از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کد ارائه در انتخاب واحد چیست – کد ارائه چیست و چه به منظور استفاده میشود

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کد ارائه در انتخاب واحد چیست - کد ارائه چیست و چه به منظور استفاده میشود

 

کد ارائه در انتخاب واحد چیست ؟ انتخاب واحد هر یک از دانشگاه ها چگونه انجام می گیرد ؟ دانشجویان باید در زمانبندی تعیین شده توسط واحد دانشگاهی و با توجه به سال ورودی و رشته تحصیلی شان ، وارد پورتال دانشجویی خود شوند و انتخاب واحد را انجام دهند. ثبت دروس و تنظیم برنامه هفتگی بر اساس کد درس و کد ارائه هر یک از دروس انجام می گیرد و  مسئولیت اطلاع رسانی درباره کد ارائه دروس به عهده دانشگاه است که باید از طریق سایت دانشگاه این کد ها را در اختیار دانشجویان قرار دهد تا دانشجو در زمان انتخاب واحد ، راحت تر و سریع تر انتخاب واحد کند.

آگاهانه و با برنامه ریزی انتخاب واحد کنید ، کارشناسان مجرب ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

 از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

 

کد ارائه در انتخاب واحد دانشگاه آزاد چیست

انتخاب واحد دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار انجام می گیرد و سایت سیدا از ابتدای مهر ماه 99 از دسترس خارج شده است. برای شروع انتخاب واحد و ثبت دروس در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ، وارد پورتال خود شوید و سپس بر روی گزینه “ثبت نام دروس دانشجو” بزنید و از منوی نمایش داده شده  ، وارد بخش انتخاب واحد شوید.

کد ارائه در انتخاب واحد چیست

 

پس از ورود به صفحه انتخاب واحد ، مشخصات شما نمایش داده می شود که می بایست کنترل و سپس گزینه ادامه را بزنید.

کد ارائه در انتخاب واحد چیست

 

برای اضافه کردن درس  های مد نظر خود ، باید از دو گزینه “انتخاب درس از دروس رشته دانشجو”  و ” انتخاب کلاس درس از دانشکده دانشجو” استفاده کنید.

کد ارائه در انتخاب واحد چیست

وارد کردن کد ارائه و کد درس

حال باید کد درس و یا کد ارائه را درج نمایید تا لیست دروس مربوط به آن کد نمایش داده شوند. کد ارائه هر درس را باید از کارشناس آموزشی رشته خود دریافت کنید و پیش از شروع انتخاب واحد ، کد تمام درس ها را در دسترس داشته باشید تا سریع آنها را وارد سایت و ثبت نمایید.

کد ارائه در انتخاب واحد چیست
کد ارائه در انتخاب واحد چیست

 

احتمالا این را هم بپسندید  نحوه ورود به سامانه آموزشیار 📞 راهنمای ورود و استفاده از سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

با درج کد درس یا کد ارائه ، اسامی اساتیدی که آن درس را ارائه داده اند به همراه ساعت تشکیل کلاس ها و برگزاری  امتحان پایان ترم نمایش داده می شوند که شما باید برای انتخاب یکی از گزینه های موجود ، تیک کنار آن را مطابق تصویر زیر فعال کنید و سپس گزینه انتخاب را بزنید.

کد ارائه در انتخاب واحد چیست

 

در نهایت پس از ثبت دروس ، 5 ستون برای شما نمایش داده می شود. نام درس ، کد ارائه ، نام کلاس درس ، نام استاد و وضعیت اعتبار ثبت نام. در ستون آخر کنترل کنید که ثبت دروس همگی معتبر باشند و در صورت غیر معتبر بودن ، سامانه به صورت خودکار آن درس را حذف می کند.

کد ارائه در انتخاب واحد چیست

اگر از نحوه انتخاب واحد اطلاعی ندارید ، توصیه ما این است که با مشاوران مجرب پاسخ با ما تماس بگیرید تا ضمن تنظیم برنامه هفتگی دانشگاه شما و آموزش شما ، انتخاب واحدتان را نیز انجام دهند. در نظر داشته باشید که ظرفیت کلاس ها و اساتید محدود است و باید سرعت عمل زیادی داشته باشید تا سریع دروس مد نظرتان را پیش از تکمیل نشدن ظرفیت ها انتخاب کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای انتخاب واحد سامانه گلستان

انتخاب واحد دانشگاه پیام نور و سراسری در سامانه گلستان انجام می گیرد و دانشجویان با ورود به این سامانه و مشاهده لیست دروس ارائه شده ، می توانند دروس مد نظر خود را ثبت کنند. در صفحه اصلی انتخاب واحد ، دو بخش نمایش داده می شود. یک بخش مربوط به دروس در دست ثبت نام و یک بخش دیگر مربوط به دروس ارائه شده است.

دانشجویان می توانند جدول دروس ارائه شده را بررسی و پس از انتخاب کردن ، آنها را به دروس در دست ثبت نام انتقال دهند و دیگر نیازی به درج کد ارائه یا کد درس نمی باشد.

کد ارائه در انتخاب واحد چیست

 

پس از انتقال درس های ارائه شده به جدول دروس در دست ثبت نام ، گزینه اعمال تغییرات را بزنید تا دروس انتخابی ثبت شوند. دقت کنید که پس از ثبت کردن تمامی دروس و کلیک بر روی گزینه اعمال تغييرات ، در جلوی اسم دروس اخذ شده توسط شما و در بخش ستون وضع ثبت” بايد كلمه ثبت درج شده باشد.

کد ارائه در انتخاب واحد چیست

 

این مطلب در پاسخ به سوال کد ارائه در انتخاب واحد چیست ، تهیه شد. در مطلب دیگر سایت pasokhbama.com آموزش تصویری انتخاب واحد تمام دانشگاه ها را از جمله دانشگاه دولتی ، پیام نور ، علمی کاربردی ، آزاد و … را تهیه کرده ایم که می توانید با ورود به سایت و جستجوی عبارت مد نظر خود ، مطالب را مطالعه فرمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما ، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات شما

  • کد ارائه در انتخاب واحد چیست ؟

دانشجویان برای انجام انتخاب واحد باید کد ارائه دروس را داشته باشند.

  • آیا بدون کد ارائه می توان انتخاب واحد را انجام داد ؟

بله می توانید از لیست دروس ارائه شده برای ترم جاری ، واحدهای درسی مد نظر را اخذ کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

نحوه ورود به سامانه آموزشیار

نحوه ورود به سامانه آموزشیار 📞 راهنمای ورود و استفاده از سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

سامانه آموزشیار برای دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد طراحی و راه اندازی شده است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر