از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کانال مدرسه تلویزیونی ایران در واتساپ – لینک کانال و عضویت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کانال مدرسه تلویزیونی ایران در واتساپ

پس از تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا ، آموزش دانش آموزان در تمام پایه های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم به صورت مجازی و آنلاین ارائه می شود و علاوه بر پیام سان شاد که شبکه اصلی آموزش مجازی مدارس است ، برخی از شبکه های تلویزیونی که اصلی ترین آنها شبکه آموزش است ، طبق زمانبندی مشخص و از قبل اعلام شده ، دروس تمام پایه های تحصیلی را تدریس می کنند. دانش آموزانی که پیگیر آموزش از راه دور شبکه های تلویزیونی هستند می توانند در کانال های پیام رسان های این شبکه ها عضو شوند و اخبار را دنبال کنند. کانال مدرسه تلویزیونی ایران در واتساپ ، تلگرام ، روبیکا و سروش ممکن است راه اندازی شده باشند که در ادامه این مطلب ، لینک آنها را قرار می دهیم.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از کانال های مدرسه تلویزیونی ایران در پیام رسان های مختلف و اطلاع از زمانبندی تدریس دروس پایه های تحصیلی مختلف در شبکه های تلویزیونی ، در تمام روز های هفته از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

کانال مدرسه تلویزیونی ایران در واتساپ

شبکه های تلویزیونی مثل شبکه هفت که آموزش از راه دور تمام پایه های تحصیلی را ارائه می کنند ، دارای کانال های اطلاع رسانی در پیام رسان های مجازی هستند و در این کانال ها اخباری مثل زمانبندی شروع و پایان کلاس درس هر یک از پایه ها را قرار می دهند تا دانش آموزان از زمان پخش کلاس درس پایه تحصیلی خود اطلاع یابند. همچنین فیلم های آموزشی همچون آموزش درس های ریاضی ، علوم تجربی و … در کانال های اطلاع رسانی موجود هستند که می توانید با عضویت در این کانال ها از آنها استفاده کنید.

کانال مدرسه تلویزیونی ایران در واتساپ موجود نیست و در این پیام رسان هیچ کانال رسمی که زیر نظر مدرسه تلویزیونی ایران باشد ، راه اندازی نشده است اما شما می توانید از طریق سایر پیام رسان ها عضو کانال مدرسه تلویزیونی ایران شوید.

مرتبط بخوانید : کانال شبکه آموزش در تلگرام – سروش ، شاد و روبیکا + لینک ورود به کانال ها

آدرس کانال مدرسه تلویزیونی ایران 

شبکه آموزش در پیام رسان داخلی سروش و همچنین در پیام رسان تلگرام ، کانال های اطلاع رسانی را راه اندازی کرده است و در سایر پیام رسان ها از جمله شاد و روبیکا نیز کانال هایی با عنوان کانال اطلاع رسانی شبکه آموزش وجود دارند اما زیر نظر شبکه آموزش نیستند.

برای عضویت در کانال شبکه آموزش در تلگرام وارد کانال به نشانی amoozeshtv@ شوید و آدرس کانال اطلاع رسانی این شبکه در پیام رسان داخلی سروش نیز به نشانی amoozesh7tv@ می باشد. همچنین صفحه رسمی شبکه آموزش در اینستاگرام به نشانی amoozeshtv7 می باشد و اطلاعیه های مربوط به پخش تلویزیونی مدارس در صفحه اینستاگرام نیز قرار داده می شود.

مرتبط بخوانید : ساخت آزمون آنلاین در واتساپ – راهنمای ساخت آزمون آنلاین در واتساپ

سوالات متداول

  • آیا کانال مدرسه تلویزیونی ایران در واتساپ موجود است ؟

خیر ، کانال مدرسه تلویزیونی ایران در واتساپ راه اندازی نشده است.

  • آدرس کانال مدرسه تلویزيونی ایران در واتساپ چیست ؟

کانال های مدرسه تلویزیونی راه اندازی شده در واتساپ زیر نظر مدرسه تلویزیونی ایران نیستند.

  • کانال مدرسه تلویزیونی ایران در کدام پیام رسان ها راه اندازی شده است ؟

کانال مدرسه تلویزیونی ایران در پیام رسان های تلگرام و سروش موجود است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر