از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارت علاقه مندی غیرانتفاعی 1401 – زمان و مراحل تهیه سریال علاقه مندی غیرانتفاعی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارت علاقه مندی غیرانتفاعی

 

خرید کارت علاقه مندی غیرانتفاعی برای ثبت نام رشته های با کنکور و رشته های بدون کنکور این دانشگاه الزامی است و نحوه خرید کارت نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. داوطلبانی که می خواهند با ثبت نام در کنکور سراسری ، رشته های دانشگاه غیر انتفاعی را انتخاب نمایند لازم است که در زمان ثبت نام یا در زمان انتخاب رشته ، هزینه خرید کارت علاقه مندی را بپردازند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. در ادامه این مطلب به بررسی جزئیات کارت علاقه مندی غیرانتفاعی می پردازیم.

شما داوطلبان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص نحوه خرید کارت علاقه مندی غیرانتفاعی با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ضرورت کارت علاقه مندی غیرانتفاعی

دانشگاه غیرانتفاعی به دو روش با آزمون و بدون آزمون در رشته های تحصیلی خود دانشجو جذب می کند و متقاضیان رشته های تحصیلی با کنکور لازم است که در کنکور سراسری یکی از گروه های ازمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان آزمون دهند.

متقاضیان انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی باید در زمانی که سازمان سنجش تعیین می کند ، سریال علاقه مندی این دانشگاه را تهیه نمایند و بدون خرید سریال ، امکان انتخاب رشته های این دانشگاه وجود ندارد.

در واقع داوطلبانی که سریال علاقه مندی دانشگاه غیر انتفاعی را انتخاب نکنند ، مجاز به ثبت رشته های این دانشگاه در فرم انتخاب رشته نخواهند بود و سیستم سنجش اجازه ثبت رشته ها را نمی دهد.

تهیه کارت علاقه مندی غیرانتفاعی در زمان ثبت نام کنکور

توصیه می شود که در زمان ثبت نام کنکور سراسری که به ازای هر گروه آزمایشی مورد تقاضای خود یک کارت اعتباری تهیه می کنید ، برای دانشگاه غیرانتفاعی نیز با پرداخت هزینه ، کارت اعتباری مجزا خریداری نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته ریاضی کنکور 1401 - مشاوره انتخاب رشته ریاضی

بنابراین اولین فرصت خرید سریال علاقه مندی دانشگاه غیرانتفاعی در زمان ثبت نام کنکور می باشد که طبق اعلام سازمان سنجش ، زمان ثبت نام کنکور 1401 از 10 الی 17 بهمن ماه است که البته احتمال تمدید مهلت ثبت نام نیز وجود دارد.

تهیه کارت علاقه مندی غیرانتفاعی در زمان انتخاب رشته کنکور

امکان خرید کارت علاقه مندی غیرانتفاعی در زمان انتخاب رشته کنکور نیز وجود دارد و داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور این کارت را نخریده اند ، در زمان انتخاب رشته به آنها فرصت داده خواهد شد که در صورت تمایل به انتخاب رشته های دانشگاه غیرانتفاعی در فرم انتخاب رشته ، کارت علاقه مندی تهیه کنند.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری نیز در مردادماه است که برای کنکور 1401 فعلا تاریخ دقیق انتخاب رشته اعلام نشده است.

میزان هزینه خرید سریال علاقه مندی دانشگاه غیر انتفاعی

هزینه خرید سریال علاقه مندی دانشگاه غیرانتفاعی در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده و به داوطلبان اطلاع رسانی می گردد. در سال گذشته هزینه خرید سریال به مبلغ 13/700 تومان بود که امسال مقداری بر این مبلغ افزوده خواهد شد.

نحوه خرید کارت علاقه مندی غیرانتفاعی

خرید سریال علاقه مندی غیرانتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود بنابراین نیازی به مراجعه به سایت دانشگاه ها نیست.

نحوه خرید کارت نیز بدین صورت است که باید پس از ورود به این سامانه به نشانی sanjesh.org ، گزینه خرید کارت را انتخاب کنید و سپس اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن همراه ، شماره تلفن ثابت و اطلاعات کارت بانکی را شامل شماره کارت ، رمز دوم و … درج نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  کارت علاقه مندی پیام نور 1401 - زمان و مراحل تهیه سریال علاقه مندی پیام نور

در صورت صحت اطلاعات درج شده ، با انتخاب دکمه پرداخت ، واریز هزینه با موفقیت انجام می شود و سریال اعتباری به شما نمایش داده خواهد شد.

تهیه کارت علاقه مندی دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

همانطور که گفته شد ، در دانشگاه غیرانتفاعی رشته های بدون کنکور نیز ارائه می شوند اما ثبت نام این رشته ها به صورت مجزا انجام می گیرد. ثبت نام بدون کنکور تمام دانشگاه های سراسری مشترک انجام می شود و اگر قصد پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها از جمله دانشگاه غیرانتفاعی را دارید ، باید در دو نیمسال تحصیلی مهرماه و بهمن ماه که سازمان سنجش فرصت می دهد ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

سوالات متداول

  • زمان خرید سریال علاقه مندی دانشگاه غیرانتفاعی چه تاریخی است ؟

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام رشته های با کنکور دانشگاه غیرانتفاعی هستند ، باید سریال علاقه مندی این دانشگاه را در زمان ثبت نام کنکور تهیه نمایند ولی در زمان انتخاب رشته نیز مهلت خرید سریال ثبت نام وجود دارد.

  • هزینه خرید کارت علاقه مندی دانشگاه غیرانتفاعی چقدر است ؟

هزینه خرید سریال علاقه مندی غیرانتفاعی 1401 نسبت به هزینه سال گذشته که 13/700‌ تومان بود ، افزایش می یابد.

  • چگونه سریال علاقه مندی دانشگاه غیرانتفاعی را تهیه کنیم ؟

خرید سریال ثبت نام تمام دانشگاه هایی که از طریق کنکور دانشجو پذیرش می کنند ، در سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سهمیه خانواده شهدا در کنکور چند درصد است

سهمیه خانواده شهدا در کنکور چند درصد است – تاثیر سهمیه خانواده شهدا در کنکور 

  یکی از سهمیه های موثر در کنکور سراسری ، سهمیه خانواده شهدا است که …

5 نظر

  1. سلام عرض ادب و احترام من کارت های علاقه کندی دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور را گم کردم چکاری باید انجام بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  2. باید واسه پیام نور و غیر دولتی دوتا کارت جدا خریداری کرد یا فقط یدونه بسه؟

  3. سلام وقت بخیر.اگر موقع ثبت نام کنکور ارشد گزینه علاقه مند به شرکت در موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی رو انتخاب نکرده باشیم امکانش هست که موقع انتخاب رشته در دانشگاه های غیرانتفاعی ثبت نام کنیم؟ وچطور میشه ثبت نام کرد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. در زمان انتخاب رشته فرصت برای خرید کارت اعتباری دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور فراهم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر