممکن هم هست که هیچ بخشی از کتاب های درسی حذف نشوند. در سال های قبل به دلیل آنکه بیماری کرونا باعث تعطیلی آموزش حضوری مدارس شده بود و معلمان از طریق آموزش محازی فرصت کافی در تدریس تمام مباحث را نداشتند ، بخش هایی از کتاب های درسی حذف می شدند اما امسال که شرایط برگزاری کلاس های حضوری مثل قبل از کرونا است ، احتمالا هیچ بخشی از کتاب های درسی حذف نشود.

مرتبط بخوانید : نحوه برگزاری امتحانات نهایی – آخرین بخشنامه برای کلیه پایه ها

مشاوره برنامه ریزی و شرکت در امتحانات نهایی نهم

نمرات امتحانات نهایی نهم تاثیر بسیاری در انتخاب رشته نهم به دهم دارند و دانش آموزان باید تمام تلاش خود را برای کسب نمرات خوب به کار بگیرند. اگر برای برنامه ریزی جهت شرکت در امتحانات نهایی نیاز به راهنمایی دارید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما در ارتباط باشید. مشاوران می توانند با تنظیم یک برنامه ریزی درسی اصولی شما را برای کسب نمره خوب در امتحانات نهایی کمک کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  برنامه امتحانات نهایی خرداد دوازدهم 1402 - ریاضی ، تجربی ، انسانی ، علوم و معارف اسلامی

سوالات متداول

  • آیا بارم بندی امتحانات نهایی نهم 1402 منتشر شده است ؟

خیر بارم بندی امتحانات خردادماه نهم 1402 فعلا منتشر نشده است.

  • بارم بندی امتحانات خردادماه نهم را از کدام سایت دریافت کنیم ؟

برای دریافت بارم بندی امتحانات خردادماه نهم می توانید به همین مطلب مراجعه کنید.

  • بارم بندی امتحانات خردادماه نهم برای کدام دروس است ؟

بارم بندی امتحانات خردادماه نهم برای تمام دروس می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط ترمیم نمرات امتحانات نهایی برای داوطلبان کنکور

شرایط ترمیم نمرات امتحانات نهایی برای داوطلبان کنکور 1403 📞 راهنمای کامل

  همانطور که می دانید ، هر ساله بخشی از نمره نهایی آزمون را سوابق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر