از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نمونه سوالات جهشی پایه دوم ابتدایی 1402 📞 نمونه سوالات جهشی ابتدایی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نمونه سوالات جهشی پایه دوم ابتدایی

دانش آموزان پایه دوم ابتدایی که میخواهند جهش تحصیلی به چهارم ابتدایی داشته باشند ، بهتر است قبل از شرکت در آزمون های تست هوش و جهش پایه ، نمونه سوالات را بررسی کنند تا با آمادگی بیشتری در آزمون شرکت کرده و نمره قبولی را به دست آورند. نمونه سوالات جهشی پایه دوم ابتدایی به صورت سوال های هوش است که در ادامه کامل تر توضیح خواهیم داد.

شما دانش آموزان و والدین عزیز میتوانید با تماس با کارشناسان مجرب ما همین امروز نمونه سوالات جهشی پایه دوم ابتدایی سال های قبل را دریافت کنید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

نمونه سوالات جهشی پایه دوم ابتدایی

جهش تحصیلی دوره ابتدایی برای پایه های تحصیلی اول به سوم ، دوم به چهارم و سوم به پنجم برگزار می شود. بسیاری از دانش آموزانی که در جهش تحصیلی شرکت می کنند ، متقاضی جهش در پایه دوم به چهارم هستند. سوال های آزمون جهش تحصیلی عمدتا از سوال های تست هوش است که شامل گروه های هوش ریاضی ، هوش فضایی ، هوش تصویری و …. است. علاوه بر سوالات هوش ، دسته ای از سوالات نیز برای سنجش سطح علمی دانش آموز طراحی می شوند که توانایی درسی و علمی دانش آموز برای گذر از مقطع فعلی سنجیده می شود.

برای تسلط در پاسخگویی به سوالات تست هوش آزمون جهش تحصیلی می توانید چیستان و معما حل کنید یا به انواع منابع موجود در رابطه با سوال های هوش مراجعه نمایید. کتاب تست هوش وکسلر نیز منبع مناسبی برای تسلط در پاسخگویی به سوالات هوش آزمون جهش تحصیلی است.

احتمالا این را هم بپسندید  جهشی دهم به دوازدهم 1402 📞 جهشی خواندن دهم به دوازدهم

برای پاسخگویی به سوالات بخش علمی آزمون جهش تحصیلی نیز باید کتاب های درسی پایه های تحصیلی اول ، دوم و سوم ابتدایی را مطالعه کنید و در درس های ریاضی و علوم تجربی تمرین بیشتری داشته باشید.

مرتبط ببینید : امتحانات جهشی کی برگزار می شود – زمان امتحانات جهشی

شرایط ثبت نام و برگزاری جهش تحصیلی پایه دوم به چهارم ابتدایی

شرایط جهشی خواندن از پایه دوم ابتدایی به چهارم ابتدایی به این صورت است که دانش آموز باید در تمامی دروس نمره خیلی خوب را کسب کند. ضمن اینکه از هوش و استعداد لازم برای جهش پایه برخوردار باشد. ثبت نام جهش تحصیلی در سامانه سناد و با هماهنگی مدرسه انجام می گیرد و سازمان آموزش و پرورش منطقه برای دانش آموزی که شرایط لازم را دارد ، آزمون را برگزار می کند.

اگر دانش آموز در آزمون هوش برگزار شده توسط آموزش و پرورش نمره آی کیو بالای 120 را کسب کند ، می تواند در آزمون جهش تحصیلی دروس شرکت کند ، ولی اگر نمره کمتر از 120 را به دست آورد ، واجد شرایط جهش تحصیلی نخواهد بود. در صورتی که دانش آموز از نمره لازم برخوردار باشد ، در شهریورماه به او اطلاع رسانی خواهد شد. سپس از مهرماه می تواند وارد پایه چهارم ابتدایی شود.

مرتبط بخوانید : شرایط جهشی خواندن – لیست کامل شرایط و ضوابط جهشی

سوالات متداول

  • نمونه سوالات جهشی پایه دوم ابتدایی را چگونه پیدا کنیم ؟

برای دریافت نمونه سوالات جهشی پایه دوم ابتدایی سال های قبل لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

  • سوالات جهش تحصیلی به چه صورت طراحی می شوند ؟
احتمالا این را هم بپسندید  جهشی خواندن نهم به یازدهم 📞 راهنمای ثبت نام جهشی نهم به یازدهم

آزمون جهش تحصیلی شامل دو بخش سوال تست هوش و سنجش و ارزیابی علمی است.

  • تست هوش جهش تحصیلی شامل چه سوالاتی است ؟

سوال های تست هوش شامل گروه های هوش ریاضی ، هوش فضایی ، هوش تصویری و …. می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین پایه برای جهشی خواندن

بهترین پایه برای جهشی خواندن 📞 بهترین پایه جهشی در مقاطع مختلف

بسیاری از دانش آموزان تمایل دارند که یک یا چند پایه تحصیلی خود را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر