از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1403 📞 زمان و سایت دریافت + رفع نقص

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت

اگر ثبت نام آزمون قضاوت را انجام داده‌‌ اید ، برای حضور در حوزه امتحانی باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید. آزمون قضاوت قوه قضاییه در دو مرحله جذب عمومی و جذب اختصاصی اجرا می گردد که شرکت کنندگان در آزمون قضاوت جذب عمومی ، می بایست کارت ورود به جلسه داشته باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1403 راهنمایی کنیم.

اگر برای دریافت دریافت کارت ورود به جلسه ازمون قضاوت نیازمند راهنمایی هستید ، با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. 

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1403

هر ساله برای جذب نیروی منصب قضا ، آزمون قضاوت توسط قوه قضاییه برگزار می شود و داوطلبان حوزوی و دانشگاهی که در موعد مقرر برای ثبت نام در آزمون اقدام کرده‌‌ اند ، می بایست برای حضور در جلسه ازمون کارت ورود به جلسه را همراه خود داشته باشند.

آزمون قضاوت قوه قضاییه علاوه بر جذب عمومی شامل جذب اختصاصی هم می باشد که ثبت نام این آزمون را فقط متقاضیان واجد شرایط می توانند انجام دهند. آزمون جذب عمومی شامل مراحل تستی ، تشریحی و مصاحبه است اما برای جذب اختصاصی فقط مرحله مصاحبه برگزار می گردد.

دریافت كارت ورود به جلسه آزمون قضاوت فقط برای آزمون جذب عمومی می باشد و داوطلبان آزمون تستی و تشریحی ، می توانند با دریافت كارت از آدرس محل برگزاری امتحان مطلع گردند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1403 مشخص نیست اما مطابق با سال گذشته پیش بینی می شود کارت آزمون تستی در اوایل اسفندماه و کارت ازمون تشریحی در اوایل خردادماه منتشر گردد.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام ازمون قضاوت قوه قضاییه

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت

كارت ورود به جلسه آزمون قضاوت قوه قضاییه در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و داوطلب با درج اطلاعات خود در این سامانه می تواند كارت خود را دریافت نماید. جهت دریافت كارت ازمون تستی این آزمون وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست سامانه گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان برگزاری آزمون قضاوت قوه قضاییه 1403 📞 زمان آزمون جذب عمومی و اختصاصی

سپس گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون منصب قضا سال 1403 ” را انتخاب کنید و با درج اطلاعات خواسته شده‌‌ شامل شماره پرونده ، نام ، نام خانوادگی ، شماره ملی ، سال تولد و… از کارت پرینت تهیه نمایید.

برای دریافت کارت آزمون تشریحی نیز مشابه با مراحل فوق وارد بخش سایر آزمون های استخدامی سازمان سنجش شوید و سپس بر روی لینک “کارت شرکت در آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضا سال 1403 ” کلیک نمایید. در این مرحله اطلاعات خواسته شده‌ را به شرح زیر درج کنید و سپس از کارت پرینت تهیه نمایید.

  1. شماره پرونده + سریال ثبت نامی
  2. شماره پرونده + کد پیگیری
  3.  شماره پرونده + کد ملی
  4. شماره پرونده + شماره داوطلبی

مرتبط بخوانید : هزینه ثبت نام آزمون قضاوت قوه قضاییه

رفع نقص کارت شرکت در آزمون قضاوت قوه قضاییه 

بعد از دریافت کارت ورود به جلسه ازمون قضاوت قوه قضاییه خود لازم است اطلاعات درج شده‌‌ بر روی آن را بررسی نمایید تا در صورت وجود هر گونه نقص و مشکل ، با مراجعه به باجه های رفع نقص اقدام به اصلاح کارت کنید. آدرس باجه های رفع نقص سازمان سنجش توسط سایت به نشانی sanjesh.org منتشر می شود و حداکثر تا یک روز قبل از برگزاری ازمون ، فرصت برای اصلاح کارت وجود دارد.

  • برای رفع اشتباه در اطلاعات بندهای 1 تا 13 به جز بند شماره 3 (جنس) باید با مراجعه به صفحه کاربری خود در سایت سنجش ، این اشتباهات را برطرف کنید.
  • اگر بند 3 کارت ورود به جلسه (جنس)  اطلاعات اشتباه دارد ، باید با مراجعه به باجه های رفع نقص این اطلاعات اشتباه رفع شوند.
  • اگر کارت ورود به جلسه شما عکس ندارد و یا عکس اشتباه درج شده‌‌ است ، باید به همراه 2 قطعه عکس 4*3 به باجه رفع نقص مراجعه نمایید.
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام آزمون قضاوت قوه قضاییه 1403 📞 سایت و راهنمای ثبت نام آزمون قضاوت قوه قضاییه عمومی و اختصاصی

سوالات شما

  • کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت قوه قضاییه 1403 چه زمانی منتشر می شود ؟

در حال حاضر زمان دقیق انتشار کارت شرکت در آزمون قضاوت اعلام نشده‌‌ است.

  • کارت شرکت در آزمون قضاوت را از کدام سایت دریافت کنیم ؟

برای دریافت کارت آزمون قضاوت باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

  • اگر اطلاعات کارت ورود به جلسه ازمون قضاوت اشتباه باشند ، چگونه آنها را رفع کنیم ؟

در صورت وجود اطلاعات اشتباه بر روی کارت آزمون قضاوت ، می بایست از طریق سایت سنجش یا باجه های رفع نقص اقدام به اصلاح کارت کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

منابع ازمون قضاوت بانوان

منابع ازمون قضاوت بانوان 📞 معرفی کامل منابع تشریحی ، تستی و مصاحبه

هر ساله بخشی از ظرفیت پذیرش آزمون قضاوت برای داوطلبان خانم در نظر گرفته می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر