از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرکت نکردن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1402 📞 مشکلات عدم شرکت در مصاحبه فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شرکت نکردن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

ممکن است شما به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شوید اما بنا به دلایلی نخواهید در مصاحبه شرکت کنید و این سوال برای شما پیش می آید که شرکت نکردن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باعث چه مشکلاتی می شود ؟ آیا در صورت دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و عدم حضور به موقع در جلسه مصاحبه ، داوطلب از شرکت در کنکور سال آینده محروم می شود ؟ آیا با شرکت نکردن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ، انتخاب های بعدی از بین می روند ؟ تیم مشاوره پاسخ با ما این مطلب را آماده کرده‌ است تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهد. همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شرکت نکردن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در موعد مقرر 1402 

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مدتی پس از اتمام فرایند انتخاب رشته‌ کنکور اجرا می شود که زمان آن معمولا در دهه اول شهریورماه می باشد. داوطلبانی که به مصاحبه دعوت می شوند در صورت تمایل به پذیرش در دانشگاه باید در روز و ساعت مقرر در جلسه مصاحبه حضور یابند زیرا ممکن است زمان مصاحبه برای جاماندگان تمدید نشود. بنابراین اگر از مصاحبه دانشگاه فرهنگیان جا مانده‌ اید ، باید منتظر تمدید زمان باشید که احتمال آن زیاد نیست.

مرتبط بخوانید : زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

شرکت نکردن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و محرومیت از کنکور سال آینده

بیشترین نگرانی داوطلبانی که به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شده‌ اند اما نمی خواهند در مصاحبه حضور یابند ، از محرومیت شرکت در کنکور سال آینده است و اگر شما هم این نگرانی را دارید ، در این رابطه لازم است بدانید که دعوت شدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به معنای پذیرش قطعی در دانشگاه نیست بنابراین باعث محرومیت از کنکور سال آینده نمی شود. محرومیت از کنکور سال آینده فقط داوطلبانی را شامل می شود که در یک دانشگاه روزانه پذیرفته شده‌ اند که حتی در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه نیز محرومیت یکساله آنها برای انتخاب مجدد دانشگاه روزانه پابرجاست.

احتمالا این را هم بپسندید  انتقالی دانشگاه فرهنگیان 1402 - شرایط انتقالی دانشگاه فرهنگیان

لازم به ذکر است که شما اگر به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان بروید و جزو قبول شدگان نهایی دانشگاه شوید اما برای ثبت نام در دانشگاه اقدام نکنید ، محرومیت یکساله از انتخاب دانشگاه روزانه خواهید داشت ، به عبارتی دیگر می توانید ثبت نام کنکور سال آینده را انجام دهید ولی مجاز نیستید که از رشته‌ های دانشگاه روزانه انتخاب کنید.

مرتبط بخوانید : چرا به مصاحبه فرهنگیان دعوت نشدم

شرکت نکردن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و از بین رفتن انتخاب های بعدی

داوطلبانی که به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت می شوند معمولا رشته‌ های این دانشگاه را جزو انتخاب های اول فرم انتخاب رشته‌ کنکور خود قرار می دهند تا برای دعوت به مصاحبه شانس بیشتری داشته باشند برای مثال داوطلب اگر قصد قبولی در دانشگاه فرهنگیان را داشته باشید ، باید در 20 انتخاب اول فرم انتخاب رشته‌ کنکور خود رشته‌ های دانشگاه را قرار دهد تا دانشگاه متوجه شود که داوطلب علاقه مند به شرکت در مصاحبه است.

حال اگر داوطلبی برای مصاحبه دعوت شود اما تمایلی به شرکت در این مرحله نداشته باشد ، تکلیف انتخاب های بعدی فرم انتخاب رشته‌ کنکور چه می شود ؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که اگر در جلسه مصاحبه حضور نیابید ، انتخاب های بعدی فرم انتخاب رشته‌ کنکور شما از بین نمی روند و در صورت داشتن‌ رتبه و تراز لازم در هر یک از رشته‌ های انتخابی ، پذیرفته‌ خواهید شد.

مرتبط بخوانید : اگر در مصاحبه فرهنگیان رد شویم چه میشود

سوالات شما

  • آیا شرکت نکردن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باعث محرومیت از شرکت در کنکور سال اینده می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته آموزش کودکان استثنایی - طبق آخرین رتبه قبولی 1400 و 99

خیر ، شرکت نکردن‌ در مصاحبه فرهنگیان مانعی برای شرکت در کنکور سال آینده نیست زیرا دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان جزو پذیرفده‌ شدگان قطعی نیستند.

  • آیا شرکت نکردن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باعث از بین رفتن انتخاب های بعدی فرم انتخاب رشته‌ کنکور می شود ؟

داوطلبان در صورت دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ولی عدم حضور در جلسه مصاحبه ، انتخاب های بعدی فرم انتخاب رشته‌ کنکور آنها مورد بررسی قرار می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر