از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 📞 لیست کامل 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 چند هفته پس از انتخاب رشته‌ کنکور تربیت مهلم از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود و دعوت شدگان باید در تاریخ تعیین شده‌ ، در محل مصاحبه حضور یابند. همانطور که می دانید ، نتایج دانشگاه فرهنگیان در دو مرحله اعلام می شود که مرحله اول معرفی داوطلبان واجد شرایط شرکت در مصاحبه است و در نتایج مرحله دوم ، پذیرفته شدگان نهایی مشخص می شوند.

با دریافت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از مشاوران با تجربه ما و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، قبولی خود را تضمین کنید. برای ارتباط با مشاوران کافیست تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

طبق روال سال های قبل ، امسال نیز اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چند روز تا چند هفته پس از پایان انتخاب رشته‌ کنکور تربیت معلم اعلام می شود. در این مرحله از اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ، داوطلبان واجد شرایط به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند بنابراین دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به معنای پذیرش قطعی نیست.

مرتبط بخوانید : تراز لازم قبولی دانشگاه فرهنگیان

نحوه اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

داوطلبانی که در فرم انتخاب رشته‌ تربیت معلم ، رشته‌ های تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان را قرار داده‌ اند ، برای اطلاع از اینکه آیا جزو دعوت شدگان به مصاحبه هستند یا خیر ، لازم است در تاریخ اعلام شده‌ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و با درج مشخصات شان ، از دعوت یا عدم دعوت خود مطلع گردند.

احتمالا این را هم بپسندید  نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی تربیت بدنی 1402 - هزینه‌ ثبت‌ نام و معاینات پزشکی

بدین منظور پس از ورود به سایت سازمان سنجش بر روی  لینک اعلام نتیجه رشته‌ های دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال 1403 کلیک کنید و سپس در صفحه نمایش داده‌ شده‌ از طریق یکی از روش ها (شماره پرونده + شماره شناسنامه یا شماره داوطلبی + شماره شناسنامه) ، کارنامه خود را دریافت نمایید.

برای دریافت نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ، دسترسی به شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1403 ضروری است و اگر این اطلاعات را فراموش کرده‌ اید و یا به هر دلیلی در دسترس ندارید ، توصیه می شود با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما به شماره تماس 9099071612 تماس بگیرید تا با ارسال درخواست در سایت سنجش ، اطلاعات شما را بازیابی کنند.

مرتبط بخوانید : چرا به مصاحبه فرهنگیان دعوت نشدم 

مشاوره اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

همانطور که با مطالعه این مطلب متوجه شدید ، نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان طی دو مرحله اعلام می شود. داوطلبانی که واجد شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان هستند ، یعنی تراز بالای 6500 دارند ، از شرط معدل دانشگاه فرهنگیان و شرط سنی برخوردار هستند و … برای مصاحبه دعوت خواهند شد ولی دعوت شدن به معنای قبولی قطعی نیست و باید در این مرحله نیز نمره حد نصاب لازم را کسب نمود.

مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان نیز هم از سوی سایت دانشگاه فرهنگیان و هم توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد و داوطلبان تمام مدارک را در روز مصاحبه همراه خود داشته باشند.

چند هفته پس از برگزاری مصاحبه و همزمان با اعلام نتایج نهایی یعنی اواخر شهریورماه ، نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان نیز مشخص خواهد شد و پذیرفته‌ شدگان قطعی اعلام می شوند.

مرتبط بخوانید :  مشکلات عدم شرکت در مصاحبه فرهنگیان

سوالات متداول

  • اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در چه تاریخی اعلام خواهد شد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  محل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403📞 زمان و مکان مصاحبه فرهنگیان

نتایج اولیه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چند روز پس از پایان مهلت انتخاب رشته‌ ، اعلام می شود.

  • زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 چه تاریخی است ؟

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان معمولا در اوایل شهریورماه برگزار می شود.

  • چگونه اطلاع یابیم که آیا به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شده‌ ایم یا خیر ؟

برای اطلاع از اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر