از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارت ورود به جلسه تیزهوشان هفتم 1402 📞 زمان انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان هفتم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارت ورود به جلسه تیزهوشان هفتم

کارت ورود به جلسه تیزهوشان هفتم توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان منتشر شده‌ و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. دریافت کارت و همراه داشتن آن در روز آزمون ، لازمه ورود به حوزه امتحانی است و دانش آموزانی که بدون کارت ورود به جلسه باشند یا بر روی کارت ورود به جلسه آنها اشتباهاتی وجود داشته باشد ، اجازه ورود به محل امتحان را نخواهند داشت. کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد و با کد ملی و همچنین رمز همگام ، می توان آن را دریافت کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برای زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان هفتم 1402 راهنمایی شوید.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید سوالات خود را در خصوص زمان انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم ابتدایی از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار کارت ورود به جلسه تیزهوشان هفتم 1402

آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی هر ساله برگزار می شود. به طوری که سال گذشته در اواخر خردادماه این آزمون برگزار گردید.  چند روز قبل از برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه بر روی سامانه قرار می گیرد و دانش آموزانی که در موعد مقرر ثبت نام اینترنتی این آزمون را انجام داده‌ اند برای آنکه بتوانند وارد حوزه امتحانی شوند باید کارت ورود به جلسه خود را از سایت بگیرند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی در 1 تیرماه 1402 می باشد و طبق روال سال های قبل پیش بینی می شود که از یک هفته قبل برگزاری آزمون می توان کارت را دریافت کرد.

مرتبط بخوانید : کارت ازمون تیزهوشان – زمان و نحوه دریافت کارت آزمون تیزهوشان

نحوه دریافت کارت آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

دانش آموزان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید به سایت سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان my.medu.ir مراجعه کنند که به نام درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش هم می باشد.

  • پس از ورود به این سامانه به نشانی my.medu.ir لازم است گزینه “سمپاد پایه هفتم” انتخاب شود.
  • بعد از ورود به صفحه آزمون سمپاد پایه هفتم باید کد ملی و رمز ورود همگام درج شود که در صورت فراموشی رمز همگام خود نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا رمز شما را بازیابی کنند. در قدم بعدی نقش خود به عنوان دانش آموز و نام مدرسه را به عنوان سازمان انتخاب کنید و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.
  • با درج اطلاعات فوق وارد پنل کاربری دانش آموز می شوید و لینک “چاپ کارت” را مشاهده خواهید کرد. بر روی لینک کلیک نمایید و از آن پرینت تهیه نمایید.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

رفع نقص کارت ورود به جلسه تیزهوشان هفتم

بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آدرس دقیق حوزه امتحانی درج می شود و همچنین ساعت برگزاری آزمون در روی کارت درج شده‌ است. علاوه بر این اطلاعات ، مشخصات دانش آموز از جمله نام ، نام خانوادگی ، کد ملی و … در کارت مشاهده می شود و یک قطعه عکس از دانش آموز هم بالای کارت قرار دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 📞 مهلت ثبت نام آزمون مدارس سمپاد

بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ، تمام بخش های آن را چک کنید تا اطلاعات درست درج شده‌ باشند و در صورتی که اطلاعات اشتباه را مشاهده کردید لازم است برای رفع نقص کارت اقدام کنید. اصلاح اطلاعات اشتباه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی با مراجعه حضوری به اداره آموزش و پرورش منطقه امکان پذیر است. البته باید حداکثر تا یک روز قبل از برگزاری آزمون کارت خود را اصلاح کرده‌ باشید.

مرتبط بخوانید : زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 

پرداخت هزینه ثبت نام برای دریافت کارت آزمون سنجش هوش ششم به هفتم

کارت ورود به جلسه تیزهوشان هفتم

 

دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی برای شرکت در آزمون تیزهوشان هفتم باید هزینه ثبت نام را بپردازند. کارت ورود به جلسه برای دانش آموزانی که هزینه واریز نکرده‌ اند صادر نمی شود. لینک پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم احتمالا چند روز قبل از برگزاری آزمون در سایت فعال شود که با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب می توان آن را پرداخت نمود.

سوالات متداول

  • کارت ورود به جلسه تیزهوشان هفتم 1402 در چه تاریخی منتشر می شود ؟

زمان انتشار کارت آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ده روز الی یک هفته قبل از برگزاری آزمون است.

  • آیا کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی برای دانش آموزانی که هزینه ثبت نام را پرداخت نکرده‌ اند صادر می شود ؟

لازمه دریافت کارت آزمون سنجش هوش ششم ، پرداخت هزینه ثبت نام است و دانش آموزانی که هزینه را نپردازند اجازه دریافت کارت را ندارند.

  • برای دریافت کارت تیزهوشان هفتم 1402 به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان 1403 📞 ششم به هفتم و نهم به دهم

کد ملی دانش آموز و رمز همگام برای دریافت کارت آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی نیاز هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون جانمایی تیزهوشان

آزمون جانمایی تیزهوشان 📞 راهنمای برگزاری آزمون جانمایی مدارس سمپاد

مدارس تیزهوشان ، آزمون های مختلفی را در پایه های تحصیلی متفاوت برگزار می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر