از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ایا مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403 تمدید می شود 📞 ثبت نام با تاخیر کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ایا مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 تمدید می شود

ثبت نام کنکور سراسری 1403 نوبت اول از آذرماه و نوبت دوم از فروردین ماه آغاز می شود و حداکثر ده روز نیز به داوطلبان فرصت داده‌ می شود که با مراجعه به سایت سازمان سنجش و واریز هزینه ثبت نام ، برای نام نویسی در آزمون گروه یا گروه های آزمایشی مورد علاقه خود اقدام نمایند. پس از پایان مهلت ثبت نام یک هفته الی ده روزه کنکور سراسری ، تعدادی از داوطلبان به دلیل اطلاع نداشتن از زمان ثبت نام یا کامل نبودن مدارکشان از این فرایند جا می مانند و سوالی که دارند این است که ایا مهلت ثبت نام کنکور سراسری تمدید می شود؟اگر شما هم از ثبت نام کنکور جا مانده‌ اید ، برای اطلاع از زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1403 تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شما داوطلبان عزیز می توانید برای اطلاع از زمان تمدید ثبت نام کنکور سراسری 1403 با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ایا مهلت ثبت نام کنکور سراسری تمدید می شود

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور ، زمان ثبت نام کنکور سراسری 1403 برای کنکور نوبت اول از تاریخ 6 الی 11 آذرماه می باشد همچنین زمانبندی ثبت نام کنکور تیرماه 1403 از 7 الی 12 فروردین ماه می باشد.

پس از پایان زمان ثبت نام ، سازمان سنجش فرصت مجددی را در اختیار داوطلبان جا مانده‌ از ثبت نام قرار می دهد تا همه علاقه مندان بتوانند در این آزمون شرکت نمایند.  البته هنوز تاریخ دقیقی برای تمدید مهلت ثبت نام کنکور از سوی سازمان سنجش اعلام نشده‌ است و به محض اطلاع رسانی سایت سنجش ، در اینجا به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.

مرتبط بخوانید :  شرایط فارغ التحصیلان برای شرکت در کنکور

نحوه ثبت نام جاماندگان کنکور 1403

روال ثبت نام با تاخیر کنکور بدین صورت است که داوطلبان جامانده‌ باید پس از ورود به سایت سازمان سنجش ، هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری واریز نمایند. هر داوطلب مجاز است که حداکثر در یک گروه آزمایشی اصلی و یک یا دو گروه آزمایشی شناور شرکت نماید ولی به ازای هر یک گروه آزمایشی باید کارت های اعتباری جداگانه تهیه شده‌ و هزینه مجزا پرداخت شود. هزینه ثبت نام کنکور 1403 نیز به مبلغ 208 هزار تومان در هر گروه آزمایشی است.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور چندمه 📞 کنکور سراسری نوبت اول و دوم 1403 چندمه

پس از پرداخت هزینه و تهیه سریال ثبت نام ، می توانید مراحل ثبت نام را آغاز کنید. برای تکمیل برگه ثبت نام کنکور نیازمند عکس ، مشخصات تحصیلی ، مشخصات شناسنامه ای و … می باشد.

اطلاعات و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور بهتر است از قبل تهیه شوند تا در زمان تکمیل فرم ثبت نام ، اطلاعات ناقص نداشته باشید. پس از تکمیل فرم و تایید نهایی نیز حتما باید شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام کنکور را دریافت نمایید که این دو کد به معنای موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست.

به شما داوطلبان عزیز توصیه می شود که پیش از اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنکور ، حتما دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود کرده‌ و بخش های مهم آن را مطالعه کنید. زیرا ممکن است شرایط جدیدی در کنکور لحاظ شده‌ باشد که شما باید اطلاع داشته باشید.

داوطلبانی که علاقه مند هستند در یک گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی ، انسانی) و یک یا دو گروه آزمایشی شناور (هنر و زبان) شرکت نمایند ، می بایست برای ثبت نام در هر یک از این گروه ها یک کارت اعتباری مجزا تهیه کرده‌ و هزینه جداگانه بپردازند. این دسته از داوطلبان در زمان شرکت در کنکور نیز باید به تعداد گروه های آزمایشی که شرکت کرده‌ اند ، کارت ورود به جلسه دریافت نمایند.

مرتبط بخوانید : هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری

ویرایش فرم در مهلت مجدد ثبت نام کنکور

در مهلت مجدد ثبت نام کنکور ، داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده‌ اند می توانند فرم ثبت‌ نام خود را از سایت سنجش دریافت کرده‌ و آن را ویرایش کنند. برای ویرایش فرم ثبت نام کنکور نیازی به خرید کارت اعتباری و واریز هزینه نیست و تمام بخش های فرم از عکس ثبت نام گرفته تا کد های درج شده‌ قابل ویرایش هستند. به همه داوطلبان توصیه می شود که در مهلت مجدد حتما یکبار فرم ثبت نام خود را دریافت و بررسی کنند تا در صورت وجود هر گونه مغایرت ، فرصت اصلاح داشته باشند.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور برای ویرایش معدل

دانش آموزان پایه دوازدهم در زمان ثبت نام کنکور سراسری نوبت های دی ماه و تیرماه ، معدل مشخصی ندارند. به همین دلیل پیگیر تمدید مهلت ثبت نام کنکور هستند تا بتوانند معدل واقعی خود را درج نمایند. سازمان سنجش در زمان انتخاب رشته کنکور احتمالا فرصت ویرایش اطلاعات کنکور را برای این دسته از داوطلبان فراهم کند که در این زمان می توانید معدل خود را ویرایش نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کنکور دی - زمان و راهنمای ثبت نام کنکور دی 1402

سوالات متداول

  • ایا مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403 تمدید می شود ؟

بله پیش بینی می شود که همچون سال های قبل ، امسال نیز مهلت ثبت نام کنکور تمدید شود.

  • مهلت ثبت نام کنکور چند بار تمدید می شود ؟

معمولا مهلت ثبت نام کنکور دو بار تمدید می شود.

  • مهلت ثبت نام کنکور برای چند روز تمدید می شود ؟

معمولا تعداد روزهای تمدید زمان ثبت نام کنکور کمتر از 3 روز است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران 📞 نکات انتخاب بهترین آموزشگاه کلاس کنکور

پیدا کردن بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران می تواند کار سختی باشد چرا که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر