از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 📞 جواب آزمون وکالت قوه قضاییه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

 

داوطلبانی که در آزمون وکالت قوه قضاییه شرکت کرده‌ اند منتظر اعلام نتایج هستند. جواب آزمون وکالت قوه قضاییه طی دو مرحله اعلام می شود ، در مرحله اول نتایج آزمون کتبی اعلام می شود و نوبت دوم نتایج نیز مربوط به آزمون شفاهی است. سایت اعلام نتایج هر یک از این مراحل متفاوت می باشد و شرکت کنندگان آزمون باید در موعد مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده‌ و کارنامه خود را دریافت نمایند. در ادامه این مطلب به بررسی زمان و سایت اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه پرداخته خواهد شد. لطفا با ما همراه باشید

سوالات خود را درباره دریافت نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه از مشاوران ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1402

آزمون وکالت چند سالی است که توسط مرکز وکلا قوه قضاییه برگزار می شود و داوطلبان واجد شرایط که علاقه مند به اشتغال در قوه قضاییه می باشند ، می بایست در آزمون شرکت کرده‌ و نمره لازم را به دست آورند. نتايج آزمون وکالت این مرکز طی دو مرحله اعلام می شود و حدود 2 تا 3 ماه پس از برگزاری آزمون ، نتايج در دسترس داوطلبان قرار دارد. سال قبل ، زمان اعلام نتايج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه در 31 مردادماه بوده‌ است و پیش بینی می کنیم در سال آینده نیز نتیجه اولیه در همین تاریخ حدودی اعلام گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 📞 لیست کامل مدارک

پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون وکالت قوه قضاییه راهی مرحله دوم یعنی مرحله شفاهی تخصصی می شوند. پذیرش نهایی در آزمون مشروط به قبولی در مصاحبه شفاهی علمی – تخصصی است و نتیجه این مرحله از آزمون حدود یک ماه پس از آن اعلام می شود. سال گذشته ، نتیجه نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه در تاریخ 30 شهریورماه منتشر شد و برای سال جاری هنور تازیخ دقیق اعلام نتیجه مشخص نشده‌ است.

مرتبط بخوانید : تاریخ ثبت نام آزمون قوه قضاییه

سایت دریافت نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

سایت دریافت نتایج اولیه و جواب نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه متفاوت است. داوطلبان برای دریافت نتایج اولیه آزمون باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی  azmoon.org مراجعه کنند. در این سامانه باید پس از انتخاب گزینه “مشاهده نتایج” و درج اطلاعات خود ، نتایج را مشاهده نمایند.

همچنین نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه در سایت جذب قوه قضاییه به نشانی jazb.23055.ir منتشر می شود. شرکت کنندگان آزمون که به مرحله مصاحبه راه یافته اند ، برای دیدن‌ جواب مصاحبه خود باید به این سایت مراجعه کنند و با وارد کردن‌ اطلاعات خواسته شده‌ ، نتیجه را دریافت نمایند.

اعتراض به اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

پس از اعلام نتیجه اولیه و نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه ، فرصت اعتراض برای معترضان فراهم است. اگر پس از دریافت کارنامه خود نسبت به آن اعتراضی داشتید می توانید از طریق همان سایت اقدام به ثبت اعتراض کنید. درخواست اعتراض شما مورد بررسی قرار می گیرد و پاسخ آن اعلام می شود.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام ازمون قضاوت قوه قضاییه

مشاوره دریافت نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

برای پیگیری اخبار مربوط به زمان انتشار نتیجه آزمون وکالت قوه قضاییه می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و به محض انتشار نتایج ، مطلع شوید. همچنین اگر برای دریافت اینترنتی کارنامه آزمون خود با مشکلی مواجه شده‌ اید و نیاز به راهنمایی دارید ، مشاوران مرکز شما را راهنمایی می کنند تا کارنامه را دریافت نمایید. مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما در زمینه اعتراض به نتایج نیز به شما کمک می کنند. می توانید تماس بگیرید و از طریق برقراری ارتباط با کارشناس مربوطه ، راهنمایی شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج آزمون وکالت دادگستری 1401 - زمان و سایت دریافت نتیجه ازمون وکالت

سوالات شما

  • آیا نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 منتشر شده‌ است ؟

خیر ، در حال حاضر نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه منتشر نشده‌ است.

  • زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 در چه تاریخی است ؟

نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه معمولا در مردادماه و نتایج نهایی در اواخر شهریورماه منتشر می شود.

  • نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه را از کدام سایت ببینیم ؟

سایت مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه متفاوت است که در این مطلب بررسی کردیم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت وکالت

تکمیل ظرفیت وکالت 1402 📞 آیا تکمیل ظرفیت وکالت برگزار خواهد شد

تکمیل ظرفیت وکالت در شرایطی که ظرفیت پذیرش اختصاص داده‌ شده‌ به استان های مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر