از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه دانلود کلاسهای مجازی – آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

 

همانطور که می دانید ، همزمان با تعطیل شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی از اواخر سال 98 ، هر یک از دانشگاه ها سامانه ای را برای ارائه آموزش مجازی و برگزاری کلاسهای آنلاین راه اندازی کردند و دانشجویان نیز موظف هستند تا زمان تشکیل کلاسهای حضوری دانشگاه ، از طریق سامانه معرفی شده توسط دانشگاه خود ، پیگیر درس و دانشگاهشان باشند. یکی از مزایای برگزاری کلاس های آنلاین ، امکان دانلود فیلم آموزشی هر جلسه است تا از این طریق دانشجویانی که به هر دلیل مثل عدم دسترسی به اینترنت نتوانند سر ساعت در کلاس درس حضور داشته باشند ، بعدا کلاس را دانلود و مشاهده نمایند. در ادامه آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین را توضیح خواهیم داد ، اگر سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات بپرسید.

 آموزش ضبط و دانلود ویدیوهای آنلاین

دانشجویان عزیزی که بنا به دلایلی نتوانسته اند راس ساعت در کلاس های آنلاین حضور یابند ، نگران نباشند ، سامانه برگزاری کلاس مجازی این امکان را برای شما فراهم کرده است که کلاس را دانلود و ذخیره نمایید. بدین منظور پس از ورود به محیط کلاس از نوار بالای صفحه مطابق تصویر زیر بر روی گزینه Meeting کلیک کنید.

آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین
آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین

 

در مرحله بعدی گزینه Recording   را انتخاب کنید تا فایل کلاسهای ضبط شده نمایش داده شوند. سپس باید نوع دسترسی هر فایل تعیین شود که به صورت خصوصی ، عمومی و عمومی همراه با رمز ورود قابل تنظیم است.

آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین
آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین

 

از چک باکس سمت چپ ، تیک فایل مورد نظر را فعال و بر روی عبارت Aceess Type کلیک نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  کلاسهای ضبط شده پیام نور - راهنمای دانلود و تماشای کلاسهای آنلاین

در مرحله بعد دو حالت وجود دارد :

  1. Private  : اگر فایل انتخابی در این حالت تنظیم شود ، فقط دانشجویانی که برای ورود به آن کلاس دارای نام کاربری و رمز عبور هستند می توانند کلاس را دانلود و مشاهده کنند.
  2.  Public  : اگر فایل انتخابی در این حالت تنظیم شود ، تمام افرادی که لینک کلاس به آنها داده شود می توانند وارد کلاس شوند.
آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین
آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین

 

البته گزینه دیگری نیز به صورت Public به همراه رمز عبور قابل تنظیم است که در این حالت فقط افرادی که به آنها رمز عبور داده شود می توانند وارد کلاس شوند.

آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین
آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین

 

 

اگر تنظیمات دسترسی به صورت Public یا Public به همراه Passcode باشد ، حهت اشتراک گذاری فیلم آموزشی برای دیگران لازم است مطابق تصویر زیر لینک را کپی و برای افراد مد نظر ارسال نمایید.

نحوه دانلود کلاسهای مجازی

برای دانلود فایل آموزشی سامانه کلاس مجازی می بایست مطابق تصویر زیر ، از منوی Actions بر روی گزینه  Make Offline کلیک کنید. سپس در صفحه ایجاد شده ، نوع پسوند و کیفیت فایل خروجی را تعیین نمایید.

 

آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین
آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد سامانه برگزاری کلاس های آنلاین از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

احتمالا این را هم بپسندید  چگونه کلاس آنلاین را ضبط کنیم - راهنمای ضبط کلاس مجازی

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

 آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین | نکات مهم

  • امکان دانلود کلاس های مجازی تنها در سامانه هایی امکان پذیر است که در بستر  ادوب کانکت (Adobe Connect) اجرا می شوند و بعضی سامانه ها مثل سامانه دانان دانشگاه آزاد ، دسترسی دانلود کلاس را برای دانشجویان غیر فعال کرده اند.
  • هر یک از دانشجویان که به جلسه دسترسی دارند ، می توانند کلاس را ضبط و دانلود نمایند.
  • برای ایجاد دسترسی به سایر افرادی که جزو دانشجویان یک کلاس نیستند ، باید در تنظیمات دسترسی تیک عبارت Public را فعال نمایید و لینک کلاس نیز باید برای فرد مورد نظر ارسال شود.
  • برای دانلود کلاس مجازی باید کلاس توسط استاد به پایان برسد و امکان دانلود سریع و حین برگزاری کلاس وجود ندارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

یک نظر

  1. سلام دسترسی های بالا در بخش meeting برای دانشجویان وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر