از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 – پرینت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قضاییه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه

 

برای حضور در جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه باید مدارک لازم ارائه شوند که مهم ترین مدرک ، ارائه کارت ورود به جلسه است. کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه چند روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت مربوطه قابل دسترسی می باشد و داوطلبان باید با مراجعه به سامانه ، پرینت کارت خود را تهیه نمایند. در این مطلب می خواهیم ضمن بررسی زمان انتشار کارت شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 ، نحوه دریافت آن را نیز بررسی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

سوالات خود را درباره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه از مشاوران ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402

داوطلبانی که واجد شرایط شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه هستند و در موعد مقرر اقدام به ثبت نام کرده اند ، مجاز خواهند بود با دریافت كارت ورود به جلسه در آزمون حضور یابند. كارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه فقط برای داوطلبانی صادر می شود که ثبت نام این آزمون را به صورت اینترنتی انجام داده اند و اطلاعات آنها در اختیار قوه قضاییه قرار دارد.

زمان انتشار کارت شرکت در آزمون وكالت قوه قضاییه چند روز قبل از برگزاری آزمون می باشد. سال گذشته با توجه به برگزاری آزمون در تاریخ 23 اردیبهشت ماه ، کارت ورود به جلسه در روز 20 اردیبهشت ماه منتشر شد. امسال نیز پیش بینی می شود در اواخر اردیبهشت ماه ، لینک دریافت کارت فعال شود. کارت ورود به جلسه از چند روز قبل منتشر می شود تا اگر مغایرتی بر روی آن وجود داشت ، داوطلب فرصت برای اصلاح اطلاعات اشتباه را از طریق باجه های رفع نقص داشته باشد.

مرتبط بخوانید : تاریخ ثبت نام آزمون قوه قضاییه

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه

شرکت در آزمون آزمون وکالت قوه قضاییه را می توان از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org دریافت کرد. در این سامانه لینک “سامانه دریافت برگه ورود به جلسه آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه” فعال می شود و داوطلب با کلیک بر روی لینک و درج اطلاعات خود شامل کد ملی ، شماره شناسنامه و سال تولد ، می تواند از كارت خود پرینت تهیه نماید.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

اصلاح کارت شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه

پس از دریافت کارت آزمون وکالت قوه قضاییه خود آن را بررسی کنید تا اطلاعات به درستی درج شده باشند. اگر اطلاعات در کارت اشتباه باشند ، می بایست تا قبل از برگزاری آزمون به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و اقدام به اصلاح مشخصات اشتباه کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 - منابع آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

مغایرت اطلاعات در بند های 3 و 7 کارت ورود به جلسه (جنسیت و معلولیت) و همچنین وجود اشکالاتی در عکس کارت همچون مهر نداشتن ، واضح نبودن عکس یا عکس اشتباه ، از طریق باجه های رفع نقص قابل پیگیری و اصلاح هستند.

در زمان مراجعه به باجه رفع نقص باید یک کارت شناسایی نیز همراه خود داشته باشید و اگر در عکس مشکلی وجود دارد ، باید یک قطعه عکس هم تحویل باجه دهید. آدرس باجه های رفع نقص همزمان با انتشار کارت ، در دسترس شما قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام ازمون قضاوت قوه قضاییه

سوالات شما

  • کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 چه زمانی منتشر می شود ؟

زمان انتشار شرکت در آزمون آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 هنوز اعلام نشده است اما چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود.

  • اشتباهات درج شده بر روی شرکت در آزمون آزمون وکالت قوه قضاییه را چگونه اصلاح کنیم ؟

رفع اطلاعات اشتباه کارت ورود به جلسه آزمون وکالت با مراجعه به باجه های رفع نقص قابل پیگیری است.

  • آیا آدرس حوزه امتحانی آزمون وکالت قوه قضاییه بر روی كارت ورود به جلسه درج می شود ؟

بله ، آدرس دقیق حوزه امتحانی آزمون وکالت قوه قضاییه را می توانید از طریق کارت خود پیدا کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت وکالت

تکمیل ظرفیت وکالت 1402 📞 آیا تکمیل ظرفیت وکالت برگزار خواهد شد

تکمیل ظرفیت وکالت در شرایطی که ظرفیت پذیرش اختصاص داده‌ شده‌ به استان های مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر