از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چگونه کلاس آنلاین را ضبط کنیم – راهنمای ضبط کلاس مجازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چگونه کلاس آنلاین را ضبط کنیم

 

چگونه کلاس آنلاین را ضبط کنیم ؟ همانطور که می دانید با همه گیر شدن بیماری کرونا ، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تصمیم گرفتند که روند برگزاری کلاس ها را از حضوری به مجازی تغییر دهند و تا زمانی که شرایط تشکیل کلاس حضوری مثل قبل فراهم نباشد ، برای جلوگیری از تجمع دانشجویان ، تمامی آموزش ها به صورت حضوری خواهد بود. برگزاری کلاس های آنلاین مزایایی را دارد که یکی از این مزایا امکان ضبط کلاس و دسترسی به محتوای آموزشی در زمان های مورد نیاز است.

در واقع دانشجویان و دانش پژوهان به راحتی می توانند صحبت های مدرس و محتوای آموزشی ارائه شده در کلاس را ذخیره نمایند و هر زمانی که نیاز بود ، از طریق ویدیوهای ذخیره شده به رفع اشکال بپردازند. در ادامه آموزش خواهیم داد که چگونه کلاس آنلاین را ضبط کنیم. پس از مطالعه مطلب اگر سوالی داشتید ، حتما با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

چگونه کلاس آنلاین را ضبط کنیم

دانشجویانی که در کلاس های مجازی دانشگاه شرکت می کنند و یا فراگیران و دانش پژوهانی که از طریق سامانه مدیریت یادگیری پیگیر دوره های آموزش ضمن خدمت هستند ، می توانند کلاس های آنلاین را ذخیره سازی و ضبط کنند و در زمان هایی که نیاز به رفع اشکال دارند ، بدون آنکه به استاد یا مدرس مراجعه کنند و با استفاده از همین ویدیو های ذخیره شده ، مشکلات خود را برطرف نمایند.

کاربرد کلاسهای مجازی ذخیره شده بیشتر در زمان امتحانات پایان ترم است و با توجه به اینکه اکثر دانشجویان به دلیل مشغله های کاری فرصت شرکت و بهره مندی کامل از کلاسهای آنلاین را ندارند و ممکن است یادگیری ناقصی داشته باشند ، این امکان را دارند که برای امتحانات کلاس ها را ذخیره کنند.

ضبط کلاس آنلاین از طریق گوشی تلفن همراه اندروید و آیفون و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ متفاوت است و شما باید با توجه به دستگاهی که استفاده می کنید ، با یکی از روش های گفته شده در ادامه کلاس را ضبط و ذخیره کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  کلاسهای ضبط شده پیام نور - راهنمای دانلود و تماشای کلاسهای آنلاین

دانشجویان ، دانش آموزان و فراگیران عزیز اگر در ضبط کلاس مجازی با مشکلی مواجه هستید و نیاز به راهنمایی دارید ، حتما از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

چگونه کلاس آنلاین را با گوشی اندروید ضبط کنیم(X Recorder)

  1. اگر با استفاده از گوشی اندروید وارد کلاس مجازی می شوید ، بهترین نرم افزار برای ضبط کلاس نرم افزار ایکس ریکوردر است. برای ضبط کردن کلاس مجازی با استفاده از این نرم افزار ابتدا باید از گوگل پلی آن را دانلود کنید و سپس با نصب و انتخاب دکمه ضبط ، محتوای کلاس به صورت ویدئو ذخیره می شود.
  2. یکی دیگر از نرم افزار های کاربردی برای ضبط کلاس مجازی با استفاده از گوشی اندروید ، نرم افزار DU Recorder می باشد که می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

ضبط کلاس مجازی و آنلاین با نرم افزار Camtasia Studio

نرم افزار Camtasia Studio برای ضبط کلاس مجازی با استفاده از کامپیوتر کاربرد دارد و یکی از ساده ترین روش های ضبط محتوای آموزشی کلاس های آنلاین و مجازی به وسیله کامپیوتر می باشد.  پس از دانلود برنامه Camtasia Studio ، با کلیک کردن بر روی گزینه New Recording و سپس گزینه های Audio on و System Audio ، فرایند ضبظ کلاس آغاز می شود و پس از پایان کلاس با زدن دکمه F10 می توانید ضبط کردن را متوقف کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانلود کلاس های مجازی ضبط شده - کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

برای مشاهده کلاس های ضبط شده در نرم افزار Camtasia Studio کافیست بر روی گزین Share بالای صفحه کلیک کنید تا لیست کلاسهای ذخیره شده نمایش داده شوند.

برای اطلاع از نحوه نصب و استفاده از نرم افزار Camtasia Studio و سایر نرم افزار های ضبط کلاس آنلاین ، با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید و در همان لحظه و در سریع ترین زمان راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

چگونه کلاس آنلاین را با گوشی آیفون ضبط کنیم

کاربران و مخاطبان کلاسهای آنلاین که به وسیله گوشی آیفون وارد کلاس درس می شوند ، برای ضبط محتوای کلاس ها می توانند از ریکوردر خود گوشی استفاده کنند. برای استفاده از ریکوردر وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و سپس در بخش Control center بر روی گزینه Screen recorder کلیک نمایید تا فرایند ضبط از صفحه گوشی که همان کلاس مجازی است ، آغاز شود. در واقع با استفاده از Screen recorder گوشی آیفون امکان ضبط هر محتوایی که در گوشی اجرا می شود ، وجود دارد.

ضبط کلاس آنلاین و غیر حضوری با ریکورد اندروید 10

گوشی های اندروید با نسخه اندروید 10 و بالاتر ، مجهز به گزینه Screen recorder  هستند و اگر نسخه اندروید گوشی شما 10 و یا بالاتر است ، به راحتی میتوانید بدون نصب هیچ گونه نرم افزار اضافه ای ، با استفاده از این قابلیت کلاس های مجازی خود را ذخیره کنید و برای همیشه داشته باشید.

برای استفاده از Screen recorder کافیست پرده بالای صفحه را پایین بکشید و گزینه Screen recorder  را بیابید. با زدن بر روی این گزینه ، فرایند ضبط آغاز می شود و شما در حین مشاهده کلاس ، محتوا را نیز ضبط می کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

2 نظر

  1. سلام روزتون بخیر
    من کلاس هارا ضبط میکنم ولی متاسفانه صدا نداره
    چه تنظیماتی لازمه انجام بدم تا ویدیوصدادار بشند

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر