از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کنکور عملی هنر 1400 – هر آنچه باید درباره آزمون عملی هنر 1400 بدانید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کنکور عملی هنر

 

شرایط و نحوه پذیرش دانشجو در برخی از رشته های کنکور هنر همچون رشته های نقاشی ، آهنگسازی ، طراحی لباس و … با سایر رشته ها متفاوت است و داوطلبانی که می خواهند وارد این رشته ها شوند باید علاوه بر شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم ، در مرحله آزمون عملی نیز شرکت نموده و حدنصاب لازم را به دست آورند. آزمون عملی کنکور هنر 1400 پس از برگزاری کنکور اجرا می شود و زمانبندی ثبت نام و نحوه برگزاری از سوی سایت سازمان سنجش به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار ثبت نام و برگزاری آزمون عملی کنکور هنر 1400 را از مشاوران ما جویا شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

رشته های دارای آزمون علمی کنکور هنر 1400

پیش از بررسی زمان و نحوه ثبت نام و برگزاری کنکور عملی هنر ابتدا لازم می دانیم که شما را از رشته های دارای ازمون عملی مطلع سازیم. معمولا رشته هایی که در سال های متفاوت آزمون عملی برای آنها برگزار می شود یکسان هستند و تغییر نمی کنند. برای کنکور 1400 نیز به احتمال زیاد در رشته های زیر شاهد اجرای آزمون عملی خواهیم بود.

  • رشته نقاشی
  • رشته گرافیک
  • رشته طراحی پارچه
  • رشته طراحی لباس
  • رشته طراحی صنعتی
  • رشته کتابت و نگارگری
  • رشته موسیقی ایرانی
  • رشته موسیقی جهانی
  • رشته آهنگسازی
  • رشته موسیقی نظامی
  • رشته مجسمه سازی
  • رشته عکاسی
  • رشته نمایش عروسکی
  • رشته طراحی صحنه
  • رشته ادبیات نمایشی
  • رشته بازیگری و کارگردانی

زمان و نحوه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر

ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و اطلاعیه های زمان ثبت نام و برگزاری نیز از طریق این سامانه به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. سال گذشته به دلیل بیماری کرونا و تاخیر در برگزاری ازمون های سراسری ، برگزاری ازمون عملی هنر نیز به تعویق افتاد و زمان ثبت نام نیز 28 مرداد الی 3 شهریورماه بوده است.

ثبت نام آزمون عملی پس از برگزاری کنکور سراسری انجام می گیرد و برای سال 1400 فعلا تاریخ دقیقی اعلام نشده است. داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و واریز هزینه ثبت نام ، در رشته مورد علاقه خود ثبت نام نمایند که در سال گذشته هزینه ثبت نام 100 هزار تومان بوده است. داوطلبان برای ورود به سایت سازمان سنجش و ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر حتما باید اطلاعات خود را مثل شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کد پیگیری ثبت نام در دسترس داشته باشند و بدون این اطلاعات امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

همچنین هر داوطلب مجاز است که حداکثر برای ثبت نام آزمون عملی دو رشته اقدام کند و باید برای هر کدام از رشته ها با خرید کارت اعتباری ، هزینه مجزا واریز نماید.

اگر اطلاعات خود را فراموش کرده اید و یا برای ثبت نام آزمون عملی هنر و پرداخت هزینه در سایت سازمان سنجش نیازمند راهنمایی هستید ، می توانید از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر

زمان برگزاری آزمون علمی کنکور هنر با توجه به نوع رشته ، جنسبت داوطلب و حرف اول نام خانوادگی متفاوت است و داوطلبان باید دقیقا در تاریخی که برای رشته آنها در نظر گرفته شده است ، به حوزه برگزاری آزمون مراجعه نمایند. برای حضور در جلسه کنکور عملی حتما باید کارت ورود به جلسه داشته باشید و اگر در آزمون عملی دو رشته شرکت کرده اید لازم است که برای هر یک از رشته ها کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

حضور در حوزه امتحانی نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون الزامی است و داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه اطلاعاتی مغایر یا اشتباه را بر روی آن مشاهده کنند لازم است که حتما با مراجعه به باجه های رفع نقص سازمان سنجش اشتباهات موجود در کارت ورود به جلسه را اصلاح نمایند. آدرس باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها چند روز قبل از برگزاری آزمون به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

برای اطلاع از تاریخ دقیق برگزاری آزمون عملی رشته مورد تقاضای خود و همچنین اطلاع از آدرس باجه های رفع نقص شهر محل سکونتان ، می توانید با مشاوران ما به شماره  9099071612 تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

 آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام آزمون عملی در سایت سنجش نشده اند (هزینه را پرداخت کرده اند ولی ثبت نام را انجام نداده اند) نیز می توانند در صورت برخورداری از سایر شرایط ، به همراه رسید پرداخت هزینه ، دو  قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در شهرستان محل برگزاری آزمون براساس برنامه زماني­ اعلام شده مراجعه نمايند و برای ثبت نام خود اقدام کنند.

سوالات متداول

  • ازمون عملی کنکور هنر 1400 در چه تاریخی برگزار خواهد شد ؟

زمان برگزاری کنکور عملی هنر 1400 فعلا مشخص نشده است و به محض اعلام تاریخ دقیق در این مطلب به اطلاع شما می رسانیم.

  • آزمون عملی کنکور هنر چگونه است ؟

ازمون عملی کنکور هنر برای برخی رشته ها مثل رشته های نقاشی ، عکاسی ، بازیگری و …. برگزار می شود و داوطلبان باید در این مرحله نیز نمره لازم را کسب کنند.

  • زمان ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر در چه تاریخی است ؟

ثبت نام کنکور عملی هنر در مردادماه انجام خواهد گرفت.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر