از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پس از قبولی در آزمون نظام مهندسی چه باید کرد 📞 راهنمای کامل پس از قبولی در آزمون نظام مهندسی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پس از قبولی در آزمون نظام مهندسی چه باید کرد

پس از قبولی در آزمون نظام مهندسی چه باید کرد ؟ فارغ التحصیلان رشته‌ های مهندسی با مدرک کارشناسی و بالاتر ، با توجه به شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی می توانند در این آزمون شرکت نمایند و در صورت موفقیت و همچنین دارا بودن مدارک لازم ، درخواست پروانه اشتغال به کار مهندسی را از سازمان فنی حرفه ای داشته‌ باشند.  پروانه اشتغال به کار مهندسی با توجه به صلاحیت های قید شده در پروانه ، در 4 درجه پایه یک ، دو ، سه و ارشد به مهندسین تعلق می یابد و ارتقاء به پایه‌ های بالاتر نیازمند گذراندن دوره‌های تخصصی ، کسب موفقیت در آزمون پایان دوره و همچنین برخورداری از سنوات مربوط به هر پایه می ‌باشد.

مشاوره قبولی در آزمون نظام مهندسی – مشاوره از طریق تماس با مشاوران ارشد مرکز پاسخ با ما

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و در زمینه های بهترین منابع ، برنامه ریزی کردن ، اطلاع از شرایط آزمون و … از مشاوران با تجربه ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

پس از قبولی در آزمون نظام مهندسی چه باید کرد

مراحل دریافت پروانه نظام مهندسی از شرکت در آزمون تا ارائه مدارک پروانه نظام مهندسی به سازمان نظام مهندسی به شرح زیر است :

  • مرحله اول : ثبت نام آزمون نظام مهندسی و قبولی در آزمون

اول از همه شما باید با داشتن شرایط لازم ، در آزمون نظام مهندسی شرکت کنید و اگر بتوانید به نیمی از سوالات پاسخ درست داده و 50 درصد نمره را به دست آورید ، احتمال خیلی زیاد در این آزمون پذیرفته‌ خواهید شد و می توانید برای دریافت دریافت پروانه اشتغال نظام مهندسی اقدام کنید.

  • مرحله دوم : عضویت در سازمان نظام مهندسی

پس از قبولی در آزمون نظام مهندسی چه باید کرد ؟ پس از اینکه در آزمون نظام مهندسی پذیرفته‌ شدید ، اولین کار این است که برای عضویت در سازمان نظام مهندسی شهر خود در خواست ارسال کنید. البته شما می توانید قبل از شرکت در آزمون نیز در سازمان نظام مهندسی عضویت خود را قطعی کنید ولی عضویت قبل از ازمون اجباری نیست. در واقع عضویت در سازمان نظام مهندسی ، شرط قبولی در آزمون نیست ولی بهتر است که مهندسان پس از اخذ مدرک مهندسی خود و قبل از شرکت در آزمون در این سازمان عضویت پیدا کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون نظام مهندسی چند بار در سال 📞 آزمون نظام مهندسی چند نوبت است

درخواست عضویت در سازمان نظام مهندسی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان نظام مهندسی و ارسال اسکن مدارک شامل شناسنامه ، کارت ملی ، مدارک تحصیلی ، عکس و امضا ، امکان پذیر است و پس از تاییدیه توسط سازمان باید حق عضویت خود را نیز پرداخت کنید.

آیا برای عضویت اینترنتی در سازمان نظام مهندسی سوالی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر ، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

  • مرحله سوم : درخواست صدور پروانه نظام مهندسی

برای ارسال درخواست صدور پروانه نظام مهندسی لازم است که نتایج آزمون به سازمان نظام مهندسی ارسال شود و تاریخ مراجعه قبول شدگان آزمون نظام مهندسی برای درخواست پروانه اشتغال اعلام می شود. پس از اعلام درخواست پروانه نظام مهندسی ، مهندسان باید دو بخش را طی کنند که شامل پذیرش و آموزش است.

  • مرحله چهارم : پس از قبولی در آزمون نظام مهندسی چه باید کرد – ارائه مدارک پروانه نظام مهندسی به سازمان نظام مهندسی

پس از قبولی در آزمون نظام مهندسی چه باید کرد

 در مرحله آحر و پس از اتمام دوره ها و سمینارهای برگزار شده توسط سازمان نظام مهندسی و اخذ گواهینامه پایان دوره ، مهندسان باید برای واریز اینترنتی عوارض صدور پروانه اشتغال اقدام نمایند و در نهایت به عنوان اقدام آخر کلیه مدارک پروانه نظام مهندسی  باید تحویل سازمان نظام مهندسی شود.

  • کپی شناسنامه ، کارت ملی ، گواهی پایان خدمت
  • کپی مدارک تحصیلی: کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری
  • ۳ قطعه عکس 4*3
  • پرینت تاییدیه قبولی در آزمون نظام مهندسی
  • مدارک و سنوات سوابق اشتغال به کار
احتمالا این را هم بپسندید  منابع آزمون نظام مهندسی معماری 📞 معرفی منابع حوزه های نظارت و اجرا معماری

پس از تمام این مراحل و تایید مدارک ، از سوی سازمان نظام مهندسی پیامی مبنی بر حضور جهت دریافت پروانه نظام به مهندس ارسال خواهد شد.

این مطلب در پاسخ به سوال مهم داوطلبان آزمون نظام مهندسی “پس از قبولی در آزمون نظام مهندسی چه باید کرد” تهیه شد. در صورت داشتن سوالات بیشتر و برای دریافت مشاوره قبولی در آزمون نظام مهندسی ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سوالات شما

  • پس از قبولی در آزمون نظام مهندسی چه باید کرد ؟

پس از اینکه در آزمون نظام مهندسی پذیرفته‌ شدید ، اولین کار این است که برای عضویت در سازمان نظام مهندسی شهر خود در خواست ارسال کنید

  • آیا عضویت در سازمان نظام مهندسی قبل از آزمون اجباری است؟

شما می توانید قبل از شرکت در آزمون نیز در سازمان نظام مهندسی عضویت خود را قطعی کنید ولی عضویت قبل از ازمون اجباری نیست.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون نظام مهندسی چند بار در سال

آزمون نظام مهندسی چند بار در سال 📞 آزمون نظام مهندسی چند نوبت است

برای بسیاری از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی شرکت کنند ، این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر