از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه آزمون وکالت قوه قضاییه 1403 📞 زمان انتشار و دانلود دفترچه ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه آزمون وکالت قوه قضاییه

برای ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضاییه یک دفترچه راهنما منتشر می شود که داوطلب باید قبل از اقدام به ثبت نام در سایت این دفترچه را مطالعه کند تا از شرایط شرکت در آزمون مطلع شود. لینک دانلود دفترچه آزمون وکالت قوه قضاییه در همان سایت ثبت نام قرار داده‌ می شود و حتما باید جدیدترین دفترچه مورد بررسی داوطلبان قرار بگیرد زیرا ممکن است نسبت به سال های قبل تغییراتی در شرایط و ضوابط آزمون اعمال شده‌ باشد که نیاز است داوطلب اطلاع داشته باشد. در ادامه این مطلب ضمن بررسی زمان انتشار دفترچه آزمون وکالت قوه قضاییه 1403 ، لینک دانلود آن را نیز قرار خواهیم داد. همراه ما باشید.

سوالات خود را درباره ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه از مشاوران ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1403

همانطور که در ابتدای مطلب نیز بررسی شد ، داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه هستند باید دفترچه را بررسی کنند زیرا در دفترچه توضیحاتی راجع به شرایط آزمون و صلاحیت های علمی و قانونی داوطلبان ارائه شده‌ است که متقاضی باید واجد آنها باشد. دفترچه راهنما در اولین روز شروع ثبت نام منتشر می شود و از طریق سایت می توان آن را دانلود کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 - پرینت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قضاییه

با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1403 اعلام نشده‌ است ، مشخص نیست که دفترچه راهنما در چه تاریخی منتشر می شود. سال قبل این دفترچه در روز 18 فروردین ماه در دسترس داوطلبان قرار گرفت که احتمالا امسال نیز در همین تاریخ فایل دفترچه در قالب فایل پی دی اف منتشر شده‌ و در اختیار داوطلبان قرار بگیرد.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

سایت دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1403

مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه دفترچه راهنمای آزمون را در سایت به صورت فایل پی دی اف منتشر می کند. داوطلبان از طریق سایت می توانند دفترچه را دانلود کنند. سال گذشته ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه در سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام شد و دفترچه راهنما نیز از طریق این سایت قابل دریافت بود.

امسال نیز انتظار می رود مشابه با سال گذشته ثبت نام در سایت مذکور انجام بگیرد و داوطلب می تواند از سایت دفترچه را دریافت نماید. به محض انتشار دفترچه ، لینک دانلود آن را در این مطلب برای شما قرار خواهیم داد.

مرتبط بخوانید : زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه

اطلاعات داخل دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه

اطلاعاتی که داخل دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضایيه درج شده‌ اند شامل شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون ، نحوه ثبت نام اینترنتی آزمون و … می باشد. همچنین راجع به زمان و محل برگزاری آزمون و زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، توضیحات کاملی ارائه شده‌ است.

احتمالا این را هم بپسندید  ضرایب آزمون وکالت 1402 📞 ضرایب آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری

پس از اینکه دفترچه را مطالعه کردید ، می توانید با پرداخت هزینه در سایت دانشگاه آزاد ، مراحل ثبت نام خود را آغاز نمایید. هزینه ثبت نام در دفترچه درج می شود و نحوه پرداخت آن به صورت اینترنتی و در سایت azmoon.org می باشد. با واریز موفقیت آمیز هزینه ، دسترسی شما برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون ایجاد می شود و می بایست اطلاعات و مدارک خواسته شده‌ را وارد فرم کنید.

در پایان مراحل ثبت نام نیز حتما باید کد پیگیری ارائه شده‌ توسط سامانه را یادداشت نمایید. این کد به منزله موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست و اگر آن را دریافت نکردید ، احتمالا مشکلی در مراحل ثبت نام شما وجود دارد.

مرتبط بخوانید : کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه

سوالات شما

  • دفترچه آزمون وکالت قوه قضاییه 1403 چه زمانی منتشر می شود ؟

زمان دقیق انتشار دفترچه راهنمای آزمون وکالت قوه قضايیه 1403 اعلام نشده‌ است اما سال گذشته در تاریخ 18 فروردین ماه منتشر شد.

  • دفترچه آزمون وکالت قوه قضائیه را از کدام سایت دریافت کنیم ؟

سایت انتشار دفترچه راهنمای آزمون وکالت قوه قضايیه سایت دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

  • در دفترچه ثبت نام ازمون وکالت قوه قضاییه چه اطلاعاتی درج شده‌ است ؟

در دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضایيه راجع به شرایط و ضوابط آزمون ، مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ازمون و … توضیحاتی ارائه شده‌ است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت وکالت

تکمیل ظرفیت وکالت 1402 📞 آیا تکمیل ظرفیت وکالت برگزار خواهد شد

تکمیل ظرفیت وکالت در شرایطی که ظرفیت پذیرش اختصاص داده‌ شده‌ به استان های مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر