از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 📞 هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز باید در زمان ثبت نام این آزمون پرداخت شود و در غیر این صورت ثبت نام قطعی نشده‌ و کارت ورود به جلسه نیز برای دانش آموز متقاضی صادر نخواهد شد. تمام مراحل پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز به صورت اینترنتی انجام می گیرد و سامانه ثبت نام به دانش آموزان معرفی خواهد شد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا در این خصوص راهنمایی تان کنیم.

برای شرکت و ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز نیاز به راهنمایی دارید ؟ می توانید با مشاوران پاسخ با ما تماس بگیرید و سوالات خود را راجع به شرایط پذیرش و منابع آزمون بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403

ابتدا لازم است بررسی کنیم که زمان پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز چه تاریخی است؟ طبق اطلاعیه رسمی منتشر شده‌ در سایت مدرسه ماندگار البرز ، ثبت نام آزمون ورودی این مدرسه برای سال 1403 از اواسط فروردین ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان تا اواخر این ماه فرصت خواهند داشت که که نام نویسی در آزمون را انجام دهند.

لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز تمدید نخواهد شد و دانش آموزانی که در تاریخ مقرر ثبت نام را انجام داده اند ، در هفته اول اردیبهشت ماه می توانند به سایت مراجعه کرده و فرم آزمون خود را اصلاح کنند.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام ماندگار البرز – شرایط آزمون ورودی هفتم و دهم

میزان هزینه ثبت نام مدرسه ماندگار البرز

هزینه ثبت نام مدرسه ماندگار البرز توسط خود مدرسه تعیین شده‌ و به دانش آموزان اعلام می شود. مبلغ ثبت نام برای آزمون ورودی 1403 مشخص نشده‌ است اما سال قبل به مبلغ 90 هزار تومان بود. دانش آموزان باید با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب ، هزینه را واریز نمایند. ضمن اینکه فقط دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم می توانند در آزمون شرکت کنند و در صورت قبولی ، وارد پایه دهم خواهند شد.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز 📞 ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1403

سامانه پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

سامانه ثبت نام مدرسه ماندگار البرز به نشانی azmoon.tehranedu.ir می باشد و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نیز تنها در این سامانه امکان پذیر است. برای پرداخت هزینه آزمون ، به ترتیب مراحل زیر اقدام کنید :

پس از ورود به صفحه ثبت نام ، لازم است در قدم اول هزینه آزمون را پرداخت کنید پس بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

جهت پرداخت هزینه ، ابتدا شرایط ثبت نام شرح داده می شود تا اگر واجد شرایط نبودید ، هزینه ای پرداخت نکنید. همچنین در این بخش می توانید از طریق لینک قرار داده شده‌، دفترچه را دانلود کنید.

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

در مرحله بعد ، کد ملی دانش آموز و تلفن همراه ولی دانش آموز خواسته می شود. شماره تلفن همراه درج شده‌ در سامانه باید فعال باشد زیرا برای آن کد ارسال می شود. پس از درج کد ملی و شماره همراه ، لازم است تیک تایید گزینه های پیش رو را نیز بزنید و سپس بر روی عبارت “تایید و ادامه” کلیک کنید.

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

ارائه اطلاعات کارت بانکی

با انتخاب گزینه تایید و ادامه ، به صفحه ای وارد می شوید که اطلاعات کارت بانکی خواسته می شود. با وارد کردن مشخصات خواسته شده‌ و کلیک بر روی گزینه پرداخت ، واریز هزینه ثبت نام مدرسه ماندگار البرز با موفقیت انجام می گیرد.

بعد از مراحل پرداخت هزینه ، حال نوبت ثبت نام در آزمون است. برای این منظور به صفحه اول سامانه برگردید و گزینه “ثبت نام و تکمیل اطلاعات” را انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 معرفی سایت و مراحل ثبت نام

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

سپس در کادر اول کد ملی و در کادر دوم کلمه عبوری که با پرداخت هزینه دریافت کرده اید ، درج نمایید.در کادر سوم هم باید کد نمایش داده شده‌ را قرار دهید.

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

در نهایت بر روی گزینه “شروع ثبت نام” کلیک کنید تا وارد صفحه بارگذاری عکس شوید. پس از بارگذاری عکس ، فرم را با اطلاعات خواسته شده‌ نیز تکمیل کنید تا ثبت نام به پایان برسد. لازم به ذکر است که در پایان باید از سامانه کد پیگیری دریافت نمایید و در صورت عدم ارائه این کد توسط سامانه ، احتمالا در مراحل ثبت نام و واریز هزینه مشکلی وجود دارد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز

سوالات شما

  • هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403 چقدر است؟

ثبت نام مدرسه ماندگار البرز 1403 نیاز به پرداخت 90 هزار تومان در سایت مدرسه دارد.

  • چگوونه هزینه ثبت نام مدرسه ماندگار البرز را بپردازیم؟

برای واریز هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز و سپس ثبت نام این آزمون ، به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دبیرستان ماندگار البرز

شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 هزینه تحصیل در مدرسه ماندگار البرز

تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز رایگان نبوده و دانش آموزان باید هر ساله شهریه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر