از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کنکور فرهنگیان کی برگزار میشود 📞 زمان برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کنکور فرهنگیان کی برگزار میشود

داوطلبانی که تصمیم به شرکت در کنکور تربیت معلم را دارند این سوال را می پرسند که کنکور فرهنگیان کی برگزار میشود و روز و ساعت دقیق برگزاری آزمون در چه تاریخی است. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دانشگاه فرهنگیان 1403 را دارند باید در آزمون اختصاصی و مجزا از کنکور سراسری شرکت نمایند زیرا به تصمیم دانشگاه فرهنگیان ، آزمون این دانشگاه در سال 1403 و احتمالا در سال های آینده ، مستقل از کنکور سراسری خواهد بود. در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که کنکور فرهنگیان کی برگزار میشود. لطفا همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شرایط کنکور اختصاصی تربیت معلم ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

کنکور فرهنگیان کی برگزار میشود

کنکور فرهنگیان با هدف پذیرش دانشجو در رشته های تربیت معلم برگزار می گردد. داوطلبانی که تمایل دارند در آموزش و پرورش استخدام شده و وارد شغل معلمی شوند ، می بایست در دانشگاه فرهنگیان قبول شوند. تا سال های قبل ، پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان از میان داوطلبان کنکور سراسری انجام می گرفت. داوطلبان هر یک از گروه های آزمایشی 5 گانه به شرط کسب حداقل تراز مدنظر دانشگاه ، می توانستند انتخاب رشته را انجام دهند. اما در سال 1403 ، آزمون دانشگاه فرهنگیان به طور مستقل برگزار خواهد شد. طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ، زمان برگزاری آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه به تاریخ 6 و 7 اردیبهشت ماه می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 طبق کارنامه قبولی های دانشگاه فرهنگیان دو سال قبل

داوطلبانی که ثبت نام کنکور فرهنگیان را در آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام داده‌ اند ، می توانند در هفته اول اردیبهشت ماه برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند. سپس بر اساس گروه آزمایشی خود در یکی از روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه ، در جلسه آزمون حضور یابند.

مرتبط بخوانید : تربیت معلم بدون کنکور

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه فرهنگیان

داوطلبان برای شرکت در کنکور دانشگاه فرهنگیان باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. آدرس این سامانه به نشانی sanjesh.org می باشد. داوطلب باید پس از ورود به سامانه مذکور ، مشخصات کنکور به شرح شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام را ارائه نماید و با انتخاب لینک “کارت ورود به جلسه آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان” اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود کند.

آدرس و حوزه امتحانی کنکور دانشگاه فرهنگیان

آدرس حوزه امتحانی کنکور دانشگاه فرهنگیان بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد. داوطلبان باید بعد از دریافت کارت ورود به جلسه ، اطلاعات مندرج بر روی آن از جمله آدرس را بررسی کنند و بهتر است پیش از برگزاری آزمون ، یک بار به حوزه امتحانی مراجعه کنند تا در روز برگزاری آزمون بتوانند راحت تر محل آزمون را پیدا کنند. بر روی کارت ورود به جلسه علاوه بر درج آدرس دقیق حوزه امتحانی ، ساعت دقیق برگزاری آزمون نیز ذکر شده‌ است و داوطلب باید حداکثر نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون ، در حوزه حضور داشته باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  تراز قبولی دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 تراز لازم قبولی دانشگاه فرهنگیان

حوزه های امتحانی طبق تعداد داوطلبان آزمون در هر شهر تعیین می شوند و حوزه امتحانی اکثر داوطلبان ، شهر خودشان است اما در بعضی شهرها که تعداد شرکت کنندگان بالایی دارند ، احتمال دارد حوزه امتحانی در شهرها یا شهرستان های همجوار باشد.

مرتبط ببینید : رشته های تربیت معلم تجربی

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان

کنکور فرهنگیان کی برگزار میشود

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان چند روز قبل از برگزاری آزمون در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت تا اگر بر روی اطلاعات مندرج در آن اشتباهاتی وجود داشت ، بتوان نسبت به ویرایش اقدام کرد. توصیه می شود تمام مشخصات درج شده‌ بر روی کارت ورود به جلسه را بررسی کنید و اگر نیاز به اصلاح داشت ، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور یا مراجعه به باجه های رفع نقص ، برای اصلاح کارت اقدام نمایید. برخی اشتباهات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان با مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص ، قابل اصلاح هستند مانند اشتباه در عکس اما برخی ایرادات مانند اشتباه سهمیه ، مشخصات شناسنامه ای و … با مراجعه به سایت سازمان سنجش قابل ویرایش هستند.

مرتبط بخوانید : تربیت معلم دانشگاه آزاد 

سوالات شما

  • کنکور فرهنگیان کی برگزار میشود؟

زمان برگزاری کنکور فرهنگیان 1403 در اردیبهشت ماه خواهد بود.

  • آیا کنکور دانشگاه فرهنگیان دو بار در سال برگزار میشود؟

برای سال 1403 ، کنکور فرهنگیان یکبار برگزار خواهد شد.

  • کارت ورود به جلسه کنکور فرهنگیان کی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه فرهنگیان در هفته اول اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان

کنکور فرهنگیان 📞 راهنمای جامع کنکور اختصاصی تربیت معلم 1403

  کنکور فرهنگیان یا همان کنکور تربیت معلم ، آزمونی است که امسال یعنی سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر