از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعتراض به نتایج ازمون وکالت قوه قضاییه 1402 – اعتراض به ازمون کتبی و مصاحبه وکالت قوه قضاییه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعتراض به نتایج ازمون وکالت قوه قضاییه

 

پس از برگزاری آزمون کتبی وکالت قوه قضاییه ، به فاصله چند هفته پس از برگزاری نتایج آن اعلام می گردد و پذیرفته شدگان وارد مرحله مصاحبه می شوند. مصاحبه آزمون وکالت قوه قضاییه به صورت شفاهی انجام می شود و با انتخاب پر تردد ترین شهر در هر استان ، از داوطلبان دعوت به عمل می آید. در این میان ممکن است بعضی از داوطلبان نسبت به نتایج مرحله مصاحبه آزمون وکالت قوه قضاییه اعتراض داشته باشند به همین دلیل مرکز وکلا قوه قضاییه ، این امکان را فراهم ساخته است تا داوطلبان معترض بتوانند درخواست خود را ثبت نمایند. در صورتی که اعتراض داوطلب مورد قبول واقع شود ، مجددا در مصاحبه شرکت خواهد کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را برای اعتراض به نتایج ازمون وکالت قوه قضاییه 1402 به طور کامل راهنمایی کنیم.

اگر برای اعتراض به نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه نیازمند راهنمایی هستید ، با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. 

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا اعتراض به نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه امکان پذیر است

ابتدا لازم است بررسی کنیم که آیا اعتراض به نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه امکان پذیر است یا خیر. در این رابطه بهتر است بدانید که اعتراض به آزمون وکالت قوه قضاییه در مرحله مصاحبه فراهم می باشد. مصاحبه آزمون وکالت قوه قضاییه شامل سنجش اطلاعات حقوقی ، سنجش اطلاعات در مورد احکام شرعی و سنجش روان شناختی می باشد که بعضی از داوطلبان موفق به پذیرش در این مرحله نمی شوند. اگر شما هم در مصاحبه آزمون رد شده اید ، می توانید به ذکر دلایل موجه ، درخواست اعتراض داشته باشید.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 

زمان اعتراض به نتایج ازمون وکالت قوه قضاییه

زمان اعتراض به نتایج ازمون وکالت قوه قضاییه مدتی پس از انتشار نتایج است. سال گذشته  تا 4 مهرماه ، فرصت برای اعتراض به نتیجه وجود داشت و پیش بینی می شود امسال هم تا هفته اول مهرماه ، شرایط برای اعتراض به نتایج فراهم باشد. با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق ، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار موثق را پیگیری نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام آزمون وکالت 1401 - نحوه پرداخت و خرید کارت

نحوه اعتراض به نتایج ازمون وکالت قوه قضاییه

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد ، آزمون وکالت قوه قضاییه شامل دو مرحله کتبی و شفاهی است و ورود به آزمون شفاهی فقط با کسب نمره قبولی در مرحله کتبی امکان پذیر است. داوطلبانی که در مرحله مصاحبه شفاهی آزمون موفق به قبولی نشده اند ، امکان اعتراض برای آنها فراهم است اما اگر به نتیجه آزمون کتبی اعتراض دارید ، اعتراض شما پذیرفته نیست.

شایان ذکر است که فقط داوطلبان پذیرفته نشده در هیچ یک از حوزه های انتخابی ، مجاز به اعتراض هستند و امکان اعتراض به حوزه انتخابی وجود ندارد. سایت اعتراض به نتایج ازمون وکالت قوه قضاییه احتمالا سایت مرکز وکلا قوه قضاییه به نشانی judiciarybar.ir باشد. با شروع شدن فرایند اعتراض به نتایج ، راهنمای تصویری آن را در این مطلب برای شما قرار خواهیم داد.

مرتبط بخوانید : دفترچه آزمون وکالت قوه قضاییه

سوالات شما

  • آیا امکان اعتراض به نتیجه ازمون وکالت قوه قضاییه وجود دارد ؟

بله ، داوطلبانی که در مصاحبه ازمون وکالت قوه قضاییه رد شده اند در صورت داشتن اعتراض ، می توانند درخواست خود را ثبت کنند.

  • آیا می توان به نتایج آزمون تستی وکالت قوه قضاییه اعتراض کرد ؟

درخواست های اعتراض به آزمون کتبی وکالت قوه قضاییه پذیرفته نمی شوند.

  • سایت اعتراض به ازمون وکالت قوه قضاییه کدام سامانه است ؟

سامانه اعتراض به آزمون وکالت قوه قضاییه احتمالا سایت مرکز وکلا قوه قضاییه به نشانی judiciarybar.ir باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت وکالت

تکمیل ظرفیت وکالت 1402 📞 آیا تکمیل ظرفیت وکالت برگزار خواهد شد

تکمیل ظرفیت وکالت در شرایطی که ظرفیت پذیرش اختصاص داده‌ شده‌ به استان های مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر