از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کلاسهای ضبط شده پیام نور – راهنمای دانلود و تماشای کلاسهای آنلاین

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کلاسهای ضبط شده پیام نور

 

با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان دانشگاه پیام نور به دلایل مختلف موفق به حضور در کلاس های آنلاین در موعد مقرر نمی شوند ، سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور امکاناتی را برای این دسته از دانشجویان فراهم کرده است که از فایل ضبط شده کلاس ها استفاده کنند. کلاسهای ضبط شده پیام نور به صورت فایل ویدیو قابل دانلود در سایت دانشگاه بارگذاری می شود و امکان استفاده از این کلاسها نیز تا یک هفته برای دانشجویان فراهم است.

در ادامه راهنمای دانلود و تماشای کلاسهای ضبط شده پیام نور را شرح خواهیم داد. شما عزیزان در صورت داشتن سوالات بیشتر یا مشکل در مشاهده کلاسهای ضبط شده ، با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

راهنمای دانلود و تماشای کلاسهای ضبط شده پیام نور

سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان های مختلف متفاوت است اما اکثر دانشگاه ها از نرم افزار ادوبی کانکت برای برگزاری کلاس های آنلاین استفاده می کنند و قابلیتی که این نرم افزار فراهم می سازد ، امکان دانلود و ضبط محتوا های آموزشی ارائه شده توسط اساتید است. در واقع ، نرم افزار adobe connect تنظیماتی دارد که دانشجویان با اطلاع از نحوه کارکرد این تنظیمات ، می توانند کلاس را در حالت ضبط و ذخیره سازی قرار دهند و تا زمان امتحانات پایان ترم به این فایل ها دسترسی داشته باشند و در مواقع لزوم برای رفع اشکال درسی از آنها بهره ببرند.

البته اکثر دانشگاه ها لینک دانلود فایل های ضبط شده کلاس مجازی را به صورت هفته ای در سایت قرار می دهند و در این صورت دیگر لزومی ندارد که دانشجویان خودشان کلاس را ضبط کنند و می توانند با کلیک کردن بر روی لینک های دانلود که در سایت دانشگاه یا سایت آموزش مجازی موجود است ، کلاس را دانلود و در سیستم خود ذخیره کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  چگونه کلاس آنلاین را ضبط کنیم - راهنمای ضبط کلاس مجازی

دانشجویان عزیز و اساتید گرامی دانشگاه پیام نور اگر در ضبط کلاس های مجازی با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، حتما از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نرم افزار های مورد نیاز برای مشاهده کلاسهای ضبط شده پیام نور

برای ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور و مشاهده کلاسهای ضبط شده چه از طریق کامپیوتر شخصی و چه از طریق گوشی تلفن همراه هوشمند ، لازم است که حتما آخرین نسخه یکی از مرورگر های Firefox یا Chrome Google را دانلود و در سیستم خود نصب کنید و سپس نرم افزار connect Adobe و فلش پلیر را نیز دانلود نمایید.

بدون استفاده از دو نرم افزار فلش پلیر و ادوبی کانکت امکان مشاهده کلاسهای ضبط شده پیام نور وجود ندارد پس حتما این دو برنامه را نصب کنید و پس از به اجرا درآورددن آنها ، وارد سایت آموزشی مجازی شده و فایل های ذخیره شده را مشاهده کنید.

چگونه کلاسهای ضبط شده را دانلود کنیم

احتمالا برای شما سوال پیش بیاید که چگونه کلاسهای ضبط شده را دانلود کنیم و یا چگونه کلاس آنلاین را ضبط کنیم ؟ ضبط و دانلود کلاس های آنلاینی که در بستر ادوب کانکت برگزار می شوند ، بسیار ساده است و کافیست که شما پس از ورود به محیط کلاس از طریق منوی Meeting بالای صفحه بر روی گزینه  Record Meeting کلیک کنید تا فرایند ضبط جلسه در حال برگزاری شروع شود و در پایان کلاس نیز باید با انتخاب گزینه Stop Recording فرایند ضبط را متوقف کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  نحوه دانلود کلاسهای مجازی - آموزش ضبط ویدیوهای آنلاین

آیا برای ضبط و دانلود کلاس های مجازی نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید ، کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

برای دانلود کلاس های مجازی ضبط شده پیام نور نیز باید مجددا وارد منوی Meeting شوید و بر روی گزینه اول کلیک کنید. سپس بر روی عبارت Recording کلیک کنید تا لیست کلاسهایی که تاکنون ضبط شده اند ، برای شما ظاهر شود. در این قسمت باید پس از انتخاب نوع دسترسی ، می توانید کلاس را دانلود کنید.

البته لازم است به این نکته اشاره کنیم که امکان دانلود کلاس های مجازی تنها در سامانه هایی امکان پذیر است که در بستر ادوب کانکت (Adobe Connect) اجرا می شوند و اگر دانشگاه شما از سامانه و نرم افزاری به جز ادوبی کانکت استفاده می کند و نمی توانید کلاس ها را ضبط یا دانلود نمایید ، توصیه می شود که با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوید. شماره های تماس در ابتدا و انتهای همین صفحه موجود است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

یک نظر

  1. با سلام لطفا از اساتید بخواهید بصورت تصویری آموزش دهند دوربین خود را روشن نمایند چون آموزش صرفا براساس صوتی بار آموزشی را کاهش می دهد مخصوصا دروس فنی مهندسی که با حل مسائل و تمرین مرتبط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر